Joyce, ik had in ander topic vanochtend al op je gereageerd. Balen zeg. Veel dikke knuffels. Hopelijk is 't toch raak en heeft roze verlies een andere reden...duim voor je. Marloes, klinkt goed dat je temp. nog steeds hoog is Over paar dagen of iets later hopelijk een positieve test. duim duim duim duim duim duim x Sophie
dank je sophie balen is het zeker maar ja... net weer naar toilet geweest (ja hoe gek kan je jezelf maken) en toen ik tampon uit deed was het echt bruin wat erop zat en klein beetje roze/rood achtig slijm dus denk echt einde oefening ook heel de tijd een zeurend gevoel onderin. hoe is het met jou ? groetjes joyce
Balen Joyce, het is dus echt einde oefening. Ik had nog kleine hoop. Echt balen. Tja niet meer testen voor NOD. Dat valt zoooo tegen als het daarna niet 'doorgaat'. Maar je had dus wel echt positief getest met een ander merk? Welke was dat? Denk je dat er iets mis is gegaan of dat het nooit raak was? Teveel vragen je bent waarschijnlijk toch al een beetje verdrietig. Sterkte! Liefs, Gaby
ik weet het niet meer vanmorgen na dat ik de laatste keer naar toilet was gegaan geen tamp meer ingedaan en verlies nu totaal niks meer ja een beetje slijm maar niks geen roze bruin meer wel nog steeds een zeer zwaar gevoel onderin me buik beetje zeurend gevoel kan het niet goed omschrijven. met matcare stond er echt een streepje maar net weer een digi gedaan en stond niet zwanger weet het nu echt niet meer hoor weet ook niet wat ik denken moet om eerlijk te zijn ik zit nu echt te wachten tot het doorzet maar het gebeurt tot op heden niet. en tja verdrietig is een groot woord teleurgesteld dat was ik wel vanmorgen vroeg maar vooral omdat ik zo dom was om zo vroeg te testen dus meer teleurgesteld in mezelf nu nog wel eigenlijk omdat me lichaam zo vreemd doet nu. groetjes een hele onzekere joyce
En op de test van CB zelf zag je daar een streepje? Want voor de digi heb je wel meer hcg nodig. Ookal mag je niet uitgaan wat er op de test zelf staat komt er alleen een streeptje wanneer je zwanger bent. Dat weet ik wel van 'mislukte'rondes. Er zijn genoeg mensen die wat bloed hebben verloren en alsnog zwanger zijn. Maar je kent zelf je klachten het beste. En ik had ook een zeurderige pijn rond mijn nod. Hoort ook bij zwangerschap hoor.
Hoi, Wij zouden ook graag weer willen proberen om een kindje te krijgen, Demi is nu 6 maanden. Ik werd steeds heel snel zwanger (heb wel 2 mk gehad..) zogauw mn cyclus rond de 31 dagen was, was ik eigenlijk al zwanger. Tussen augustus 06 en febr 07 ben ik 3 keer zwanger geweest! 3e keer was dus wel goed gegaan gelukkig. Ik geef nu nog volledige bv, prober wel af te gaan bouwen maar valt niet mee...(Demi is niet zo makkelijk) Ik heb nog geen cylcus, ben nog niet ongi geweest na de bevalling. Meestal is het fijn om niet ongi te zijn, maar niet als je graag weer wilt proberen om zwanger te worden. Ik zal dus eerst mn cyclus af moeten wachten. Natuurlijk zou ik zo ook zwanger kunnen worden maar minder makkelijk uiteraard. Is wat handiger om te weten wanneer mn eisprong is en wanneer mn nod is..des te leuker dan ook natuurlijk om te testen enzo.. Dus wij zullen nog even af moeten wachten... Ik hoop gauw n cylcus te hebben zodat ik hier ook mee kan kletsen. Liefs Sylvia
