en wanneer ga jij voor een nieuwe banner (en dan heb ik het niet over een banner omdat je ongi bent geworden)
kan best bewaren hoor! En dan kun je smiddags daarmee testen gewoon doen hahaha. OOWWWWW ik hoop het zo! Komt vast wel goed hoor!
Tsja hihi zolang ik niet echt helder bloed heb is er nog veel mogelijk he? Nee ik hoop dan volgende ronde me aan te kunnen sluiten bij de zwangeren. Ongi zal hier eerdaags wel doorkomen denk ik..al heb ik geen ongi-pijn Najaa vaag gedoe haha ik hoop snel een mooie nieuwe uit te mogen zoeken. Knufff, mij
spannend zuurtje ben reuze benieuwd of je morgen op roze gaat zou wel heel gaaf zijn! aylin kei lief al die trukjes van ej meisje sinds gisteren kan romy lopen AF EN TOE een stukje van een meter of 5/6 maar wel heel leuk om te zien wat worden kindjes toch snel groot pfff
Helaas zijn erdoor! Najaa mag ik dus door naar de volgende ronde. NOD kan worden gezet op 26 maart als ik reken op 33 dgn. K hou de langste maar aan ook al is ie nu korter..... Baaaaaal erg hoor! Grrrr wilde zooo graag snel weer zwanger zijn en Nora wordt over een paar dagen al 1! Najaa..komt wel weer. Kusssss, Mili
Aaaahh Milli balen meid. Dikke knuffel en succes volgende ronde! Lammetje leuk he ik kan zo verliefd zijn op mijn schatje. Heb net even geslapen en dat heeft me echt goed gedaan. Kan ik er nu weer even tegen aan.
Mili: knuf! Het moet dan maar maart worden Zuurtje: mooie temp! Je kan je potje in de koelkast bewaren en die gebruiken. Als je het niet vertrouwd kan je altijd daarna ook nog gewoon middagurine gebruiken je zit immers na je NOD.
Zuurtje jouw templijst is gewoon te mooi! Dat moet een dikke streep morgen worden! Fijn dat je je wat beter voelt Aylin! Mili jammer, maar je weet nu weer waar je aan toe bent.. ik duim voor je de komende ronde! Liefs, Paula
@ Zuurtje wauw dat ziet er goed uit zeg! Ik duim morgen voor een positest! @ Mili een hele dikke knuffel! Nu mag het onderhand wel eens jou beurt zijn! Ik duim dat je 26 maart roze wordt! @ Lammetje wauw wat goed van Romy! Ik ben zo benieuwd wanneer sam wat stapjes los zal gaan zetten Morgen de 20 weken echo! Nu lekker bankhangen, want vandaag carnaval gevierd...
Zuurtje: dit ziet er inderdaad hoopvol uit. Wij zouden gelijk opgaan hè?, dus het moet gewoon zo zijn nu. Laat je het weten zodra je getest hebt? liefs
@zuurtje: nou volgens mij kan jij niet anders dan zwanger zijn! ik ben benieuwd naar je test! @mili: wat balen meid! @suikerboon: welkom! wij zijn net terug van de ka en natuurlijk nog steeds geen bloeduitslag! hij heeft wel weer gebeld waar wij bij waren en verder kan hij er ook niet veel aan doen. hij belt nu zodra hij de uitslag heeft, maar zei er nogmaals bij dat hij er niets van verwachte na hem nu weer gezien te hebben. gelukkig! Milan steunt nog steeds niet genoeg op zijn armen en doet ze vaak naar achter i.p.v. naar voren, hij noemt het wat 'onhandig' hij wil dat nog wel blijven volgen, maar verwacht wel dat het zichzelf zal corrigeren! verder was hij goed tevreden! liefs rebbel
ow volgens mij zijn jullie dara helemaal niet van op de hoogte... even in het kort: milan was na zijn geboorte opvallend slap, ze gingen ervanuit dat dit door de vroeggeboorte kwam, maar hij bleef wat slap in zijn armen en schouders. de arts verwachtte er niks uit maar wilde voor de zekerheid bloed laten prikken. dit was op 29-10-08 en alles was goed alleen was de uitslag van de stofwisseling nog niet binnen. elke keer was het niet binnen en uiteindelijk in jan. kwam eruit dat er iets mis was gegaan. Milan was al goed vooruit gegeaan en de arts vond het niet echt nodig om opnieuw te laten prikken, maar wij wilden het toch voor de zekerheid laten doen en daar wachten we nu dus nog steeds op!
zuurtje het is middag..bijna testen! Pooh veel plezier vandaag met je echo! suikerboon welkom! Rebbel wat spannend..het zal vast okee zijn als de arts dat zegt..zo snel doen ze die uitspraken niet... Na de bevalling is mijn ongesteldheid erg anders.. vrijwel pijnloos, dag 1-3 weinig...en op dag 4 opeens heel hevig..en dan op dag 5 minimaal.. Is het bij jullie ook anders als voorheen? Liefs, Paula