net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahahh ja wat kun je je dan vergissen he? Haha maar ja je kent alleen de pijn ook als menstruatiepijn als de eerste is. Haha en nu trapte ik er ook weer in :)

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

hier niet super nieuws helaas...
    de ka was op zich wel positief over Milan, maar het is idd wel een feit dat hij wat slap is in zijn schouders en bovenarmen, daarom willen ze toch nog wat kleine onderzoekjes laten doen.
    we hebben wel duidelijk aangegeven dat we niet willen dat hij die hele medische molen ingaat tenzij er echt harde verdenkingen zijn ipv alleen die licht afwijkende uitslagen. ze zei ook dat ze ook alleen wat onderzoekjes doen en geen grote onderzoeken zoals een spierbiopt, want dat is een veels te grote stap vooruit, gezien hij het verder goed doet! en we moeten niet in een ernstige richting denken volgens de ka, want hij doet het verder goed, ook eet en drinkt en groeit hij goed! bij een ernstige stofwisselingsziekte zouden die dingen ook niet lekker moeten gaan. aan de hand van deze onderzoeken kijken ze of ze er een steep onder kunnen zetten of dat er toch verder gekeken moet worden, ze gaan nog een keer bloed afnemen maar dan dmv een infuus, zodat stress e.d. bij het prikken vermeden wordt, verder kijken ze zijn hartje na en zijn ogen. hij moet hier wel voor opgenomen worden een dag en een nacht, maar ik mag dan wel bij hem blijven...
    de opname vind als het goed is binnen een maand plaats, daar krijgen we nog een brief van. en dan na 2 weken de uitslagen. we zijn dus eigenlijk nog niet zoveel verder! ik had gehoopt dat we niet verder zouden hoeven, maar helaas! ergens had ik hier ook wel rekening mee gehouden, want het lijkt me niet dat een arts zomaar zegt het zit wel goed.

nou gaan we heel hard hopen dat we snel aan de beurt zijn en we dan eindelijk goede uitslagen krijgen zodat we dit af kunnen sluiten, want die onzekerheid is echt verschrikkelijk!

het mag wel eens ophouden nu! vanaf de zwangerschap zijn er al problemen, we willen nu eens gaan genieten van ons mannetje.

liefs rebbel

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    milli ook aan deze kant nog van harte gefeliciteerd meid het is je zo gegunt echt super meid!
    ik dacht dat het zonnetje buiten straald maar dat ben jij ;)

rebbel meid ze bekijken het nu in ieder geval goed en dan kun je straks echt dingen af gaan sluiten
    enne genieten moet je nu ook al doen wat er ook gebeurd!

dames geniet van het moiie weer heerlijk allemaal! 8)

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Ben ik heel kort.

Mili: yes, yes, yes. Super gefeliciteerd zeg. Ik ben echt blij voor je. :D:D:D

Rebbel: succes ermee en ik hoop dat de onderzoeken mee vallen. Wel fijn dat je bij hem mag blijven dan.

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ rebbel: he bah meid! Nou ik hoop dan dat alles met de komende onderzoeken dan afgerond kan worden! En dat je alles positief af mag sluiten en dat jullie dan kunnen genieten!

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wuahahah ja joh we hebben vannacht mniet geslapen zoveel licht gaf ik :) :)

@ jorntenfemmigje: thanks! :D

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey lieve meiden,

dank jullie wel voor alle lieve reacties, ik heb even geen puf om overal op te reageren...

ik weet dat er nog niets duidelijk is, maar het steeds weer zo'n teleurstelling en nu begin ik toch weer onzeker te worden en zit er weer even helemaal doorheen... :cry:
    maar dat zakt wel weer denk ik..
    alle twijfels beginnen weer toe te slaan op deze manier.
    ik heb de ass. van de ha gebeld en de ha belt mij op als hij de informatie binnen heeft, hij heeft ons namelijk gewaarschuwd dat we niet allemaal onderzoeken moeten laten doen om maar dingen uit te sluiten, maar alleen als er harde verdenkingen zijn. en dat is wel wat ze nu willen doen, dingen uitsluiten. op die manier heb je kans dat ze steeds een kleine afwijking vinden die ze bij iedereen kunnen vinden, maar dat dan weer niet naast zich neer kunnen leggen en we zo dat hele traject door moeten. dus ik wil graag nog even zijn visie op het hele verhaal.

