Neus: jaaaaaaaaaa, dat zou helemaal super zijn. Ik hoop dat je snel een dikke streep krijgt, want het wordt wel tijd voor roze hoor. Zuurtje: bij jou is het ook spannend, ben zooooo benieuwd. Willeke: ben benieuwd wanneer je ongi komt. Iedereen succes.
Tegen een echo kan ik natuurlijk niet op Als ik je temp zo zie zou ik zeggen dat je enkele dagen geleden een ei hebt gehad, maar ik weet zeker dat de gyn het inderdaad exacter kan zien met de echo! Hopelijk is het hartstikke raak voor jou deze ronde! Neus: Whaaaaa, zou het dan toch? Ik zou het fantastisch vinden!
wow neus (haha hoe kom je op die naam haha )hoop voor je dat het raak is! nou aylin het lijkt wel alsof jij en ik de enigsten zijn die hier zielig achterblijven.....
owww jah, denk dat ik weer ongi. ga worden, damn voel weer die steken komen, maar dit lijkt wel zwaar van de menstruatie te zijn.. *zucht*
@Zuurtje en Neus het is jullie gegund meiden! @Vrijheid ik denk ook dat we samen met Milli hier nog even blijven plakken. Ik had het graag anders gezien maar helaas Ik hoop voor je dat je niet ongi gaat worden meid!
@all: Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Ik wacht de test van zondag even af, voordat ik aan een andere banner ga denken. Kan het gewoon niet geloven, zo onwerkelijk. Misschien moet ik eerst maar eens door de eerste 10 weken heen voordat ik wat geruster ben. Degenen die ook een mk of ma of i.d. hebben gehad, begrijpen wel wat ik bedoel. Ik heb wel recht op een vroege echo, is mij in juli verteld na mijn vmk. (Komt ook door mijn ma van februari 2007). Fijne avond allemaal, liefs P.s. Houd moed meiden die zwanger proberen te worden!
wat spannend! ziet er in ieder geval goed uit! en nu gaat het forum er dit weekend uit, dus moeten we helemaal tot na het weekend wachten op verder nieuws van onze nodtjes
he schat ik hoop het natuurlijk niet hoor, dat we ook happy meekunnen naar de wel zwangerentopic..maar denk voor mij dat ik de boot daarnaartoe weer ga overslaan, mijn ongi. gaat gewoon weer komen..ik voel het helaas... jij succes meid NEUS EN ZUURTJE succes dames, hopelijk is het echt wel raak
@Vrijheid ik hoop dat het ons snel is gegund en natuurlijk ook alle andere kriebel meiden. Mijn cyclus is aardig door de war dus het zal nog wel een tijdje duren voordat het raak is. Maar ja we wachten gewoon af en hopelijk worden we verrast. Zolang je geen bloed ziet kan alles nog
Tsja wie weet... We zijn hier wel flink veel aan de klus geweest en nog steeds hahah gezien het feit dat ik echt geeeen idee heb wanneer (en of ik uberhaupt) een ei heb. Hahah dus we zullen wel zien...t kan hier in ieder geval niet liggen aan te weinig klussen Moeten trouwens met Nora naar de KA. Het slapen gaat nog steeds heeeeel erg slecht..mn man en ik lopen echt op tandvlees..hihi t is een wonder dat we nog kunnen klussen Vol houden meiden! wie weet zijn we snel roze met elkaar!
jeetje dames het word nu toch wel heel erg spannend hier! ohw het wordt ook weer zo erg tijd voor een roze week en vooral voor neus die waht al zooo lang. ga duimen dames het ziet er goed uit!
Dames spannend weer! We blijven duimen dat jullie eindelijk mee mogen naar net bevallen en weer zwanger! @ Neus jij bent gewoon zwanger!
Hoi meiden, Hoop ook snel een keer zwanger te worden kan niet wachten. Gaat hier verder allemaal goed zie ik wel. Groetjes
Begin te geloven dat het echt is. Vanmorgen was de kruidvatcassette iets donkerder. Heb nog een clear blue liggen voor morgenochtend (of maandag ). Joepieeeeeeee