Marsab: super dat je ei gesprongen is. Mijn duimen draaien nu harder dan hard. Zuurtje: hoe zit het bij jou?
goedemorgen ik heb zelf even de sprong aangeduid bij ff aan de hand van de echo vorige week ei stond volgens gyn op springen en groot genoeg was die dus het kan
goedemorgen ei is gisteren gesprongen en dat heb ik gevoeld AUWIE maar als die is blijven groeien aan 2mm per dag was die 32mm op 41 mm en dat is veel te groot om goed bevrucht te worden
Komende week ga ik weer meer reageren...hebben net de pc helemaal schoongemaakt en gelukkig doet hij het nu zonder uit te vallen! Fijn dat ik weer kan typen totdat de laptop komt! Maar nu moeten we zo naar mijn broertje in Antwerpen. Nog iets meer als een week en dan vliegen naar spanje! Whiiiii heb er zin in! Tot deze week en een fijne zondag allemaal!
Aaaaah een paar maanden geleden had ik hier ook al geschreven maar mennnn wat een kriebels Fenna is nu 7 maandjes maar ik heb net een nieuwe baan dus het kan nog niet helaas Als het goed is gaan we er in juli weer voor dus het begint op te schieten Succes iedereen! Ik ga jullie vanaf nu een beetje volgen
Hoi hoi, Succes nog met wachten Marsab en Zuurtje. Tinkerbel: jij ook met het wachten totdat je weer echt aan de klus gaat. En welkom hier.
ja helaas... het maakt me erg onzeker omdat dit de 2e keer is en de zwangerschap van Milan verliep ook erg moeizaam... maar ik probeer positief te blijven en we gaan er gewoon weer voor. liefs