Welkom! Yep ik geef nog BV, wel nu inmiddels combi met fles, maar ben wel ongi geworden uiteindelijk. mn vriendin gaf fulltime BV en is binnen het jaar weer zwanger dus er is hoop
hi ladies, ik loop hier zwaar te bunkeren..ben net speciaal naar de winkel geweest voor zoetigheid, meestal betekend dit dat ik ongi. ga worden..heb ook getest maar was negatief.. afwachten dan maar weer...
Ooooh toch nog even geduld hebben...wat duurt dat dan lang he Zwaar bunkeren kan ook als je zwanger bent Of had je dat de vorige keer niet?
nou van de vorige keer, kan ik me niet zoveel meer herinneren omdat ik helemaal niet intensief mee bezig was het is echt afwachten, voel helemaal niets geen kwaaltje nada
Bibi welkom! Ik heb bv gegeven tot 6 maanden ivm met koemelkeiwitallergie. vanaf 5,5 maand aant afbouwen geweest en op de dag dat mijn zoontje 6 maand werd de laaste bv. 2,5 week later werd ik voor het eerst ongesteld.. en nu wrs bijna weer..heb al een zwaar onderbuikgevoel.. Maar ik ben (nu) er nog wel blij mee dat het niet raak is Vrijheid, mijn duimen draaien! Liefs, Paula
thanks blondie... ik kan niet meer lopen haha, zit helemaal vol...nou als dit door mijn menstruatie komt kan ik het nog wel begrijpen, door een zwangerschap ik zou het niet weten.. als dit geen reden heeft ga ik echt effe een dokter opzoeken, ben helemaal misselijk van het eten....bleeeh
Vrijheid ik duim voor een positieve test! Zou echt geweldig zijn! @Marsab hoe was je bezoek bij de ha? Ik hoop dat het zinvol is geweest. Lijkt me heel vervelend als je er niet voor kan gaan! @Zuurtje al nieuws meid..? Kom op een positieve test! @Bibbi welkom meid gezellig mee kletsen want de meeste meiden zijn al naar de overkant gegaan. Hopelijk volgen wij ook snel! Ik ben zelf niet meer zo erg bezig met zwanger worden. De wens voor een tweede hummeltje is er nog steeds maar het bepaald niet echt meer mijn humeur. Ik ben heel gelukkig met wat ik heb en hopelijk is het ons snel weer gegund. Meer kunnen we niet doen
@ Zuurtje en vrijheid ik duim voor jullie! Hier gaat alles zijn gangetje... Buik begint flink te groeien. Leuk weer. Over 2 weekjes alweer de geslchatsbepaling!
Hoi meid, Wel goed van je hoor dat je t ff laat rusten! Ikzelf ga ook maar gewoon van niets uit, en dan heb ik vanzelf wel een keer een posi test haha. Onze tijd komt heus! Liefs, Mili
thanks! wie weet wie weet...t zou fijn zijn als t raak was. Moet in ieder geval vaak plassen ahaha maar ja dat had ik afgelopen maand ook
dames thanks. lief van jullie..vandaag nog niets, voel wel iets daar beneden, lijkt wel alsof toch mijn ongi. gaat doorkomen, ik voel nu wel weer van die rare steken..en misselijkheid, weet bijna zeker dat ik gewoon ongil ga worden... had by the way vanochtend getest, met die van babyboomshop, maar was vet negatief...