Hhahah die zuurtje, k zou ook eerst vangen en dan pas goedemorgen zeggen hoor T lukt je vast deze ronde!
laat het ons hopen mili ik hou niet zo van spuitjes gyn mag me enkel wat geven om die lf weer wat langer te maken want die wordt korter met de keer hopelijk doet ze er nu wel iets aan want ze vond die 9 dagen nog niet iets om zorgen over te maken nou ik dus wel
ik ook maar ik verwacht mijn ei pas na cyclusdag 20 ergens volgende week donderdag heb ik weer een echo om te zien of er überhaubt wel een ei is
Ik heb nu Layla is 6 maanden is.. en ben nu weer zwanger van onze 2e. Ik vond zwanger zijn echt geweldig! En wou het liefste mijn hele leven lang door zwanger zijn... Heb even hersteld, maar nu weer zwanger!
hey meid voor jou begint het ook al goed op te schieten al enig voorgevoel wanneer het gaat gebeuren?
He, Ik heb echt geen idee. De vk is net geweest en beebje ligt nu wel vast, dus dat is fijn. Mijn gevoel zegt eigenlijk dat het nog wel even gaat duren, maar ja we weten het niet he. Hoe gaat het met jou? Marsab: waar ben je?
ja hier gaat het wel gisteren bij de gyn geweest en ik mag als het deze ronde niet lukt nog maximum 2 rondes clomid nemen dan heb ik 6 rondes clomid gehad en dat is het maximum als het dan niet lukt dan wordt ik doorgestuurd naar de fertiliteitsarts en moet ik gaan spuiten maar ik ga voor een positest op mijn verjaardag
@ Zuurtje ik ga duimen voor dat mooie verjaardagskadootje!! Ik kan maar niet wennen aan het nieuwe forum
Hier alles goed!! De tijd gaat snel. Maar door een trage pc die steeds uitvalt en dit nieuwe forum merk ik dat ik steeds minder zin krijg om te forummen...ik hoop dat het snel went en ikke moet maar snel een nieuwe pc kopen
Sorry, ik ben er nog wel, maar zit echt midden in een verhuizing! We hebben net 1 nacht in ons nieuwe huis geslapen! Ik ben vanmorgen weer voor een meting geweest en hij staat echt op springen. Dus een werkelijk paasei voor mij! Zuurtje, voor jou ook nog een paar dagen he! Spannend, het komt nu wel dichterbij zo... Vanaaf maar weer aan de klus!