nou meiden ik snap niks van mijn temp. vandaag nog steeds 36,9 hij gaf wel een keer 37 aan, maar het maar bij de laagste gehouden. het gaat niet echt omhoog, wat vinden jullie ervan? mijn kaartje van mijn zwangerschap van milan staat in mijn album. en hoe lang van te voren kun je klachten hebben? ik heb namelijk nooit aders over mijn borsten lopen alleen tijdens mijn zwangerschap van Milan en dat heb ik nu weer! ook heb ik steekjes onder in mijn buik, maar dat is toch echt te vroeg denk ik? door die dingen denk ik... zou het? maar door mijn temp zie ik het niet echt zonnig in. al heb ik bij Milan ook met een temp van 36,9 posi getest. liefs rebbel
verder goed nieuws! ik ben gister al gebeld door nijmegen! we zouden pas over een aantal maanden een brief krijgen, maar de ass. belde op dat er toevallig a.s. maandag een plekje vrij was gekomen. anders zou het pas Juni worden! echt fijn, maandag er naar toe en dan maar hopen dat het de 1e en gelijk ook de laatste keer is! als het aan ons ligt wel iig!
@zuurtje: ow ja ik ga zeker ook nog niet testen hoor! ik ga er namelijk vanuit dat ik niet zwanger ben als ik naar mijn temp kijk!
Meid ik zou het niet weten. En die aders tsja ik had ze dan weer wel en dan weer niet. Nu weer wel...ik weet het niet. Ik weet ook niet hoeverre je je op je temp vast moet pinnen volgens mij zegt dat namelijk niet altijd iets als ie wat lager is of niet... Ik hooooop en duim gewoon dat je knalroze mag worden!
Ehm Nijmegen ooojee wat heb ik gemist ben ik vergeten...graaf graaf... Tsss sorry ik kom er niet op. Ik ben echt een zeef!
@mili: ja we wachten maar gewoon af! we moeten met milan naar nijmegen ivm licht afwijkende bloedwaardes van stofwisseling, maar dat kan door heel veel facoren komen en milan doet het super, dus er zal ws niets aan de hand zijn.
owww duh... ships dat wist ik ja wel! sorry hoor! #-o vind ik lullig dat ik dat niet meer wist Succes in ieder geval en ik hoop dat er niets uit komt!
geeft niet meid! ik onthou ook niet alles hoor! de fysio heeft een verslag gemaakt en dat was heel positief, er staat ook in dat zij geen reden voor verder onderzoek ziet, dus het zal wel los lopen en wij gaan zelf ook heel duidelijk aangeven dat we die medische molen niet in willen als hij het zo goed doet, of er moeten echt harde verdenkingen zijn.
nee maar ja dit soort dingen vind ik wel belangrijk hoor haha. Maar goed ik weet het weer. En ik hoop inderdaad dat het allemaal goed uit zal pakken. Dan is die spanning ook weer weg..das wel fijn!