net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    lammetje jij hebt er ook dubbele gevoelens over ik heb dat ook ene kant lijkt het me super voor damian en aan de andere kant heb ik zoiets van ik moet nu al me aandacht verdelen over 3 (wat heel goed lukt) en dan ben ik bang dat ik damian weer wat minder aandacht zal kunnen geven maar eer dat er een babytje bij is is damian al zeker 16 a 17 mnd dus dat komt wel weer goed.
    het is net alsof ik tegen mezelf praat echt vreemd ik heb ook af en toe een brok in me keel zitten die niet weggaat hmz erg raar idd zou het dan toch positief kunnen zijn voor ons beide?
    je gaat er idd wel van denken meid ik hoop het zo zou toch geweldig zijn:D

hier nu net een emo joyce me ouders gaan morgen op vakantie naar spanje en op 1 of andere manier heb ik het er moeilijk mee gisteren waren ze hier toen ging het nog wel maar had net me moeder aan de foon en ik had opgehangen en begon spontaan te huilen :oops:
    ik gun het ze zo ze werken keihard maar is net of er een angst zit dat er wat gebeurd ofzo ik weet het niet.
    nou ja ik ga zo maar alvast aan het eten beginnen denk ik heb nergens fut voor :cry:

groetjes joyce

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    thanks voor je antwoord! :D Geniet lekker van je zwangerschap!

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Iuno:

Thanks voor je antwoord...ach ja dat zal ook allemaal wel loslopen als het bij ons zover is ;)

@ Lammetje:
    spannend hoor, ik duim voor je dat je straks toch nog posi mag testen! :D

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Inderdaad joyce zon brok in je keel net of je moet overgeven of helemaal volgegeten bent miseelijk heuvel gevoel in mijn buik en ook rommels winderig ehem ... Eten maken en geen honger meer hebben beetje moe beetje chagerijnig soms kan ook gewoon hormonen zijn maar herken me zo in jou verhaal we hebben hetzelfde maar jij heb een cyclus en ik dacht dat ik er geen had /heb hoe kunnen we dan wel hetzelfde voelen?

Heb dat ook als mijn moeder op vakantie gaat vind ik helemaal niks ik zie ze soms ook dagen niet maar als je dan weet dat ze ver weg is dan voeld het erg ne maak je je zorgen ...
    Thanks mili hoop het ook zo dat ik een positieve test krijg heb eigenlijk geen idee wanneer ik hem nou zou moeten doen.....

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ik heb geen idee lammetje bij mij zou het eventueel nog kunnen door ontpillen denk ik al was ik niet erg secuur in hem goed innemen :oops:
    maar vorige ongi was al heel vreemd bij mij heel weinig bloedverlies en ook zeer kort (normaal 5 dagen en loop ik leeg) ik hoop iedergeval dat het positief is al die kwaaltjes al hou ik wel een slag om me arm heen en me ouders wonen hier zo n 2 en half 3 uur vandaan in weesp en ik woon in zeeuws-vlaanderen (tegen belgie) maar toch ik weet niet heb er moeite mee pfff is niet leuk maar ja het is ze zeker wel gegunt over 4 en halve maand gaan me mannetje en ik op onze verlate huwelijksreis zijn 28 juli 2 jaar getrouwd maar september met zn 2tjes (misschien 3 haha) 10 daagjes op vakantie.
    ik ga lekker me bedje in damian heeft nog een fles gehad dus vind het mooi geweest voor vandaag.
    slaap lekker allemaal en ik duim ook heel hard voor jou lammetje dat het positief mag zijn.

groetjes joyce

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    goeiemiddag,

nog 6 daagjes tot nod joeppie haha
    ik dacht vanmorgen dat ik me de kwaaltjes inbeelde maar het is nu in alle hevigheid terug
    voel me zo misselijk als wat duizelig en heb het warm ook wat krampjes in me buik :S nou maar hopen dat het dus echt geen griep is.
    ging naar de wc daarstraks en zat te kokhalzen bah werd beroerd van de geur van de luchtverfrisser nog paar daagjes geduld

lammetje hoe is het met jou meis?

en met de rest van de meiden ook alles goed?

groetjes joyce

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Ohw jeetje joyce klinkt positief hoor al is het niet leuk toch klinkt dat als DE symptomen ben benieuwd joh
    ohw spannend voor allemaal alleen bij mij is het niks hoor denk dat het gewoon ontzwangeren is al vind ik die misselijkheid wel vreemd maar ja een virusje kan ook.... :(
    mijn temp blijft al een maand hetzelfde dus eisprong ho maar helaas
    maar ja beetje geduld hebben al ben ik er geen ster in maar ja we zitten in hetzelfde schuitje jullie iets dichterbij als ik gelukkig voor jullie
    duim voor jullie dames dat het snel raak is maken we gewoon een januari februari groep ha ha :D
    och het komt best goed al is het soms moeilijk en voel ik me soms mega gefrustreerd moet mijn verstand gebruiken en niet teveel mijn gevoel want dan maak ik mezelf gek..... :cry:

trouwens gezellig joh op vakantie lekker samen!

