Ik ben vanmorgen weer naar de gyn geweest (ben gister weer ongesteld geworden na 9 dpo!) en ze had de waarde van mijn bloed binnen....4,7! Veeeeeeeeeeeel te laag dus! Nu vond ze het zo raar dat het bij mijn zoontje wel zo snel en spontaan ging en nu dus niet. Nu blijkt dus waarschijnlijk dat ik te licht ben! Mijn gewicht is in verhouding tot mijn lengte wel goed, maar waarschijnlijk is dit toch te licht voor mijn lichaam om zelf een cyclus te hebben. Ik ben tijdens het geven van borstvoeding enorm afgevallen. Toen ik stopte kwam ik wel weer aan, maar ik weeg nu minder dan voor mijn zwangerschap. Ik denk een kilo of 3. Maar die 3 kilo kunnen het net doen bij mijn, zei de gyn. Alles ziet er gewoon super uit bij mij.....ei groeit goed. Maar erna is gewoon een zooitje! Nu dus aankomen en in juni pas weer een gesprek (over mijn gewicht en zwanger worden) Ik slik nu ook geen clomid meer....heft zo geen nut voor mij! Meiden, ik voel me zo schuldig. Het ligt dus gewoon aan MIJZELF! Ik eet wel gewoon goed, maar moet nu dus nog meer eten.
heh marsab, een hele dikke knuffel voor jou meid! maar voel je alsjeblieft niet schuldig, het is echt niet je eigen schuld! wat balen dat je weer ongi bent geworden, hopelijk ligt het idd aan het te licht zijn, dan is het misschien wel snel opgelost! liefs rebbel
@ Marsab een hele dikke knuffel en je zeker niet schuldig voelen hoor!! Het komt toch door je borstvoeding end at is zo'n mooi doel! Hele dikke knuffel! Goeiemorgen allemaal!
Rebbel: hele dikke knuffel meid.... Marsab: het is echt niet jouw schuld!! Idd kan een paar kilo al schelen. Het is niet veel dus moet zeker overkomelijk zijn! Dat je bv hebt gegeven zo lang is je alleen maar te prijzen!
Nog even een teken van leven van mij! Sorry dat ik bijna heel de week niet geweest ben!! Heel druk op school gehad en ik moet zelf een examen afleggen en daarvoor moest ik een groot rapport maken enz enz. Nu vanacht lekker vliegen naar Gran Canaria!! Ik kom 9 mei terug en als ik thuis ben kom ik snel weer spieken hoe het hier is! Knuffel voor iedereen! Liefs Pooh
hier alles prima ongi is eindelijk weg na 8 dagen donderdag mag ik naar de fertiliteitsarts en mannetje gaat mee
oke, wel fijn dat mannetje met je mee gaat! ik hoop dat hij/zij je kan helpen! hier gaat het goed, gister of vandaag mijn ei, ik denk vandaag want had gister wel wat lichte steekjes, maar nu voel ik het overduidelijk! dus weer op het wachtbankje! morgen met milan naar nijmegen, dus begin nu aardig zenuwachtig te worden! vanmiddag ga ik shoppen, dus hopelijk vliegt de tijd! liefs rebbel
hoi dames, ik ga hier stiekum meespieken...mannetje wil nog niet eerder als volgend jaar voor een 2e gaan maar voor mij mag het nu al wel... hey rebbel jij ok hier?
hey liesje! ja ik ook hier! ah zou fijn zijn wanneer je mannetje eerder zover krijgt meid! liefs rebbel
@ Marsab en Zuurtje meiden ik blijf voor jullie duimen!! Marsab nog 5 daagjes! Spannend hoor! Hier nog een filmpje van sams eerste stapjes! Mama is zoooooooo trots http://www.youtube.com/watch?v=fb_NChiviks