hoihoi, ja op beide testen van cb staat een 2de blauw streepje wel vaag ook maar toch goed zichtbaar maar dat telt niet toch? en dat zeurderige buik gevoel heb ik nog niet heel de tijd door maar wel aanwezig voelt iedergeval niet zoals me normale ongi krampen zit wel heel duidenlijk verschil in toch weer tampon ingedaan en echt niks op te vinden geen bruin geen roze helemaal niks normaal gezien als ik wat begin te vloeien zet het toch echt wel gelijk door maar nu dus niet euhm hoe zeg ik dit je baarmoeder tis net alsof ie ergens beneden hangt zeg maar weet niet goed hoe ik het uit moet leggen verder voel ik me nog hetzelfde als paar dagen geleden. ik wacht het nog een paar dagen af misschien dat het toch nog doozet en zo niet dan kan ik altijd nog een test ertegen aan gooien toch? zal vanavond foto neerzetten van dat staafje van de digi hoe voel jij je al beetje gewend dat er nog een beebje onderweg is hihi groetjes joyce
sylvia van harte welkom hier en heel veel kletsplezier maar dat zit wel goed hopen dat je snel weer zwanger mag worden. groetjes joyce
Sylvia, Welkom! Leuk dat jullie ook voor een tweede kindje gaan. Het wachten is bij jou dus net zoals bij Lammetje op een cyclus. Tja het heeft zoveel voordelen BV maar alleen zwanger worden wat minder. Joyce, nee het telt niet maar je krijgt geen streepjes als je niet zwanger bent (geweest). Het kan dat je zwanger bent maar nog niet genoeg hcg hebt of dat het vroegtijdig niet goed is gegaan. Vandaar dat ze altijd adviseren om pas vanaf je NOD te testen . We houden de hoop hoog. Wacht gewoon een paar daagjes tot na je nod. Ik kan mij voorstellen dat je er een beetje ongeduldig van word. Hier ben ik nog niet feest aan het vieren hoor. Pas na de echo geloof ik het. Ik let op met eten en drinken maar voor de rest zit ik niet op een roze wolk zoals de meeste dames. Maar ja ik heb nog nooit een fijn begin van mijn zwangerschap gehad. Beide keren bloedingen waar de eerste een MK werd en de tweede heel heftig was qua bloedingen (liep over mijn benen) weken lang tot week 13. Dus ik (we) zijn gewoon heel voorzichtig. En willen niet weer voor een teleurstelling komen te staan. Ik heb bij de MK een flinke klap toen gehad ondanks het nog maar 9 weken was. Dus 9 juni weten we het voor het echie. Misschien als ik twijfel bel ik nog wel voor een afspraak eerder. Fijne avond alvast ik ga zo lekker naar huisje toe. Liefs, Gaby
gaby ja ik weet het ben gewoon stom geweest om die eerste test veel te vroeg te doen anders had ik nog niet eens wat geweten maar ja dat is achteraf gepraat heb ik niks meer aan nu hihi morgen is me nod durf eigenlijk geen hoop te hebben eerst vanavond en morgen maar afwachten gebeurt er dan verder ook niks dan zal ik misschien weer wat hoop krijgen. en dat van die cb dat je dus alleen een 2de streepje op dat staafje krijgt als je wel zwanger bent maar nog net te weinig hcg hebt wist ik dus niet dacht