net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik hoop het ook meid...wij zijn ook alle keren vrij snel zwanger geraakt. Helaas heb je het zelf niet voor het zeggen. Ik duim me rot voor je hopelijk mag jij lekker op roze!!!!!!!!!!!!!!!!

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    pooh mij lijkt een meisje erbij wel heel leuk voor romy kunnen ze samen thee partijtjes houden ha ha
    maar och word het een jongetje proberen we het gewoon nog een keer ha ha

ja aylin het gaat hard ineens he ik schrik er zelf wel eens van de tijd gaat echt zo snel.
    lijkt wel alsof elke zwangerschap een maand eerder stopt ha ha (op het eind zal de tijd wel weer kruipen vrees ik)

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    OOh bibi da's wel een positieve test hoor! Gefeliciteerd!

Haha Vrijheid.. t kofschip is met voltooid verleden tijd :D
    Verder met Dees en Tees..even het werkwoord smurfen gebruiken :)
    Mijn Nederlands gaat ook erg achteruit..maar als ik veel tieners cq jongvolwassenen :) nu zie dan erger ik me wel hoor..tjonge jonge krijgen die geen les meer op school?

Hier 2 dagen "overtijd"..Nou ja over tijd, dit is mijn 1ste cyclus na de bevalling en bv. Dus ik heb geen idee.

het voelt sinds gisteren alsof ik ongesteld ben, maar dan zonder de puinzooi erbij..

Is je cyclus meteen weer normaal na de zw.schap en bv?
    Of moet ie zich nog even herstellen.. hoe is het bij jullie

(oja heb toch even een testje gedaan maar ben niet zwanger)

4. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Blondie

Hier voelt het ook alsof ik ongesteld ben, maar dan indd ook zonder de puinzooi ;)

Ik geef nog steeds BV en heb nog geen cyclus....dus kan je geen antwoord geven op die vraag.

Welke test heb je gebruikt?

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahahh ja hoor dat had ik ook die dingen hihi duizelig, moe en ohhh zo vergeetachtig!
    Nope afvallen is niet eenvoudig, ban nu naar dietiste ivm BV voor Nora en voor mezelf dus ivm afvallen.
    Spannend hoor meid.

Hier geen nieuws, beetje afscheiding, meestal is dat dus voorbode voor ongi, maar ja we wachten af.

Succes bij de huisarts!

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @bibi: lijkt goed toch? hahahh felicitatie! Voorzichtige maar toch ;)

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Bibi alvast voorzichtig gefeliciteerd! Zo'n test had ik in het begin ook! ;)

@ Blondie spannend! Bij mij was mijn cyclus na de bevalling meteen weer stipt 28 dagen. Wel begon die pas in de 3e maandf na bevalling, aangezien ik bv gaf ;)

Aan alle andere meiden ik duim voor jullie! ;)

8. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Thnx ladies! Ik juich niet te vroeg,...morgen maar weer even verder kijken.

Mili: kan de dietiste wat voor je betekenen ivm af willen vallen tijdens
    de borstvoeding?

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Bibi: voor jou is het dus alweer spannend. Ben benieuwd. Zou super zijn meid. Dan kun je legaal bij het andere topic meeklsetsen. ;)

Aylin, Mili, Vrijheid: jullie wachten al zo lang. Ik hoop zoooooooooooooooooooooo dat jullie ook snel mogen volgen.

Natuurlijk hoop ik dat voor iedereen. ;) Succes.

Hier nog wat HCG voor jullie.

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Kruidvat, heel goedkoop 2 in een pakje voor 5 euro...
    Maar denk niet dat ik zwanger ben dan zou het van 1 keer raak moeten zijn..nou ja alles kan natuurlijk, maar verwacht het niet..

Enne jouw cyclus laat denk ik nog een poosje op zich wachten hoor!

Liefs!

11. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    hi ladies, hier effe een berichttje van me...nog steeds geen ongi. te bekennen, nu effe een vraagje aan jullie moet ik nou nogmaals testen of gewoon gelijk naar de huisarts? want ik teste drie dagen terug steeds negatief?

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Vrijheid ik zou gewoon nog is testen. En als je ongi uit blijft en je negatief test naar de ha gaan. Ik hoop voor je op een positieve test!

@Me2 ik hoop dat ik en alle andere meiden ook snel op roze mogen!

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Vrijheid: ik zou er nog 1 testje tegenaan gooien vanmorgen en wanneer deze ook neg is dan naar de huisarts.
    Een vriendin van mij testte ook pas laat pos hoor. Iets langer dan een week. Misschien heb je wel een late innesteling gehad. Maar een testje kan geen kwaad denk ik. Succes en we horen het van je.

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,
    Ja hoor...je mag niet meer dan 500 gr per week afvallen.
    Anders dan ga je je te slap voelen.
    En als je teveel afvalt met name in t begin dan krijgt je ukkie afvalstoffen en dat moet niet natuurlijk ;)
    Spannend hoor!
    Ik hoop voor je dat het gewoon raak is!
    Duim duim duim!

Liefs,
    Mili

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    K hoop het ook maar denk toch GAME OVER hier, denk echt ongi, maar k heb nog geen afscheiding weer gehad. Beetje roze dus een stipje..maar zo ging t de vorige keer ook toen ik ongi werd.
    Toen was het er ineens...
    Maar k heb alle HCG nu gevangen hoor :) ;)

Liefs,
    Mili

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @vrijheid: K zou inderdaad nog ff testen en als die weer nega is dan ff naar de huisarts.

Succes.....k hoop op posi test!

17. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    En vrijheid....nog getest?

Hier is het nog erg vaag......digitale clear blue test gaf vanochtend aan "niet zwanger".
    Nu heb ik een DA eigen merk test gehaald en deze is heel licht positief.
    Spannend nog dus........
    Eigenlijk moet ik gewoon weer 2 dagen wachten...maar dat duurt zo lang he :(
    Ik baal wel hoor dat het nog niet duidelijk is! Al moet ik natuurlijk niet zeuren zo zonder cyclus ;)

Nog nieuws verder?

@Mili; fijn dat het helpt bij de dietiste! Bij mij gaat het afvallen met de borstvoeding als een trein zonder dat ik er wat voor doe, maar dat geluk heeft niet iedereen helaas.

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    even helemaal off topic heeft er soms iemand c1000 zegels voor me over ik moet er nog 20 hebben ?

alvast bedankt!

en en en vrijheid hoe is ie ben razend benieuwd!

19. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ja bibi vond ik ook vorige keren was het een boel zooi en natuurlijk spaghetti elke keer ha ha kwam iedereen bij mij brengen.
    Dit jaar was het een super mooi pakket heb ik al gezien op de zegelkaart ik hoop hem vol te krijgen !

Deel Deze Pagina