Hahahah ja klopt! Wel jammer voor de nega testers hoor en de meiden die ongi zijn Maar k ben wel blij!
Klussers Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 (geen cyclus) ronde 1 (met clomid) - NOD: 31 maart? Rebbel - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2009 - 1e ronde - NOD : 3 april zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf juli 2008 - 6e ronde - NOD: 25 april Wachtend op cyclus-klussers Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde - NOD : 6 december Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 6e ronde - NOD: ? januari Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008(na break) - 4e ronde - NOD: ? januari Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 2e ronde - NOD: 22 Januari ZWANGER Blondiedfu, Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23, Tearke, Petrabr, Neus, Aylin, Moaatje, Snoopy1979, Vrijheid, TJB, Pina123, Blondie en Mili link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] @ Mili jaaaaaaaaaaaaa meid! Eindelijk! Super gefeliciteerd!!!!!!!
Hahah thanks! K heb je banner ff gepikt hoor hahah. Wilde ik ook graag en de zwangerschap en Nora erop
leuk druk toch! ik hoop over een paar dagen ook met goed nieuws te komen, dan zijn we allebei een dec. mama! maar ik heb een vermoeden dat het er hier niet in zit deze maand!
hoi meiden, hier waarschijnlijk game-over! mijn temp is gezakt van een stabiele 36,9 naar 36,7. ik zit nu op dpo 9 en bij milan had ik een temp dipje op dpo 8, zou het nu ook een innestelingsdipje kunnen zijn? ik ga er maar niet van uit, ik had er al wel wat rekening mee gehouden door de temp van 36,9. liefs rebbel
ja ik wacht maar af wat mijn temp morgen doet, maar ik hou er rekening mee dat ik ongi ga worden! pffff... hier beginnen de zenuwen behoorlijk toe te slaan voor nijmegen morgen... ik hoop echt dat we het na morgen af kunnen sluiten! liefs rebbel
Ja leuk druk dat wel hahaha maar kweenie waar ik die tijd vandaan moet halen. hahah ben moe s avonds en lig vaak om 9 u al in bed Ik ga toch voor je duimen hoor! Ik dacht aan de buikpijn ook te weten dat ongi kwam maar was dus toch van zwangerschap het rekken vd baarmoeder. Had ik kunnen weten..had ik bij Nora ook. Succes meid! Snel een dec mama worden hoor!
Ahhhhh das lief! Hihih ben ook zooooo blij. Nu hopen dat het goed gaat, veel mk gehad in omgeving laatste tijd dus wel wat zenuwen hoor.
ja ik had toen ik zwanger was van Milan ook echt een ongi gevoel, de tampons waren op dus die ben ik een dag voor de posi test nog gaan kopen!