Thanks! Hihi ben benieuwd. k weet echt niet wanneer ik mn NOD kan verwachten dus k zie het vanzelf wel. K ga in ieder geval niet te vroeg testen
AAAHHH das lief! Dank je! Hihi we zullen wel zien. K ben er niet zo meer mee bezig omdat ik ook geen ei kon ontdekken. ga nu dus echt nergens vanuit, zei ik eerder wel maar mn hart hoopte dan nog Nu ga ik echt van niets uit dan valt het altijd mee..t komt vanzelf als de tijd rijp is
heb niet zoveel tijd maar wilde even roze spotten en jahoeeeeeeeeeeeee neus van harte gefeliciteerd meid kom gerust aan de andere kant een bezoekje wagen (8 maanden lang) ben super blij voor je meid! Eindelijk he helemaal top!
het heet een cot bed... is van bopita. een ledikantje, maar dan 70 bij 140 (dus iets groter) dat je om kunt bouwen tot een juniorbedje...
spannend allemaal nod dames en al 1 roze dame dat werd tijd! super leuk neus dat je eindelijk op de roze wolk mag vliegen en dat nog lekker voor de eerste verjaardag van de kleine!
Klussers zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf september 2008 - 2e ronde - NOD 11 januari Mili - klussen voor 2e kindje - vanaf oktober 2008 - - 3e ronde - NOD: 22 januari Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 2e ronde - NOD: 22 Januari Pina123 - klussen voor 2e kindje - vanaf jan/feb 2009 - 2e ronde - NOD: ? januari Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf december 2008 - ronde 1 - NOD: ? Vrijheid - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 4e ronde - NOD : ? januari Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 6e ronde - NOD: ? januari Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008(na break) - 4e ronde - NOD: ? januari Aylin - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde na ma - NOD: ? februari Al wel kriebels, en ook klussen, maar niet gericht... Blondie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Wachtend op cyclus-klussers Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : TJB - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Muis82 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - Break : Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde - NOD : 6 december ZWANGER Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23, Tearke, Wonderen en Neus link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] @ Neus ik heb je roze gemaakt! Lekker genieten hoor! Hoe voel je je?
Hoi allemaal, voel me best goed, wel vreselijk moe Maar ik mag niet klagen. Af en toe met een lege maag wat misselijk. Dit herken ik van de vorige zwangerschap. Ben benieuwd of er meer overeenkomsten zullen zijn, of dat het totaal anders 'voelt'. Net "Project Catwalk" gekeken, en ga nu naar bed. Ben onwijs moe, en morgen moet ik werken. liefs
Goeiemorgen! @ Neus werkse en genietse! Ik duim voor je dat nu alles wel goed gaat! @ Zuurtje hoe istie daar? We blijven duimen!
hallo meiden, Kennen jullie mij nog Ten eerste aan alle zwangeren: van harte! Neus, super meid! Ik zelf ben dus na in november bruinverlies te hebben gehad, niet meet ongesteld geweest. Als je dat een ongesteldheid kon noemen tenminste Nu heb ik tegen 10.50 uur een afspraak bij de arts en ik hoop dat ik wordt doorverwezen naar het ziekehuis oid. Lammetje, jij kreeg toch ook clomid? Hoe is dit in zijn werk gegaan dan? Moest je hier lang op wachten of kreeg je dit gewoon mee, na en gesprek? Of had jij al een verleden bij het ziekenhuis/ bij de gyn? Ik hoor het wel, ik word zo verdrietig van de hele situatie. We willen vanaf juni al een 2e, maar het is ons niet gegund lijkt wel....
goedemorgen hier vandaag een negatest ff heeft mijn ei weer 2 dagen later gezet, maar temp blijft hoog er is dus nog hoop ben ik op dag 40 nog niet ongi en heb ik een negatest dan ga ik weer aan de duphaston
Zuurtje: geef de moed niet op. Je temp ziet er naar uit alsof je ei van echt wat later is geweest.... Marsab: wat vreslijk frustrerend! Hoop dat de gyn je kan helpen....je bent nu zo "machteloos" he.. Neus: hoop dat alles goed gaat! Mili: goede instelling pas over 3 maanden testen hahahahaha. Hoop echt dat je snel op roze gaat!
Hallo meiden! Ik wil mij graag aansluiten bij jullie club! Ons dochterje is bijna 4 maanden en we hebben kriebels voor een volgend kindje! Ik geef nog volledige borstvoeding en ben ook nog niet ongesteld geweest na de bevalling, dus waarschijnlijk zal het nog even gaan duren. Geen cyclus te bekennen hier! Ik hoop leuk met jullie te kletsen de komende tijd! Suc6 met zwanger worden allemaal en gefeliciteerd voor de zwangeren Groetjes Bibi
Zuurtje: idd de moed niet opgeven meid. Marsab: wat vervelend zeg voor je. Dikke knuf. Bibi: welkom en veel succes.
hi ladies, had ik neus al gefeliciteerd...geloof het wel toch haha (heb toch geen zw dementie) maar goed ik kan over 2 dagen testen, hier geen krampen etc. meer te bekennen maar ook geen enkel kwaaltje of wat dan ook dat mijn gedachten zegt dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn... I`ll keep you guys op de hoogte gr
Zijn er hier ook meiden die nog borstvoeding geven en zwanger willen worden...of zelfs al zwanger zijn?
he meid, ik geef en gaf helaas geen bv, maar die combi zwanger willen worden en bv geven kan wel, ik las dat op een andere site waar ik ook regelmatig kom.. dus meid you go girl, hopelijk raak je gauw weer zwanger
zuurtje grr lastig he die verschuiving in je temp lijst je wil gewoon op roze! marsab ik had een cyclus zonder ei en kreeg van de ha clomid voor 2 maanden ik hoefde niet naar gyn hij zei die geeft je hetzelfde dus .... vrijheid spannend meid! bibi welkom hier. houd er rekening mee dat het heel lang kan dueren voor je weer een cyclus krijgt meid borstvoeding is een prima anti conceptie bij de dames hier heeeeel lang ik heb moeten stoppen met bv om zwanger te worden kreeg geen echte cyclus de meeste hier zijn zwanger geworden na het stoppen
Bibi: welkom! Ik ben meteen na het stoppen van de bv zwanger geraakt, maar door de bv had ik in ieder geval geen cyclus (7 maanden). Vrijheid: spannend hoor! Duim, duim, duim....
thnx! ok... dat wordt even afwachten dus. Kregen jullie pas een cyclus toen jullie helemaal gestopt waren met BV of ook al toen je een paar voedingen liet vallen? vrijheid,...morgen testen! spannennnd