net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    pooh69 ja precies zo ziet het er dus uit, wow zal het dan eindelijk echt zo zijn, ik durf nog niet echt blij te zijn, morgen nog een keer testen..maar bedankt hoor!

Aylin ik hoop het echt, maar ik heb geen misselijkheid nog enz, bij mijn eerste was ik wel misselijk enz., maar toen teste ik ook veel en veel later, was toen al weken zwanger...

morgen nog een keer testen, hoop dat het dan wat donkerder zal zijn

ik ga snel het eten afmaken voordat mijn schatje thuiskomt, ga hem verrassen..maar tegelijkertijd wil ik ons geen valse hoop gaan geven..

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieverd ik was in het begin ook helemaal niet misselijk. Dit kwam pas toen ik 5 weken zwanger was. Bij Aylin was ik juist wel eerst misselijk en zat onder de puistjes en had jeukende tepels. Nu was ik in het begin dood moe en had zuur oprispingen. Dus tja iedere zwangerschap kan verschillen vooral in het begin. Helemaal in het begin was ik alleen moe dat is alles.

Spannend meid morgen nog is testen. Heb gehoord dat de digitale test van CB met zw indicator ook echt gevoelig is.

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    super meid! :thumup:
    een 2e streep is een streep, hoe vaag hij ook is! ;)
    ook ik had ongi krampen in het begin!
    ook vanuit hier een voorzichtige felicitatie! :D

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Vrijheid super meid! Alleen niet schrikken he als de test vandaag niet veel duidelijker is! ;) Pas na 2 dagen zag ik echt verschil. Ik ben zo blij voor je! :D

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Vrijheid, idd na 2 dagen zag je bij mijn testen ook pas verschil. Ik ben net als Pooh heel blij voor je. Het is je eindelijk gegund meid! En dat op je schatje zijn verjaardag. Hihi dus ook een cadeautje voor mama.

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    goed van je! gewoon doorgaan! :D

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @vrijheid: ik hoop het meid...vast wel!
    Van harte!
    liefs,
    Mili

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zuurtje: goed instelling hoor! Altijd weer lastig om uit die dip te krabbelen!

Mili: weer lekker aan de klsu! Good luck!

Rebeel: wat fijn dat je zo'n goed gesprek met de HA hebt gehad. En ik zei het ook al, als MIlan echt iets mankeerde dan zou hij er veel minder goed aan toe zijn!

Vrijheid: whahahahaha, van harte! Ongi krampen kunnen ook bij een zwnagerschap horen!

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja precies! dank je voor je geruststellende woorden! :D

liefs rebbel

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Yeppp lekker aan de klus. Kunnen we elke dag klussen of is het toch beter om de dag? :D We zullen wel zien of het ons snel gegeven is.
    We hebben vandaag versiersels voor Nora haar eerste verjaardag gekocht! Erg leuk! :D

Knufffff,
    Mili

12. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    bedankt dames, maar toch zit die negatieve stemmetje weer in mijn hoofd, waarom ben ik niet misselijk, waarom dit niet, waarom dat niet...

om gek van te worden toch haha, maar goed het streepje is nog steeds goed zichtbaar op de test, maar ik ga nog wel even voor de double check nog een keer testen..

gr.

13. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    nou dames, kon het weer niet laten en heb net weer getest, krijg weer een lichte 2de streep..ik denk dat het nu wel echt zo is dan..

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Meid echt super gefeliciteerd! Het is je heel erg gegund! :D

15. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    hartstikke bedankt pooh, moge de andere dames hier snel volgen!

ben busy busy met voorbereiding voor het feestje van mijn zoontje morgen...

heel toevallig heb ik dus precies op de verjaardag van mijn zoontje positief getest, precies een jaar later...:)

16. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    dames hierbij mijn testen, even voor de triple check haha

17. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    ja vrijheid! van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws! super positief hoor......jij gaat lekker het weekend in.......geniet ervan!
    liefs

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Vrijheid niet te geloven meid eerste ronde met ovulatietesten en zwanger!
    Gefeliciteerd en heel snel je banner veranderen!

Meiden goed nieuws heb vandaag mijn echo gehad en alles was in orde. De grootte van mijn mini beebje klopte precies met de termijn van de zwangerschap! Het beebje bewoog zelfs een beetje zei de gynaecoloog. Natuurlijk ook een mooi kloppend hartje gezien.

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    vrijheid, dat is duidelijk hoor!
    hup die banner veranderen en lekker gaan genieten! :D

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    yes yes yes vrijheid van harte gefeliciteerd meid en wat een super kado een broertje of zusje voor je verjaardag top meid geniet ervan!

Deel Deze Pagina