Zou het welmoeilijk vinden mijn kleine meid al alleen te laten al klinkt het super! :p

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Is inderdaad stil hier joyce niet veel kriebel mama s

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi dames,

spannend joyce... wil je voor je nod testen of echt er na?

lammetje: voor jou is het helemaal lastig. Krijgt Romy nog volledig bv, of geen je ook al fruit? dan zou de cyclus toch al terug kunnen komen he.

nou, ik zit vandaag op dag 12 na ei... vorige keer werd ik op dag 12 ongesteld... nu nog niks te zien.
    temp is wel laag... dus heb geen idee

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    lammetje jeetje meis ik hoop zo dat of je cyclus komt of dat je ongemerkt misschien toch zwanger bent
    en ik vind het doodeng eigenlijk aan de ene kant is er natuurlijk wel een kans op zwangerschap maar aan de andere kant zo snel al nee geloof ik niet zal wel gewoon met ontpillen te maken hebben of toch ook een griepje

marloes wow voor jou helemaal spannend meid hopen dat de duiveltjes weg blijven en je posi mag testen wanneer wil jij gaan testen?
    ik probeer om te wachten tot na me nod puur omdat ik net een ronde bezig ben zonder pil ookal had ik me ei rond dag 14 pff wel moeilijk hoor nog 6 dagen te gaan haha

groetjes joyce

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik wil nog even wachten met testen. vorige keer had ik pas na 9 of 10 dagen overtijd een duidelijke test...
    laat de duivels eerst maar eens wegblijven tot na het weekend

hopelijk mogen we allemaal nog mee naar januari... zou wel super zijn

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    [-X hey niet allemaal mee naar januari natuurlijk..dan blijf ik alleen achter hier ;) :)
    hahah natuurlijk grapje he, hihi ik hoop voor jullie op januari!

groetjesssss,
    Mili

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Ha ha mili leuk joh jou poppetje kwam niet meer bij ha ha natuurlijk ga jij ook mee hoor!klets maar mee gezellig

Marloes spannend joh en dat je zo lang kan wachten heb ik bewondering voor hoor ik zou het niet kunnen...

Joyce ik vind het ook doodeng eigenlijk maar ook zo leuk beetje dubbel volgens mij zitten we op dezelfde lijn
    het is zoo leuk maar hoe zal het gaan lopen kan ik het aan gaat het lukken met romy vraag naar vraag maar de voors zijn altijd nog meer dan de tegens! :)

14. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    WEL allemaal mee naar januari hoor! Niet luisteren naar Mili haha.

Het klinkt wel goed bij jullie meiden. Jullie hebben allemaal positieve tekens Lammetje, Joyce en Marloes.

Marloes bij jou was het wel lang wachten de vorige keer voordat je een positieve test had. Dat is nog eens geduld opbrengen. Ben je wel eens overtijd geweest zonder zwanger te zijn of heb je wel een regelmatige cyclus. De dagen aftellen dus.

En Joyce en Lammetje, jullie zijn allebei misselijk. Spannend. Ik vandaag ook erg onhandig want we waren lekker aan het shoppen en wandelen en ik had het gevoel dat ik moest spuggen maar gelukkig zakte het weg. haha stel je voor op straat overgeven.

Trouwens tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik tijdens het fietsen de fiets een keer aan de kant moeten zetten om over te geven. Niemand had mij gelukkig gezien. Wel netjes in de bosjes gedaan hoor. Gelukkig niet de rit door de stad genomen haha.

Gisteravond maakte ik mij toch even zorgen met de krampen die ik had. Maar ik denk dat het toch echt mijn kookkunst was. Er zaten aardig wat uitjes in. Tijdens de krampen dacht ik alleen maar negatief en niet aan het eten. Je wordt er niet slimmer op als je zwanger bent... tenminste ik niet haha.

Ohhhh wat een heerlijk weer toch vandaag he. De kleine hebben toen we thuis kwamen in zijn kinderwagen laten slapen in de tuin. Hij heeft gewoon 2 uur getukt. Heerlijk..... en ik ook 1 uur en 3 kwartier. Ik merk wel dat ik vermoeider ben.

Voor de rest duren we toch nog niet erg blij te zijn. Dat gebeurd pas echt als we een echo hebben. Vind het wel jammer dat we door een MK zo voorzichtig zijn geworden met blij zijn. Terwijl ik een heel positief mens ben durf ik nog niet volledig blij te zijn op dit moment om mijzelf te beschermen.

Vandaag allemaal leuke jurkjes gezien. Jaaah we gaan er vanuit dat het een prinsesje wordt haha. Ohhh wat leuk toch meisjes kleding. Ik koop mij nu als suf maar dan helemaal.

Fijne avond allemaal. Fijn weekend. En nog wat hcg van mij voor jullie.

