Goedemorgen meiden, Wat een rot nacht werd om het uur wakker plassen weer aan de race(sorry hoor) vannacht ook behoorlijk misselijk en een jeuk aanval...Mijn darmen lopen de hele tijd te borrelen. Vanmorgen was mijn temp ook weer omhoog. Begin een beetje te denken dat het misschien wel raak is na deze heeeel lange ronde...Oeps daar ga ik straks spijt van krijgen als de komen!
Hoi dames, Ik lees hier nog wel mee hoor, maar reageer niet altijd. Aylin: wanneer ga je testen? Ik ben zoooooo nieuwsgierig en ik wil zooooooooo graag dat je met een posi test het jaar uitgaat. En ingaat natuurlijk. Ben benieuwd. Misschien is die rotnacht wel een goed voorteken. Andere dames: ook succes. Iedereeen een fijne jaarwisseling en een knuffel voor jullie.
Femmigje ik hoop het maar ga nergens van uit. Het kan natuurlijk ook een buikgriepje zijn je weet maar nooit. Ik denk dat ik eind deze week ga testen mocht het eerder zijn horen jullie het natuurlijk. Heb ook niet echt een drang om te testen heel vreemd...
Nou mijn nieuwe jaar is nog niet begonnen met wel is mijn temp weer iets omlaag dus wie week komen ze nog.....
Meiden, ik wens jullie allemaal een heel mooi en vruchtbaar 2009 toe. Dat we dit topic maar snel mogen sluiten en iedereen zich snel bij het zwanger-topic mag aanmelden. sab heb op je mooi meisje gestemd... mooie foto
EEN FIJN EN GEZOND 2009 hi ladies, hoe is het met iedereen>? denk dat mevr. hier een buikgriep te pakken heeft, je zou haast denken dat ik zwangerschapsverschijnselen vertoon, misselijkheid, geloof dat mijn darmen ook op hol zijn geslagen, aangezien ik ook diarree heb (sorry effe onsmakelijk) ga ik ervanuit dat dit een buikgriep is ofzo.. nou ga maar weer verder... gr. allen
Helemaal mee eens! Hier 1 druppel roze verlies vanmiddag verder niets meer... Het was een uurtje nadat ik sex met mijn man had gehad... Zouden de toch doorbreken..?
neus spannend hoor met de testjes zou maar klussen baat het niet.... hebben jullie mischien nog niet gehoord maar het rommeld bij gaby die al verhuisd is naar de net bevallen en weer zwanger meiden ze is bijna uitgerekend e de beeb kan elk moment komen ! spannend! aylin spannend zag een andere banner en dacht meteen roze maqr helaas nog niet blijf voor je duimen meid! voor iedereen een gelukkig nieuwjaar en veel roze toegewenst!
Meiden helaas ik denk dat het voor mij game over is. Net een beetje bloed verlies. Vanmiddag alleen roze spotting. Jammer..had wel een beetje hoop gekregen maar ja het is niet anders...
@ Aylin neeeeeee balen mei ik had nog zo'n goede hoop! Hele dikke knuffel! Hoe is het met alle andere meiden? Daantje, Marsab, Vermanen, Pina enz?
Aylin: Nee, wat balen zeg! Volgende ronde wordt de jouwe, let maar op! Deze ronde moet dan wel van Neus zijn!
Helaas mijn temp was vanmorgen omlaag en de hebben aardig doorgezet...Had gister wel even een dipje maar we gaan gewoon weer verder!
Ooooh Aylin, jammer nou. Had het zo gehoopt voor je Heb je nu wel een beetje zicht op het verloop van je cyclus? En inderdaad vol goede moed weer verder gaan hè? liefs
@Neus ja helaas meid had wel een beetje hoop. Ga maar weer tempen en ovulatie testen gebruiken weet ik tenminste een beetje hoe mijn cyclus gaat verlopen. Ik hoop voor jou dat het raak is deze ronde!
Lief van je meid maar helaas. Wat bij mijn vorige zwangerschap verschijnselen waren nu ongi verschijnselen.