ik ga even badderen meiden, proberen wat te ontspannen.

liefs rebbel

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey lieverd!
    Ik snap het hoor! Lijkt me ook erg zwaar allemaal en je wilt je ukkie ook niet door allemaal onnodige tests laten gaan etc..
    Kun je anders niet nog ergens een second opinion vragen?
    Volg je gevoel hoor meid, als jullie bepaalde onderzoeken niet willen omdat de reden niet duidelijk is dan ook niet doen!
    Heel veel sterkte meid en probeer inderdaad af en toe te ontspannen en ff momentje voor jezelf te pakken..makkelijker gezegd dan gedaan i know!

Liefs en knuffff,
    Mili

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve Rebbel,

Al die onderzoeken en weer afwachten...ik begrijp zo goed dat je hier zo onzeker van word. Een paar extra testen en onderzoeken en hopelijk is het dan afgerond. Het is wel positief dat de ka zegt dat het niets ernstigs is.

Meid sterkte en ook voor je kleine ventje natuurlijk!

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Rebbel: Wat vervelend voor je, meid! Hopelijk vallen de onderzoeken een beetje mee...

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    rebbel: dikke knuffel voor jou.
    Hopelijk kunnen jullie dit boek snel sluiten! :(

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks lieverds! :)
    ik he gelukkig wel geslapen en nog even fijn met mannetje gepraat. hij zegt ook dat ik ook de positieve dingen moet horen die de arts zegt, zoals dat we absoluut niet in een ernstige richting moeten denken omdat hij het verder goed doet en dat ze de onderzoekjes daar nog even willen doen ter controle en kijken om er dan een streep onder te zetten! zij verwacht er ook niet direct wat uit en dat moeten we niet vergeten, ze was verder erg positief!

ik dacht dat ik niet zwanger kan zijn omdat mijn temp naar benden was gegaan, maar vandaag is hij plotseling om hoog geschoten... :confused:

liefs rebbel

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Alles kan nog meisie! Spannend he!

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Rebbel ik snap je helemaal, wij zitten met die onderzoeken in hetzelfde schuitje. Wij moeten ook gewoon vast houden aan dat sam zich zo goed ontwikkeld, maar je wilt gewoon zekerheid he. Pfff jammer genoeg moeten we nog 6 maanden wachten voor zekerheid :(
    Spannend van je temp! Duim duim duim

Hier gaat alles zijn gangetje. Alleen jammer dat sam al 5 dagen bijna 40 gr koorts heeft....zoooo zielig! ;)

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja we zitten echt in hetzelfde schuitje... :(
    maar we hopen maar het beste allebei oke! ;) het was op zich bij allebei wel positief toch?!
    maar 6 maanden onzekerheid is wel echt lang!

en beterschap voor je mannetje! is zo zielig heh als die kleintjes ziek zijn!

liefs rebbel

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    meiden ik zit te shaken! :confused:

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Zwanger? :D

@ Zuurtje goeiemorgen!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb een positieve test!
    heb net geprobeerd om er een foto van te maken, maar ik krijg hem niet scherp, het lijntje is licht, maar hij staat er zeker wel!

WHAAAAAAAAAAA! EN DAT IN DE 1E RONDE! :confused:

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0

Klussers
    zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf juli 2008 - 6e ronde - NOD: 25 april
    Marsab - klussen voor 2e kindje vanaf juni 2008 (geen cyclus) - ronde 1 (clomid) - NOD: ?

Wachtend op cyclus-klussers
    Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ?

Al wel kriebels, maar geen klus
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :
    MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :
    Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD :
    Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD :

Kriebel-Break

Verloren Kriebels
    Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september
    Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ?
    Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde - NOD : 6 december
    Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 6e ronde - NOD: ? januari
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008(na break) - 4e ronde - NOD: ? januari
    Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 2e ronde - NOD: 22 Januari

ZWANGER

Blondiedfu, Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23, Tearke, Petrabr, Neus, Aylin, Moaatje, Snoopy1979, Vrijheid, TJB, Pina123, Blondie, Mili en Rebbel

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]

@ Rebbel jaaaaaaaaaaaaa meid! Super gefeliciteerd!!!!!!! En idd zo snel!! :D

Deel Deze Pagina