net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    snoopy dikke knuf meid!

pooh veel beterschap met je ventje.

wonderen van harte gefeliciteerd meid enne straal maar lekker

neus balen van je zieke ventje doe maar sexy lingerie aan mischien krijgt hij dan toch een beetje zin

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    aylin veel succes met wachten word wel spannend nu he

vrijheid welkom back!

ben een beetje kort vandaag beetje erg druk maar wilde toch even kijken of er roze was...

fijne dagen verder!

3. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Thanks lammetje, hij was toch vanzelf nog te porren ;)

@Aylin; heb (eer)gisteren en vandaag toch nog ovutest gedaan. Eergisteren wit, gisteren lichtroze, en vandaag donker! Heb dus toch mijn ei nog niet gehad/gemist. En bij mij is het de afgelopen 3 cycli stipt op de 18e cyclusdag posi ovutest :) . Maar goed, ondanks dat we van deze kennis echt wel gebruik maken, nog geen zwangerschap :(.

Ik hoop dat het bij jou wel raak is. Sterkte met wachten.

liefs

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Ben net terug uit de stad de winkels waren hier open. Heb mezelf verwend met nieuwe laarzen. Sinds dat Aylin er is koop ik nooit meer iets voor mezelf ;) Dus manlief en mijn zusje hadden mij geld gegeven om laarzen te kopen. Ook nog leuke mocassins van hello kitty voor Aylin gekocht. Kan het nooit laten iets voor haar te kopen ;)

Meiden, ik reken nergens op hoor maar mijn temp is nog wel hoog. Vorige cyclus is hij na de eisprong niet meer hoger gekomen en zakte af na dag 10 dpo. Nu stijgt mijn temp juist weer op het einde. Was vanmorgen ook ineens weer misselijk heb nog geen hap gegeten. Weet de laatste tijd ook niet wat ik wil eten...

@Lammetje en Milli meiden ik hoop zo op geen duivels maar ja ze kunnen als nog toch komen. Een hoge temp op het eind zegt niet altijd wat.

@Wonderen meid ik ga pas testen als ik overtijd ben. Ga niet testen en misschien als nog ongesteld worden. Dat zou echt een domper zijn!

@Neus tja helaas is een positieve ovulatietest geen garantie er zijn zoveel factoren die meespelen helaas. Maar meid meer kun je niet doen. En 1 ding is zeker jullie kunnen zwanger worden je hebt immers al een pracht meid! En jij en Milli en alle andere kriebel meiden met roze het jaar beginnen hoor! Ik doe zeker met jullie mee! Mocht het niet raak zijn waar ik ook vanuit ga!

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Aylinn [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nog geen :evil: maar wel is mijn temp weer 0,2 graden naar beneden. Dat betekent denk ik niet veel goeds....Verder voel ik nog wel het een en ander maar kan daar niet vanuit gaan. Meid ik hoop dat ze wegblijven maar denk helaas van niet...

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nu pas...dussss ook erg lang ongi geweest deze keer.
    Dusssss ....nu weer vlug aan de klus :) :)

Bij jou alles oke, ook met ukkie in je buik? :D
    Knufff

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ aylin: pfff spannend joh!

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja maar probeer nergens op te hopen mijn temp is ook weer gedaald. Vorige cyclus daalde mijn temp ook en het bruin verlies begon toen..De dag erna weer temp lager en ja hoor de :evil: !

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Aylin ben benieuwd! :D

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Geen :evil: tot nu toe....En mijn temp is weer 0,1 graad omhoog....
    Ga denk ik eind van de week testen....durf nog niet ben nl nog niet overtijd als mijn eisprong klopte...

Heb een opgezette buik, rommelende darmen, weeïg misselijk gevoel, veel plassen, weinig eetlust en weet niet waar ik trek in heb, veel witte afscheiding crème achtig, warrig en vergeetachtig en heel emotioneel. Maar dit alles kan ook een aankomende ongi betekenen...

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    aylin jeetje wat een spanning zeg pff had al een test gewaagt hoor !

milli veel klus plezier enne nu goed timen en raak schieten mooi het nieuwe jaar in knallen ha ha

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wuahah ja k ga mn best doen heb alleen geen idee of ik dus wel een ei heb heb niets kunnen opsporen en mn cyclus is dus langer..najaa we zien wel! :)

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lammetje durf eigenlijk niet te testen. Misschien houd mijn lichaam me wel lekker voor de gek. Daarom wacht ik liever nog even...Zodra ik test horen jullie het direct!

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Spannend spannend...k ga heeeel hard voor je duimen hoor! :D

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dank je lieverd ik hoop voor jou ook zeker hetzelfde en snel een beetje ;) Ik durf zelf niet te hopen ik zal wel niet zoveel mazzel hebben...

17. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Goedenavond dames,

Vandaag op de schaatsen gestaan , met dochter op de slee. Ze vond het geweldig! Mijn zusje + dochtertje (4 maanden ouder) was er ook bij. Eigenlijk zaten ze als een hotdog samengeperst op de slee. Maar het mocht de pret niet drukken. Zingend gingen ze door de bochten. Tataaa, tataaa =D>

Maar nu iets geks:

had eergisteren en gisteren een positieve ovutest. Maar vanmiddag wéér...
    Weliswaar ietsiepietsie minder vet posi, maar toch. Is mijn ei nog niet gesprongen? Mijn man en ik keken mekaar aan: vanavond dan nog maar een keer? (eergisteren was de laatste keer). Ik snap er niet zoveel van.

Liefs, ;)

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid ik zou het niet weten...Misschien dat je eitje er iets langer over doet om te springen...? Ik heb deze cyclus ook positieve testen gehad maar 2 weken geleden knalde de streep er bijna af en dat was volgens mij de meest positieve test....Gewoon gezellig verder klussen..?

19. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Aylin, bedankt voor je antwoord.

Ik denk dat het 3 dagen nodig heeft of zo. Want het zijn geen vage roze streepjes, maar de echte posi streepjes. Na aantal maanden met ovutesten herken je ze direct. Nou ja, je hebt gelijk, we gaan gewoon verder aan de klus.;)

Liefs,

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoop houden geen bloed geeft moed!

Deel Deze Pagina