Liefs, Gaby

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    snap het heel goed gaby dat het nog heel onwerkelijk is dat had ik bij mijn eerste zo erg toen geloofde ik het pas toen ik dat kleine wurmpje op het scherm zag en de tranen liepen over mijn wangen..
    Thanks voor de hcg kan ik goed gebruiken maar denk dat het nog niks word met mij ik denk dat ik mezelf gek zit te maken en daarom symptomen krijg
    het zou wel zooo toevallig zijn en echt een wonder als ik op mijn cyclus wacht en er zit al een beebje in

Ja super he dat meiden spul ohw ik heb ook zooo schandalig veel kleertjes gekocht veel veel te veel maar alles is ook zo leuk
    Ze is ook zo ongelooflijk lief ze slaapt bijna de hele dag en als ze dan wakker is straald ze helemaal ze vind iedereen lief en leuk en ze lacht de hele dag echt ze vertederd me zo mijn hart loopt gewoon over van liefde voor haar ze is mijn kleine meisje mijn alles zo lief zo mooi zo vrolijk als ik aan haar denk word ik helemaal warm van binnen ohw zwijmel zwijmel ben verliefd op mijn dochter dames ...

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Marloes ik geef borstvoeding en fruit sinds 2 weken de laatste voeding krijgt ze al een maand of 2 poeder daar slaapt ze op door en kan ik er nutrix doorheen doen werkt prima zo slaapt ze van 7 tot 7 echt super dus mijn laatste voeding is rond 6 een klein beetje nog en dan pas weer om 7 uur dus zou je denken dat er iets moet gebeuren maar nee hoor..
    las laatst iemand die gaf ng maar 1 x borstvoeding en werd ook niet ongesteld hoop dat ik nietlang bij die groep zal horen wil het voeden niet opgeven het is zo bijzonder dan maar hopen dat het snel komt die duivels ze zij hier meer dan welkom of natuurlijk een positieve test dat nog meer !

17. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    owww meiden ik heb zoiets stoms gedaan ik was me kelderkast aan het opruimen en wat kom ik tegen jawel nog een zwtest van matcare en ik zo stom als ik was dacht ach voor de gein eens kijken wat ie doet hihi verwachte er echt niks van is nog veel te vroeg maar echt er kwam een heeeeelll vaag streepje ik heb geprobeerd om hem op foto te krijgen maar dat lukt niet :S
    owww had ik het maar niet gedaan echt zo ongeloofelijk stom grrr ben gewoon beetje kwaad op mezelf hierom maar ja het is nou eenmaal gedaan en kan het niet terug keren meteen daarna dacht ik had ik het nou maar morgenochtend gedaan pfff nee ik ga nu even niet meer testen denk ik morgen komen me nieuwe binnen of toch maar wel kword nu even gek van mezelf weet het even niet meer sorry moest het even kwijt.

groetjes joyce

18. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik heb door omstandigheden 10 maanden gekolfd, eerst iets van 5x per dag, op het laatst nog 1x per dag. Had zo'n dubbele electrische kolf: dan voel je je af en toe idd ècht net een melkkoe :) .

@ joyce
    Was die test nog niet over de datum (kan ook nog uitmaken)...?

Heb verder alleen ff vluchtig gelezen; jullie babbelen te veel om bij te houden! :) Dus sorry dat ik verder niet reageer. :oops:

19. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    gaby hihi stel je voor dat het gebeurd midden op straat dan voel je je echt opgelaten heb ik het idee
    en dat je pas echt blij kan zijn als je de echo ziet kan ik me heel goed voorstellen.
    met damian had ik met 6 weken dat ik naar de wc ging en afveegde en echt 1 grote plas bloed ik heb zitten gillen op de wc en verging van de buikkrampen volgende dag mocht ik voor een echo en wonder boven wonder me mannetje zat er nog met een super kloppend hartje met 9 weken en 12 weken ongeveer nog bloedingen gehad bleek later dat me placenta een stukje losliet heb echt ontelbare echo s gehad maar gelukkig was alles goed gekomen.
    en voor me jongste dochter heb ik ook een miskraam gehad dus begrijp je gevoel.

lammetje meid je weet het nooit de wonderen zijn de wereld nog niet uit en misselijkheid verzin je toch niet kan het me iedergeval niet voorstellen
    jaaa voor meisjes hebben ze veel meer leuke lieve kleertjes dan voor jongens al had ik wel altijd een idee van hoe ik me jochie aan zou kleden leuke nike schoentjes spijkerpakje met spijkerjasje en petje achterste voren op zn koppie hahaha

mili je blijft niet alleen hoor je gaat gewoon gezellig met ons mee toch meiden?

marloes meid ik hoop dat je nu niet weer zo lang hoeft te wachten

groetjes joyce

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @iuno nee test was nog goed tot december 08 dus tot eind dit jaar dat was ook het eerste wat door mijn hoofd schoot expres nog gekeken maar dit kan toch gewoon niet ik zal wel gek worden.

groetjes joyce

Deel Deze Pagina