zeker balen nu ik maar een lf van 7 dagen had maar ik heb straks een afspraak met een gyn ze gaat mij bellen na haar consultaties
huh..ja mili? hihi bedoel je wanneer ik ga testen? Morgenvroeg dus hihi als er geen ongi is en ik denk van niet
rebbel goed nieuws! Succes maandag! Zuurtje wat balen..wat zei de gyn? Mili wat spannend! Duim voor je! Heb je de test al in huis? Liefs, Blondie
Haha ja hoor al heel lang 2x clear blue waar je een kruis moet krijgen dus geen digitale haha. Clear Blue had ik de vorige keer ook en vond ik helder dus hebben we nu maar weer gedaan. K had ze al in huis voor t geval dat haha en t geval is nu Pfffff vind het ook erg spannend hoor....maar komt vast wel goed! Als ie nega is hoop ik alleen wel dat ik dan snel ongi zal worden anders weet ik helemaal niet meer waar ik aan toe ben... Met jou alles oke trouwens?
ja wanneer je gaat testen dus! spannend zeg! mijn duimen draaien overuren hier! ik denk dat het wel goed zit! @blondie: ja goed nieuws he! thanks!
heb ff maar weer aangepast want ongi zet niet door benieuwd wat het verder nog gaat geven of dat het pas morgen doorzet ik weet het onderhand niet meer gyn had gebeld en ze zei: ja dat gebeurt af en toe dat er ofwel een tussentijdse bloeding is of dat het idd al mijn ongi is maar zij vond niet dat er iets aan gedaan moest worden ga het dus tijdens volgende afspraak bespreken met eigen gyn haar patiënten moeten clomid ook pas vanaf dag 4 nemen en ik al vanaf dag 2 dus ze verschillen van aanpak vind het maar niets dit stressie gedoe wel of geen ongi
haha ik had ze ook altijd wel in huis maar ze waren altijd op voordat mijn nod in zicht kwam Hier alles goed. In tegenstelling met mijn vorige zwangerschap voel ik me prima! Alleen wat moe, maar heb nog geen enkele keer gekotst! (En bij Luuk begon het feest al 1 dag overtijd!) Dus soms vraag ik me af of er echt wel wat zit. Wel erg veel last van mijn darmen..of het is een beginnende buikgriep, maar echt even in de diarree..( sorry) Nou hoop op een mooie blauwe streep dan voor jou! Ik had 2 voor 5 euro van de kruidvat, echt perfect! Dikke megastrepen!
Goeiemorgen! @ Mili en en en? Duim duim duim! @ Blondie kom je meekletsen bij net bevallen en weer zwanger het vervolgtopic bij zwanger zijn?
Hahahahh zie mn banner! Mega zwanger! Hahah had mn test 1 tel in de urine en er stond me toch een vet kruis... zal ff foto in mn album plaatsen. Maar heb toch maar mn langste cyclus aangehouden dus 4 dec is de dag! Ehm nu naar de decembermama's op zoek..en naar een topic waar jij Pooh het over had.. Hahah ik hoop dat ik het kan vinden!
JAAAAAAA! Mili van harte gefeliciteerd meid! ben echt blij voor je! geniet er lekker van! hier mijn temp nog steeds 36,9 meiden.. afwachten maar... liefs rebbel