net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja precies, je kind is je alles!

nou hier veel liggen dromen vannacht... :(
    mannetje is het er niet mee eens dat het bloed pas volgende week ingezet wordt! het is daar elke keer wat zegt ie, dus hij gaat zo de ka bellen! hopelijk werkt het.

ik ga milan even zijn fruit geven.
    tot later!

liefs rebbel

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Rebbel sterkte en ik duim voor je dat het allemaal meevalt! ;) Knuffel!

@ Vrijheid spannend hoor! Geen bloed geeft moed! ;)

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    mannetje heeft net gebeld, maar hij kreeg de ka niet aan de telefoon want die zat in bespreking!
    maar die vrouw achter de balie zegt nu dat het vandaag is opgestuurd, dus mannetje vroeg of we dan ook een week eerder de uitslag krijgen, maar dat dus niet omdat het onderzoek echt 3 weken nodig heeft volgens haar. nou gister hebben ze tegen mij gezegd dat het onderzoek 2 weken nodig heeft dus ze heeft hem gewoon afgewimpeld en we krijgen nu toch pas op 18 maart de uitslag. maar we krijgen wel woensdag de uitslag van zijn urine, en daar meten ze de lactaat ook in, dus dan weten we al wat meer! dat hebben we nu iig gewonnen.
    ik heb net naar de huisarts gebeld en heb daar om 16.10 een afpraak, misschien dat hij iets kan doen of ons evt doorverwijzen naar een accademisch zkh, want ik ben echt klaar met hun in tilburg.

ik zo even shoppen met Milan en mijn moeder, even afleiding!
    jullie horen wel hoe het is gegaan bij de ha.

liefs rebbel

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Rebbel: je man heeft helemaal gelijk! Zorg maar dat er weat spoed achter komt...je kind is je meest kostbare bezit...kan me voorstellen dat je over je toeren bent.....maar ga maar niet van het ergste uit, da's makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik, maar anders zou Milan er nu veel slechter aan toe zijn als het echt ernstig was.

Vrijheid: volgens mij moeten e ovutesten dan echt knalpositief zijn wil je zwanger zijn (althans dat is mijn ervaring)

Zuurtje: knuf! Beloof dat je samen met Mili in ronde 5 op roze gaat!

5. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    ik ga straks toch maar een kv test halen, ben ik van die onzekerheid af..

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

pfff... ik ben heel blij dat ik naar de huisarts ben geweest!
    de ka, nam gewoon ook echt niet de tijd om me iets uit te leggen en mijn huisarts deed dat gelukkig wel!

het eerste wat hij zei was;
    Milan een stofwisselingsziekte? nee hoor, dat geloof ik echt niet.
    hoe ik hem hier nu bezig zie, hij zet zich goed af tegen de zijkant van de kinderwagen en ligt met zijn benen te schoppen, is ontzettend goed alert, houdt alles in de gaten, brabbelt lekker mee en het is een flinke kerel.
    als hij een spierstofwisselingsziekte zou hebben, zou hij niet alleen slap in zijn armen moeten zijn, maar ook in zijn benen en dat is absoluut niet het geval, ook gaat hij vooruit.

hij vroeg aan mij of dat ik als er ze er niet zo boven op hadden gezeten in het zkh ivm de vroeggeboorte, of ik dan zelf had gedacht dat hij iets zou mankeren? nee dus, dat is ook wat ik elke keer zeg, ik zou zelf niet denken dat er wat met hem aan de hand is. hij zei ook al, de ka wilde het nog niet eens opnieuw laten prikken en dat er nu wel een afwijkende waarde is gevonden zegt helemaal niets! dat heeft met zoveel factoren te maken, hij noemde er zowiezo al 10 op!

ook is het zo dat ze altijd een afwijkende waarde kunnen vinden, die niets betekend, zeker bij een lichtafwijkende waarde als bij milan. hij zei die kunnen ze ook bij jou en bij mij vinden, alleen mogen de artsen het nooit negeren en daarom doen ze dan nog een onderzoek.

