hoi dames, hoe is het met iedereen? heb effe een vraagje ik heb zo een soort van steken vanonder, vanaf gister..het lijken menstruatiekrampen maar man nod is pas 15-1, wat kan dit zijn? komt iemand dit bekend voor?
Hoi dames, Wat lijkt het me voor sommige dames toch moeilijk om niet met zwanger worden bezig te zijn en het zo graag willen. Petje af voor jullie. Denk aan jullie en hoop toch dat het gauw roze wordt. Neus: de moed niet opgeven meid. Vrijheid: ik hoop dat het positief is die krampen, maar ik heb geen idee. Succes. Iedereen een dikke knuffel van mij.
thanks meid, maar begin te denken dat het gewoon weer de ongi krampen zijn, aangezien ze komen en gaan...wel ver voor mijn nod maar goed..
thanks meid, hoe gaat het met jouw zwangerschap en je kleine...is het nog wel te doen zo? mijn krampen zijn weer met de noorderzon vertrokken, ik wacht het af...hoop zooooooooooooooo dat het een innesteling was
hey dames, hoe gaat het hier? ik lees dat neus in spanning zit, mijn duimen draaien weer overuren! er moet nu toch wel roze bijkomen in de lijst! vrijheid, nog een weekje afwachten, ik heb ook veel krampen gehad de ronde dat het raak was, dus wie weet een goed teken, ik hoop het! verder nog aankomende nodtjes?
\ ik zie het nu, nog maar 3 dagen! wat spannend hier! heb je er een goed gevoel over meid? hoop zo dat je je snel komt melden aan 'de overkant'
ik heb gisteren een mat care ultra test gedaan en daar was een heel vaag lijntje op te zien 's avonds kijk ik nog eens en toen stonden er in totaal 3 strepen op (controle, test en indrooglijn) heb dus goede hoop want vorige ronde was er echt geen 2de en 3de streep op te zien
Neus: Dit moet nu echt jouw maand worden meid! Het moet moet moet! Aylin: Dikke knuffel, wat balen zeg! Ik herinner me nog goed je verbazing over je zwangerschap toen je vervolgens een mk kreeg. En nu ga je er echt voor en moet je ineens geduld hebben. Ik duim heel hard dat de aankomende ronde de jouwe is! Zuurtje: Balen meid, dat je temperatuur nog steeds zo laag is. Maar ik zag in de onderbalk dat je weer eggwhite hebt? Misschien dan nu eindelijk weer een ei? Zit je nog aan de clomid? Het wordt nu wel weer een beetje tijd voor nieuwe zwangeren hoor! Hopelijk was dit stilte voor de strorm en vliegen de zwangeren ons straks om de oren! Vermanen ook weer ongi geworden las ik in ons apriltopic Sab: Hoe gaat het eigenlijk met Tearke?
hoi meiden Ik duim ook nog steeds voor iedereen hoor! Ik ben nog steeds niet ongesteld na de bevalling. borstvoeding wordt wel steeds minder. dus hopelijk komt er wat op gang! gr Willeke
Nikita ik heb wel degelijk al een eisprong gehad, heb een echo gehad op dag 15 en gyn zag dat ik mijn eisprong al had gehad. deze ronde heb ik weer clomid gebruikt. mijn temp spoort deze ronde niet hoewel hij toch weer hoger was vanmorgen. en wat betreft eggwhite ik vloei ( nee geen ongi)al een paar dagen serieus dat ik het vervelend vind dus het zou wel eens kunnen zijn dat het gelukt is (zeker met het resultaat van de mat care ultra in mijn achterhoofd)
Goedemorgen, gisteravond kruidvatcassette gedaan. Dacht een heel vaag 2e lijntje te zien. Vanmorgen clear blue gedaan: en WEER een heel licht streepje Zou dit dan toch mijn ronde worden? zuurtje, gaan we dan samen? liefs
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zie je wel neus die kruidvatcassetes zijn echt super! En als clearblue ook licht streepje geeft wil dat ook wat zeggen en dan ook nog dat ovutestje! Jippie....ik duim voor je mee dat je binnenkort ene dikke vette streep hebt! Heb je een fotootje! Altijd leuk! Ik gun het je zo! Wanneer ga je weer testen? @ Zuurtje bij jou ook al zooooooooooooooo spannend! Meid ik gun het je ook zo. ik ga echt duimen! Wanneer ga je weer testen?
Ik test overmorgen nog een keer met clear blue. Heb een foto proberen te maken, maar kan niet goed inzoomen op scherpte.
als mijn testen binnen zijn test ik de dag erop 's ochtends. ik vermoed dat dit dinsdag of woensdag is