wat een mooie kinderen heb je! En wat een verhaal....het lijkt me ook vreselijk om dat mee te maken! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent! Bij jou blijven ze mooi gekleurd, en worden ze na een heeeele tijd echt donker! Die van mij worden alleen maar minder....me hormonen zijn nog een beetje van slag denk ik! ik hou het gewoon even in de gaten! Heel veel succes he! en bedankt voor je antwoord! Liefs
@ Vrijheid ik duim dat je toch straks gewoon een positest hebt! @ Aylin goed klussen! Ik blijf voor jou ook duimen! Iedereen succes met zwanger worden!
Ja daarom ik dacht dus streepje is streepje...heel vaag! K hoop wel voor een mooie posi test over een paar daagjes meid! Ach ja t leven is soms niet eerlijk
Nope niets...2x lichtroze sliertje gehad en nu weer niets. Ook geen buikpijn ofzo... Maar aj zo ging t de vroige ongi ook..t was er ineens haha dus ik ga maar van een extra ronde uit Jij goed klussen he?! Deze ronde is voor jou hoor! Succes meid! Knufff Mili
Ja hoor! Vind ik goed Maareh wel HCG strooien dan he, dan volgt de rest snel! Meid ik gun het je zo! Succes bij de gyn alvast! Kus, Mili
Hallo dames, Hier vanmorgen een nog meer positieve test dan gister! Heb even een foto in mijn album gezet. @ Kate dank je meid. Misschien dat er toch iets zit te werken bij je..? @Milli neeeee meid geen duivels. Thanks Pooh ik reken nergens op hoor ben wel blij met een eerder ei deze maand!
Aylin: flink aan de gang dus vanavond Vrijheid: nog naar de huisarts geweest? Na de negatieve digitale test en de heel vaag positieve DA test gister maar een paar sensitesten besteld. Net binnen gekregen en meteen getest. Weer een vaag streepje! Frusterend dit hoor! Als het echt raak was geweest dan had het nu echt wel donkerder moeten zijn lijkt me. Ik ga er dus maar vanuit dat er iets niet goed is gegaan. Ik zal dan wel ongesteld moeten worden een dezer dagen lijkt me. Aan de ene kant enorm jammer, maar aan de andere kant zit er dan wel weer iets van een cyclus aan te komen. bahbahbah ik baal :x
Ja we hebben gister ook geklust toen was de test ook positief Maar vanavond gaan we er weer voor.. Bibbi wel fijn aan de ene kant dat je weet dat het weer mogelijk is zwanger worden Vrijheid al nieuws..?
@ Bibi het kan nog alle aknten op hoor! Ik had twee dagen voor nod ook zo'n vaag streepje met kruidvat en matcare was nog nega en digitale was toen ook nega. Volgende dag was matcare ook nog nega en kruidvat hetzelfde en op nod was digitale pas positief en matcare voor het eerst ook een streepje. Ik duim voor je!
Thnx.... het punt is dus dat ik niet weet wanneer mijn menstruatie zou moeten zijn. Dus weet niet wanneer ik het beste zou kunnen testen. Maar als het raak zou zijn geweest, dan had de streep toch inmiddels wel donkerder moeten zijn sinds zaterdag? Is nu alweer 3 dagen verder..... Ik wordt iig niet goed van mezelf! Zit continu naar die testen te kijken
Mmm vaag hoor....k heb geen idee inderdaad of ie dan nu wel meer posi zou moeten zijn. je zou haast denken van wel... succes! K hoop toch op posi afloop!