namenlijk dat die er altijd wel op kwam te staan. jeetje zeg dat zal dan nu idd moeilijk zijn om op de roze wolk te klimmen en ookal was je met je mk dan 9 weken je was zwanger en dan is het ontzettend hard als het misgaat ongeacht hoe ver je bent. wat bloedingen tijdens zwangerschap betreft hier nog 1 met beide meiden was ik dacht ik gewoon ongesteld maar 2 weken erna toch echt een positieve test en was al 6 weken zwanger van me oudste bleek later. met me jongste ging het helemaal raar was ongi op koninginnedag want gingen op vakantie naar spanje had nog tampons meegenomen haha en in de 2de week daar paste ik innens me broeken niet meer dacht dat het van het eten kwam bij thuiskomst op advies van me man toch maar getest en tot grote verbazing zwanger met me zoontje heb ik bij 6 9 en 12 weken bloedverlies gehad waarvan met 6 weken echt een fikse ging naar toilet en 1 grote plas rood bloed ik heb het uitgegild dag erna echo en daar zagen we onze muppet met een mooi kloppend hartje er was een stukje placenta wat los had gelaten en kon dus 2 kanten op gelukkig de goede. meid als je je onzeker voelt of twijfelt mag je toch wel eerder voor een echo neem ik aan? jij ook een hele fijne avond gewenst en bedankt voor de uitleg over de cb groetjes joyce
Nou Joyce zo te lezen weet je wel waar ik het over hebt met bloedverlies. Vervelend dat jij er elke keer last van had. Misschien is het bloedverlies was je nu hebt ook niet anders als tijdens je andere zwangerschappen en ben je toch zwanger joh! Ik durf gewoon niet blij te zijn. En een echo is nu toch nog veels te vroeg. Het is niet zo zeer onzeker maar mijzelf gewoon beschermen. Ik ga nu lekker een salade maken voor ons. De kleine moet zo slapen maar die heeft er nog niet veel zin in. Fijne avond en laat weten of het gestopt is morgenochtend. Liefs,gaby
bij mij stond er wel een 2e streepje...licht maar ik zag hem bij mijn 100 dagen cyclus zag ik alleen de controle streep... dus wacht gewoon maar af
Jeetje dames ben even een dahje weg kletsen jullie gewoon een eind zeg pfff effe lezn hoor... Och joyce wat een onzekerheid toch kan best nog een beetje vloeien en toch zwanger zijn het kan nog beide kanten op zal je even een duwtje in de goede richting gevenduw duw duw duw duw duw duw^^^^^^^^^ Goed heey marloes nog steeds hogen temp blijven duimen ! Heey sylvia ik ben ook een wachtende moeder die borstvoeding geeft en geen cyclus heeft helaas ik ga ook voor een kindje en ben daarom al een beetje aan het bij voeden ik geef 3x daags borstvoeding en de laatste voeding poeder met nutrix daar slaapt ze langer op door dan op borstvoeding. Ik hoop dat we beide snel een cyclus hebben ! Ik ben al wel een maand aan het tempen weet ik tenminste iets en of ik overtijd ben snap je ben benieuwd hoe het gaat lopen met ons SUCCES Gaby ik hoop dat je snelop je roze wolk mag stappen meid! Ik had dat ook toen ik maar over 'de" datum dat het mis ging heen was was het goed en zal ik denk ik ook wel houden en ja natuurlijk is er niks mooier dan een knipper lichtje van je ongeboren baby! Hoest met sophie en sophie?
