Dank je! We zijn dubbel bezig met klussen! Op 2 manieren dus...in ons nieuwe huis én voor het eitje! hihi
Dank je Aylin! Zuurtje, waarom kom je ook niet bij het topic CLOMID meekletsen? Dat is ook erg gezellig hoor!
Ik had vanmorgen eindelijk een tempstijging, dus ik denk dat mijn ei nu echt is geweest! Om 9.15 uur heb ik weer een echo, hopelijk worden mijn vermoedens dan bevestigd! We hebben iig goed geklust, vanaf vrijdag elke dag! Dus ik zit nu weer op het wachtbankje....
Klussers zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf juli 2008 - 6e ronde - NOD: 25 april Marsab - klussen voor 2e kindje vanaf juni 2008 (geen cyclus) - ronde 2 (clomid) - NOD: 28 april Wachtend op cyclus-klussers Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde - NOD : ? Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD : Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD : Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD : MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde - NOD : Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde - NOD : Kriebel-Break Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - vanaf september - 1e ronde - NOD : 30 september Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde - NOD : ? Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde - NOD : 6 december Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 6e ronde - NOD: ? januari Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008(na break) - 4e ronde - NOD: ? januari Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 2e ronde - NOD: 22 Januari ZWANGER Blondiedfu, Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23, Tearke, Petrabr, Neus, Aylin, Moaatje, Snoopy1979, Vrijheid, TJB, Pina123, Blondie, Mili en Rebbel link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
Hoi, Ben nieuw hier! In januari ben ik bevallen van een mooie dochter, dus 3 maanden geleden. Ik geef BV, maar was nog niet begonnen met de pil omdat ik nog niet ongi ben geweest en wanneer start je dan. Nu hebben we dus onveilig geklust en nu.......had ik alle verschijnselen net als de eerste keer.....test gehaald en....positief. Kan het zijn dan het Hcg er nog is van de vorige zwangerschap of zou dit betekeken dat ik alweer zwanger ben?
Klussers zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf juli 2008 - 6e ronde - NOD: 25 april Marsab - klussen voor 2e kindje vanaf juni 2008 (geen cyclus) - ronde 2 (clomid) - NOD: 28 april Wachtend op cyclus-klussers Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde Lafo - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde Kriebel-Break Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - 1e ronde Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 6e ronde Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008(na break) - 4e ronde Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 2e ronde ZWANGER Blondiedfu, Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23, Tearke, Petrabr, Neus, Aylin, Moaatje, Snoopy1979, Vrijheid, TJB, Pina123, Blondie, Mili en Rebbel link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ] Goeiemorgen!! @ Marsab wat spannend!! Laat je het nog even weten! Duim duim duim @ Zuurtje voor jou ook hard duimen!! Hier gaat alles goed. 27 weekjes alweer...wat gaat de tijd toch snel... Dames ik duim voor jullie!!
Hoi Luna, Hcg van de vorige zwangerschap lijkt me niet mogelijk, aangezien je aan het einde niet veel meer aanmaakt en het al 3 maanden geleden is dat je bevallen bent. Dus vanaf hier een voorzichtige felicitatie... Je kunt ook mee komen kletsen bij het topic net bevallen en weer zwanger bij clubs van zwanger zijn...
luna gefeliiteerd! Da's niet meer van je vorige zwangerschap! Zuurtje en Marsab, ook mijn duimen draaien! Liefs, Blondie
hoi meiden! @marsab en zuurtje: ik duim voor jullie hoor meiden! sorry dat ik me hier niet veel meer heb laten zien, milan is goed ziek geweest en opgenomen geweest in het zkh wegens uitdroging, dus had het ff druk druk! maar mijn duimen draaien! liefs rebbel
@ Rebbel dank je meid! Hoe is het nu met Milan? En met jou? Ben je erg misselijk etc? @ mili: Hoe is het met jou meisie? Lekker aan het genieten van je zwangerschap? Weet de familie het al? @ pooh: wauw, 27 weken al weer! De 30 weken is al weer in zicht! Gaat zo hard! @ jenf: meisie jij bent al weer de 39 weken gepasseerd! Ben zo benieuwd naar je kleintje! Succes met de bevalling hoor! @ lammetje: hey TS! Hoe is het met jou dan?
Milan zit nog niet echt lekker in zijn velletje, maar er gaat weer iets in gelukkig! met mij gaat het wel, wel erg duizelig en met vlagen misselijk! liefs rebbel