een kind wat een spierstofwisselingsziekte heeft ligt er echt niet zo bij en zou bv ook niet goed aankomen, soms zelfs afvallen. en niet goed eten en slapen. nou milan doet dat allebei heel erg goed en komt goed aan, het is een flinke jongen.

toen ik weg ging zei hij dat hij gerust durfde te zeggen dat ik me niet druk hoefde te maken.

dus ik ben echt gerust gesteld!

liefs rebbel

7. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    goed te lezen rebbel....al dacht ik uit jou verhalen te lezen dat er niet heeeel veel aan de hand kon zijn! hij doet het prima......met bewegingen brabbelen enz! ik hoop dat je iets meer rust hebt nu.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden, ik ben nu ook echt wel een stukje rustiger,
    ik denk maar zo een arts zegt niet zo gauw zulke dingen en hij was echt overtuigend!

hij heeft er ook zelf persoonlijk ervaringen mee met een van zijn kinderen, wat natuurlijk minder is...

hij legde het ook zo uit,
    het ijzergehalte moet tussen de 7,5 en 10 zijn, maar er zijn ook mensen waarbij het 11 is en dat is dan volgens de boekjes afwijkend, maar die persoon heeft nergens last van en is gewoon gezond!

verder over hoe we behandeld zijn in het zkh zei hij dat we voor onszelf op moeten komen, en als hij zo snel een gesprek beeindigd de volgende keer opschrijven wat we willen vragen.

de onderzoeken duren verder gewoon even, dus daar kan hij niks aan doen.

ik ga heel hard hopen dat alles helemaal goed is en ga proberen het een beetje van me af te zetten.

liefs rebbel

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haaizwaai

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ rebbel: Wat fijn!

@ vrijheid: Gewoon doen! Dan weet je inderdaad waar je aan toe bent!

@ zuurtje: haaizwaai terug ;)

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey mili hoe is het

de :evil: al de deur uit geschopt?

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha hoi,

Bijna ben een beetje aan t nadruppen :) ;)
    Dussss snel weer aan de klus!

En jij hoe is het met jou? Niet meer erg aan t balen van de ongi?

Knufff,
    Mili

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    rebbel wat goed van je huisarts en wat slecht van de ka om je zo weg te laten gaan.

LIefs, Paula

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kan niet in die dip blijven, we gaan gewoon verder
    heb vandaag weer de eerste clomid genomen

15. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    daaaaaaaaaaaaaaames, ik ben in shock..ik weet niet wat ik zie..ik heb net getest met kruidvat test en ik zie heeeeeeeeeeel licht een 2de streepje verschijnen

ik ben in schock, ik geloof het niet..zal het dan eindelijk echt zo zijn? nee, het kan niet...ik geloof het

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Vrijheid wahaaawahaaa wat goed meid! Met welke test van Kruidvat heb je gebruikt? Foto, foto....

Oooh laat het zo zijn!

17. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    die goedkope, 2 voor 5 euro...ik zal straks effe plaatsen, maar hij is heeeeeeeeeeeeeeel licht, is dat normaal? maar een 2de streepje is toch een 2de streepje

het rare is dat ik nog steeds die ongi. krampen heb, is dit normaal?

ik durf nog niet echt blij te zijn...

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaa dit is normaal! Ik had ook met die kruidvat 2 dagen voor nod een eeeeeeeeeel licht streepje terwijl de matcare nog nega was.

Deze was van mij 2 dagen voor nod ;)

Ik duim voor je!

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Een streep is een streep. En die van Kruidvat 2 voor 5,- geven geen indroog streepjes hoor. Ben zo blij voor je (nu al). Anders test je overmorgen nog een keer? Maar ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren.

Ik had ook geen idee zwanger te zijn was chagrijnig, lage rugpijn. De eerste weken heb ik vaak ongi krampen gehad was als te dood. Maar nu is het al een tijdje weg. Dus ik denk dat het eindelijk zover is voor jou!

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    En deze was 2 dagen later op nod ;)

Deel Deze Pagina