snoopy dikke knuf meid! pooh veel beterschap met je ventje. wonderen van harte gefeliciteerd meid enne straal maar lekker neus balen van je zieke ventje doe maar sexy lingerie aan mischien krijgt hij dan toch een beetje zin
aylin veel succes met wachten word wel spannend nu he vrijheid welkom back! ben een beetje kort vandaag beetje erg druk maar wilde toch even kijken of er roze was... fijne dagen verder!
Thanks lammetje, hij was toch vanzelf nog te porren @Aylin; heb (eer)gisteren en vandaag toch nog ovutest gedaan. Eergisteren wit, gisteren lichtroze, en vandaag donker! Heb dus toch mijn ei nog niet gehad/gemist. En bij mij is het de afgelopen 3 cycli stipt op de 18e cyclusdag posi ovutest . Maar goed, ondanks dat we van deze kennis echt wel gebruik maken, nog geen zwangerschap . Ik hoop dat het bij jou wel raak is. Sterkte met wachten. liefs
Hallo meiden, Ben net terug uit de stad de winkels waren hier open. Heb mezelf verwend met nieuwe laarzen. Sinds dat Aylin er is koop ik nooit meer iets voor mezelf Dus manlief en mijn zusje hadden mij geld gegeven om laarzen te kopen. Ook nog leuke mocassins van hello kitty voor Aylin gekocht. Kan het nooit laten iets voor haar te kopen Meiden, ik reken nergens op hoor maar mijn temp is nog wel hoog. Vorige cyclus is hij na de eisprong niet meer hoger gekomen en zakte af na dag 10 dpo. Nu stijgt mijn temp juist weer op het einde. Was vanmorgen ook ineens weer misselijk heb nog geen hap gegeten. Weet de laatste tijd ook niet wat ik wil eten... @Lammetje en Milli meiden ik hoop zo op geen duivels maar ja ze kunnen als nog toch komen. Een hoge temp op het eind zegt niet altijd wat. @Wonderen meid ik ga pas testen als ik overtijd ben. Ga niet testen en misschien als nog ongesteld worden. Dat zou echt een domper zijn! @Neus tja helaas is een positieve ovulatietest geen garantie er zijn zoveel factoren die meespelen helaas. Maar meid meer kun je niet doen. En 1 ding is zeker jullie kunnen zwanger worden je hebt immers al een pracht meid! En jij en Milli en alle andere kriebel meiden met roze het jaar beginnen hoor! Ik doe zeker met jullie mee! Mocht het niet raak zijn waar ik ook vanuit ga!
Nog geen maar wel is mijn temp weer 0,2 graden naar beneden. Dat betekent denk ik niet veel goeds....Verder voel ik nog wel het een en ander maar kan daar niet vanuit gaan. Meid ik hoop dat ze wegblijven maar denk helaas van niet...
Nu pas...dussss ook erg lang ongi geweest deze keer. Dusssss ....nu weer vlug aan de klus Bij jou alles oke, ook met ukkie in je buik? Knufff
Ja maar probeer nergens op te hopen mijn temp is ook weer gedaald. Vorige cyclus daalde mijn temp ook en het bruin verlies begon toen..De dag erna weer temp lager en ja hoor de !
Geen tot nu toe....En mijn temp is weer 0,1 graad omhoog.... Ga denk ik eind van de week testen....durf nog niet ben nl nog niet overtijd als mijn eisprong klopte... Heb een opgezette buik, rommelende darmen, weeïg misselijk gevoel, veel plassen, weinig eetlust en weet niet waar ik trek in heb, veel witte afscheiding crème achtig, warrig en vergeetachtig en heel emotioneel. Maar dit alles kan ook een aankomende ongi betekenen...
aylin jeetje wat een spanning zeg pff had al een test gewaagt hoor ! milli veel klus plezier enne nu goed timen en raak schieten mooi het nieuwe jaar in knallen ha ha
Wuahah ja k ga mn best doen heb alleen geen idee of ik dus wel een ei heb heb niets kunnen opsporen en mn cyclus is dus langer..najaa we zien wel!
@Lammetje durf eigenlijk niet te testen. Misschien houd mijn lichaam me wel lekker voor de gek. Daarom wacht ik liever nog even...Zodra ik test horen jullie het direct!
Dank je lieverd ik hoop voor jou ook zeker hetzelfde en snel een beetje Ik durf zelf niet te hopen ik zal wel niet zoveel mazzel hebben...
Goedenavond dames, Vandaag op de schaatsen gestaan , met dochter op de slee. Ze vond het geweldig! Mijn zusje + dochtertje (4 maanden ouder) was er ook bij. Eigenlijk zaten ze als een hotdog samengeperst op de slee. Maar het mocht de pret niet drukken. Zingend gingen ze door de bochten. Tataaa, tataaa =D> Maar nu iets geks: had eergisteren en gisteren een positieve ovutest. Maar vanmiddag wéér... Weliswaar ietsiepietsie minder vet posi, maar toch. Is mijn ei nog niet gesprongen? Mijn man en ik keken mekaar aan: vanavond dan nog maar een keer? (eergisteren was de laatste keer). Ik snap er niet zoveel van. Liefs,
Meid ik zou het niet weten...Misschien dat je eitje er iets langer over doet om te springen...? Ik heb deze cyclus ook positieve testen gehad maar 2 weken geleden knalde de streep er bijna af en dat was volgens mij de meest positieve test....Gewoon gezellig verder klussen..?
Aylin, bedankt voor je antwoord. Ik denk dat het 3 dagen nodig heeft of zo. Want het zijn geen vage roze streepjes, maar de echte posi streepjes. Na aantal maanden met ovutesten herken je ze direct. Nou ja, je hebt gelijk, we gaan gewoon verder aan de klus. Liefs,