@pooh: geweldig filmpje meid! hoe gaat het met de andere dames? @zora: oeh wat spannend meid! ik hoop het zo voor jullie! @wendy: leuk hoor! succes met de verbouwing! @maranka: hihi, leuk hoor ik verspil vaak ook meerdere testen! @tipp: aah gatsie! @mieke: aah dikke knuffel voor je mannetje! @truus: ik duim voor je meid! ik zit nog op het wachtbankje, maar heb er eigenlijk wel een goed gevoel over! gister een tempdipje, misschien een innestelingsdipje.. voor degene die het tempen kennen mijn kaartje! liefs rebbel
Ik zie dat ik hierboven een foutje heb gemaakt! Rebbel moet nog maar 5 daagjes wachten...zooooooo spannend met zo'n kaartje!!
ja echt heeel spannend!! ik heb al volop testkriebels, maar dan verspil ik alleen maar een test, dus gewoon nog even wachten...
ik voel altijd mijn eisprong en vond het kruis van ff al zo gek omdat ik duidelijk op dag 17 ovupijn had! dit moet hij dus zijn! ik twijfel altijd over de afscheiding en deze keer helemaal, ik vond dat zo moeilijk wat het dan is met al dat geklus! als ik de laatste keer eiwit weg haal verzet ff mijn kruis en zo komt hij dus overeen met mijn ovupijn! hihi, dan kan ik het toch niet laten om mijn banner te veranderen!
dank je! dat heb ik nodig, wan tik had vandaag een heel licht 2e streepje! ik kan hem niet op de foto krijgen zo licht is hij, mannetje zag hem ook, maar ik twijfel ontzettend! morgen nog eens testen! liefs rebbel
jammer dat er niet zoveel meer gekletst word hier, maar ik wil het toch even melden! JAAAAAA!! nu geloof ik het pas! de 2e streep is nog niet even dik als de controlestreep, maar hij is duidelijk aanwezig! gister moesten we hem nog zoeken! hopelijk houdt ons kleintje zich nu goed vast! [-o< [-o< een 3e keer zou ik niet trekken... liefs rebbel
Jaaaaaaaaaaaaaaa Rebbel super gefeliciteerd!! Ik duim voor je dat alles goed zal gaan! Nu lekker verder kletsen bij zwanger zijn!
goedemorgen kom ik een paar dagen niet is er superfantastisch nieuws REBBEL GEFELICITEERD ik moet straks bellen voor de resultaten van het bloedonderzoek, ben benieuwd
resultaten waren niet goed progesteron 1 maar heb pas later een posi ovutest gehad en dus mag ik straks nog eens laten prikken hopelijk nu beter als het nu nog niet goed is mag ik waarschijnlijk pregnyl gaan spuiten om eisprong op te wekken maar ik moest maar eerst bellen als resultaten binnen waren, dat zal vrijdag zijn
ahh wat balen zuurtje! hmm dus nu weer afwachten. Hopenlijk waren ze idd te vroeg en is het prog. daarom zo laag! Duimen draaien voor vrijdag!
nou meid ik dukm heel hard voor je dat vrijdag de resultaten wel goed zijn! pfff... ik ben gewoon stik zenuwachtig... tussen 1 en 2 de uitslag van Milan.