net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Pooh: Fijn dat alles goed gaat meid enneh hoop dat de verkoudheid snel weer weg is! :D

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ha ha ik heb op het ijs gestaan een paar dagen en ook reuze spierpijn hoor jeetje voel me echt oud!

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Buddy nieuws groot nieuws!

Sophie is vanmorgen om drie over 6 bevallen van een wonderschoon meisje genaamd Isa Bella!
    Roepnaam

ISA

Ze weegt 3660 gram.
    Het was een zware bevalling wederom maar gelukkig goede begeleiding.
    meer nieuws volgt snel.
    Ze is nu nog in het ziekenhuis.

Maaike mag ik je bij deze als eerste hier feliciteren met je mooie meid isa!
    ik wens haar een mooi gelukkig en gezond leven en jullie allemaal een mooie tijd samen.
    geniet met volle teugen zorg goed voor jezelf en GENIET!

liefs lammetje :D

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Sophie gefeliciteerd met de geboorte van Isa

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    SOPHIE: Van harte!

6. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Sophie, van harte gefeliciteerd met je dochter. Prachtige naam trouwens.
    Veel geluk gewenst.

liefs

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vrijheid: de wens voor een 2de was bij mij net zo strek als voor de eerste. Was net bevallen en al jaloers op dames die zwanger waren....Jouw gevoel is dus echt niet raar!

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    SOPHIE: VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN ISA!

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    haha pooh je bent geweldig :D

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    :) :) ;)

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Sophie gefeliciteerd met je dochter Isa. Lekker genieten van je meiden!

12. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Goedemorgen meiden,
    Wat een sneeeuw ligt hier! :). Gistermiddag met de groepen 3 t/m 8 geschaatst op de plaatselijke ijsbaan (bijna 200 kinderen). Donderdagmiddag gaan we weer (is ook mijn werkdag, dus wordt betaald om te gaan schaatsen :) ).

Heb vanmorgen, tegen alle test'regels' in een test gedaan: negatief :( . Had bedacht dat ik op dag 28 (vandaag), dag 30 en dag 32 wilde testen. Dit is al weer een behoorlijke domper. Voel linksonder steekjes, ook richting mijn lies. Maar na zo'n maagdelijk witte test is mijn 'zwanger-knop' al weer omgezet naar: 'zal wel weer ongi worden'...

Jullie in ieder geval een fijne dag vandaag. Vind het fijn dat we met elkaar meeleven, en dat je hier je verhaal/verdriet/ blijdschap mag uiten. Mijn man zegt steeds dat het allemaal wel goed komt. Maar als ik over een paar dagen met tampons aan de slag moet, is dat optimisme even ver te zoeken. Dan gaan we ook de 8e ronde in, bweh.

liefs

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Neus ik leef met je mee meid. Mijn man zegt ook tegen mij het komt allemaal wel goed. De uitgerekende datum van mijn vorige zwangerschap komt al in zicht. Hoopte voor die tijd weer zwanger te zijn maar ik denk dat dit er niet in zit helaas. Ook is mijn meisje alweer bijna 1 jaar. De wens voor een tweede kindje is groot maar ik probeer het toch van mij af te zetten. Hoe moeilijk het ook is.

14. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Hoi Aylin,

ik probeer het ook van me af te zetten. Zoek verder ook niet naar symptomen of zo. Had ik trouwens bij mijn dochtertje ook niet echt de eerste weken. Maar ja, die kriebels hè ?! Ze zijn niet te sturen eigenlijk. ;)

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik was onverwacht zwanger toen Aylin 20 weken was. Eerst was het even schrikken maar daarna was ik er enorm blij mee. Helaas werd het mij weer afgenomen.

Na de ma wilde ik zo snel mogelijk weer zwanger worden maar helaas door een her curettage duurde het allemaal langer. Ik heb nu 2 rondes van stress en onzekerheid achter de rug en ik wil dat niet meer. Ik weet heel goed dat hier zat meiden zijn die lang moeten wachten om 1 kindje te krijgen en dan denk ik ook stel je niet aan. Maar toch de wens naar een tweede kindje blijft groot. Ik heb besloten me niet meer gek te laten maken en ga gewoon nergens van uit. Dat is beter dan iedere maand een teleurstelling. Ik hoop dat het ons en alle andere kriebel meiden snel weer gegund is! Mijn man wilt ook graag een tweede maar hij zegt vaakk genoeg ach, het komt vanzelf..

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He Neus, inderdaad een domper zo'n witte test...

Ik begrijp jullie verhalen maar al te goed...na mijn mk in sept. 2006 kon ik aan niets anders meer denken dan een kind...best wel heftig als ik terugkijk. Het beheerst je dag zo. het duurde uiteindelijk nog 7 rondenna de mk voordat ik zwanger raakte van ons zoontje....het leek een eeuwigheid, maar het is natuurlijk niets gelet op mijn leeftijd en toen levenstijl.....In tegestelling tot de vorieg keer kwam deze zwangerschap totaal onverwacht en geniet dus nu weer echt helemaal met volle teugen.

Gekke is dat zwanger worden een van de dingen is in het leven die je niet echt kunt plannen.....jullie hebben al een gezond kind, dus een 2de gaat zich zeker aandienen, heb daar vertrouwen in dames!

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Neus nog niet de moed opgeven hoor! Ik teste 2 dagen voor nod en 1 dag voor nod met de matcare ook negagetest toen ik zwanger was. Maar doordat ik 2 dagen voor nod ook de kruidvat (2 voor 5) probeerde zag ik dat ik zwanger was. Dus de matcare bleef helemaal wit tot 1 dag voor nod en de kruidvat gaf 2 dagen voor nod al best een streepje.
    Ik duim heel hard voor je! ;)

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

poohtje welke test van mat care had je

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    De dipsticks. Die van kruidvat zijn dus veel gevoeliger ;) Ik duim ook voor jou zuurtje! ;)
    OP nod gaf de matcare dus voor het eerst een hel licht streepje en de digitale en de kruidvat waren super positief! ;)

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    jeetje neus de maand is omgevlogen voor mijn gevoel was je pas net ongie geweest en nu al weer in spanning
    houd moed meid het komt vast snel goed!

Deel Deze Pagina