hoi dames, hoe is het met iedereen? vandaag niet naar de huisarts geweest, drong ineens tot me door dat de huisarts die ik het liefst heb alleen op do. en vr. werkt, dus dan ga ik..verder helemaal niets hier nog..geen ongi, geen krampen, niets wat erop duid dat ik nog ongi. moet worden en niets dat erop duid dat ik toch zwanger ben... zucht, maar verder zijn we druk bezig met verhuizen, tussendoor probeert deze tuthola zwanger te raken hahaha, wat een timing he zou je zeggen, maar bibi je weet het maar nooit hoor, ik vind het wel vreemd dat je dan toch zo een vaag 2de streepje erbij krijgt, dat krijg je toch alleen maar als er sprake is van hcg in je urine? aylin succes meid! mili jij ook heel veeeeeeeeeeel succes meid~! zo en nu effe naar de karwei, wat klusmateriaal halen (hihi nee ladies niet doordenken he hahaha)
vrijheid: Ga je donderdag naar de huisarts? Misschien juist goed dat je in een drukke periode zwanger probeert te worden...misschien ben je er dan minder mee bezig? Ja, dat zou je toch denken idd, dat er wel HCG in mn urine moet zitten. Ik denk daarom ook dat er wat mis is gegaan met de innesteling en dat het niet doorzet. Het streepje wat ik vanmiddag had was eerder vager dan duidelijker in vergelijking met die van zaterdag. Als mn beredenering klopt dan zal ik snel ongesteld worden. Even een vraagje voor de ladies die borstvoeding (hebben) (ge)geven. Zijn de blauwe aders rond je borsten na de bevalling weggegaan of zijn die tijdens de borstvoedingsperiode ook nog gebleven? (Ik heb echt een doolhof aan blauwe aders vanaf mn nek tot en met mn borsten, maar nou weet ik niet meer of ik dat gewoon nog steeds had)
Ik heb er een afspraak staan omdat ik dus nog altijd niet ongesteld ben geworden. Mijn laatste menstruatie was december 2006. Na de bevalling en geven van BV ben ik dus niet meer ongesteld geweest/ geworden. Dus ik wil even weten of alles nog wel goed zit! Hopelijk krijg ik iets waardoor ik een cyclus krijg.... Vanaf juni 2008 willen we al een 2e, maar dat gaat zo dus niet lukken...
Bedankt voor al jullie lieve reacties trouwens, zo lief dat jullie meeleven! Ik ben zo benieuwd wie de volgende is die zwanger is! Deze maand moet er toch zeker 1 of 2 weer zwanger zijn! (maar het liefst allemaal natuurlijk ) hihi
bibi bij mij bleven de aders tot ik stopte met bv geven daarna weer landkaart proof ha ha nu beginnen ze weer te komen met de volgende beeb wel later dan bij de eerste 2 hmm raar. gister voor het eerst eeeeeeeeeeeindelijk de baby gevoeld duurde wel lang deze keer het eerste bewuste schopje ik lag dan ook bij de tandarts in de stoel (en ik ben zooo bang) dus ja alle tijd om te voelen. Wel bijzonder weer s avonds ook volop leven gevoeld zo raar eigenlijk van de ene op de andere dag leven. net of de beeb eerst verstoppertje heeft gespeeld. en zijn er nog roze dames ? word weer tijd voor de roze wolk de ladder hangt voor jullie klaar dames!
goedemiddag meiden ik ben gisteren helaas weer ongi geworden wanneer mijn nieuwe nod is weet ik niet , omdat ik deze ronde geen clomid gebruik
zuurtje echt jammer meid.. eindelijk is het zover en kan ik morgen naar de huisarts, voel me echt niet fijn deze laatste dagen..ik voel me depri en word gek van deze onzekerheid.., waar ik ook de laaste tijd last van heb is dat ik geen zin heb in s.., voorheen was dat wel een ander verhaal en was ik altijd wel in..maar nu..., herkent iemand zich hierin? ons nieuwe huisje wil ook niet vlotten, daar worden we ook niet vrolijk van.. maar goed ooit zal het zonnetje weer schijnen
jeetje vrijheid balen meid dikke knuffel zuurtje ook al niet zon goed nieuws hmmm balen dames even een Romy spam om jullie op te vrolijken!
Hoi meiden, Hier niet zoveel nieuws heb nog steeds een positieve ovulatietest. Ik dacht eigenlijk dat hij niet meer positief was, omdat hij iets lichter was dan de controle lijn en niet zo knal positief als gister. Maar op de CB digitaal verscheen toch een Dus vanavond maar weer aan de klus. Hopelijk werpt ons geklus vruchten af hihi... @Vrijheid vervelend die onzekerheid. Misschien toch zwanger..? Want waar blijft je ongi dan..? Veel succes morgen bij de ha en laat even weten hoe het is afgelopen! @Lammetje wauw je hebt je beebje gevoeld. Dat is echt een super gevoel geweldig! Wat een moppie is Romy toch..Als de meiden daar niet van opvrolijken