Joyce, tjee wat een ervaringen met bloedingen zeg. Oh ik hoop zo voor je dat het wel raak is! Gaby, kan me goed voorstellen dat je na die ervaringen jezelf beschermt. Moet heel heftig geweest zijn. Op de een of andere manier ben ik nu na de mk ook heel realistisch uit zelfbescherming maar toch zit ik al op een roze wolk. Ik weet niet goed hoe het komt maar heb een heel ontspannen gevoel over me. Net of ik voel dat het goed is. En dat gevoel overkomt me. Toch ben ik iemand die, net als toen ik zwanger was van Sophie, me voor de echo erop instel dat er niets te zien is. Dat is dus ook heel erg zelfbescherming. Toen was ik ook zo verbaasd een mooi kindje te zien. Terwijl ik toen ook een heel goed gevoel had. Het voelt dan net of ik uit verschillende personen besta. Marloes, bedoel je dat jij vandaag op de cb digi een tweede streepje zag Oh ik hoop het zo! Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe Volgens mij heeft Sophie waterpokken Zag gisteren al een soort pukkeltje in haar lies. Nu veel meer in lies en op ruggetje. En op hoofdje zag ik er een paar met soort vochtblaasje. Morgen zou ik met haar naar cb gaan, maar ik zal afbellen. Neem aan dat dat niet mag vanwege besmetting. Balen hoor, had veel vragen en wilde graag weer even dat ze gewogen en gemeten wordt. Maar veel belangrijker nog, ik hoop dat Sophie er geen last van krijgt. Nu nog zo vrolijk als wat. Ik heb het vroeger ook gehad. Kan dan nu toch geen kwaad tijdens zwangerschap x Sophie
hoi meiden, marloes hoe is het met je temp nog hoog? hoop het zo meid want dat is alleen maar positief ik duim voor je op het staafje van de digi van zowel vandaag als gister staat er echt een 2de vaag streepje licht maar wel zichtbaar lammetje dank je wel meid zit hier met tranen in me ogen pff word echt gek van me lijf daarstraks weer tampontest gedaan en er zat nou wel weer wat slijmerig roze/lichtrood iets aan en bruinig dat zeurende buikgevoel is ook weer terug maar niet heel de tijd gelukkig het zijn iedergeval geen echte ongi krampen nog..... ik duik lekker me bedje in ben het zat en des te sneller is het ochtend hopenlijk zonder bloedverlies enz. en meiden allemaal bedankt voor jullie steun lief dat jullie allemaal zo meeleven. hele dikke knuffel van joyce
Sylvia, welkom! Lammetje, zag nu pas je bericht Ben nog steeds heel hard voor je aan het duimen, voor cyclus en snel zwanger! x Sophie
kwa bloedverlies tijdens zwangerschap wel idd maar ja weet niet meer of ik toen ook hetzelfde had als nu. en dat je op dit moment nog niet blij durft te zijn begrijp ik heel goed straks als je je echo hebt gehad en je ziet daar je kleine smurf dan komt het wel goed al denk ik dat je dan steeds naar je echo gaat staren haha had ik toen wel iedergeval. eet smakenlijk meid en ik laat het zeker weten. knuffel joyce
Joyce en allemaal, welterusten en tot morgen! Joyce, ik zend nog even allemaal positieve energie en hcg naar je toe.... x Sophie
sophie ik heb even het een en ander voor je opgezocht over waterpokken en dit heb ik gevonden: Incubatietijd Na een besmetting duurt het 2 tot 3 weken tot de eerste ziekteverschijnselen zich aandienen. Waterpokken zijn 5 dagen voor de huiduitslag tot maximaal 6 dagen na de eerste huiduitslag besmettelijk. Het virus wordt overgedragen door druppeltjes in de lucht (aanhoesten e.d.). Symptomen Waterpokken komt het meest voor in de winter en vroege lente. De symptomen bij kinderen zijn meestal veel milder dan bij volwassenen: huiduitslag op romp, verplaatst zich naar gezicht en hoofdhuid. De uitslag worden zichtbare blaasjes die jeuken; koorts; hoofdpijn. Risico's voor de zwangere vrouw en haar foetus Je kunt maar één keer waterpokken krijgen in je leven. Heb je het ooit gehad, dan is er geen enkel risico voor jezelf of voor de baby. Ook als je nooit waterpokken hebt gehad, is de kans dat je immuun bent 80%. Mocht je tijdens de zwangerschap toch waterpokken krijgen, dan is het afhankelijk van hoever je zwanger bent wat de risico's zijn voor je baby. Voor jezelf geldt dat je wat zieker zult zijn dan een kind met waterpokken. Ook kun je hoge koorts krijgen. Als dat zo is, dan is het belangrijk de koorts te temperen omdat koorts weeën op kan wekken en zo kan zorgen voor een vroeggeboorte. In een enkel geval kan er als complicatie een pneumonie optreden. groetjes joyce
dank je meid pfff zit ik dan te snotteren achter me laptoppie hihi echt allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes en steun morgen horen jullie me weer. weltrusten knuffel joyce