Wat is het hier rustig! Het was altijd een hot topic! Iedereen lekker op vakantie of geen kriebels meer
goedemorgen iedereen, hier nog iemand die net bevallen is, 10 weken geleden, en hier ook alweer de kriebels voor de volgende lijkt me gezellig om hier mee te kletsen
Iemand inmiddels al verhuisd naar de topic ZWANGER? Hier zijn we nog rustig aan het doen. Maar ik moet mij echt inhouden hoor haha.
Was dat maar waar. Nope ook hier rustig aan het doen, het lijkt alweer jaren geleden dat ik bevallen ben haha. Inhouden moeilijk is dat he, ik probeer me er ook niet mee bezig te houden (makkelijker gezegd dan gedaan). Merk dat er niet veel meiden zijn die na hun bevalling al snel weer de kriebels hebben.
Ik heb kriebels... En ben afgelopen zaterdag per direkt (halverwege strip) gestopt met de pil. Mijn man en ik hebben het al over een tweede sinds Ryker 2 maanden oud is en hebben nu dus de knoop doorgehakt en gaan zo snel mogelijk aan de klus!
Hier ook kriebels. Mijn kleine grote meid wordt in september al weer 1 jaar, dus ik ben niet "net" bevallen maar het is toch al wel snel om voor een tweede te gaan als ik zo om me heen kijk. Wij zitten in de 1e ronde maar ik denk niet dat het dit keer raak is aangezien we "maar" 1 keer geklust hebben tijdens mijn vruchtbare periode. @ Roosje: hihi ik zie aan je banner dat je kindje ongeveer 7 weken oud is en dat je nu al weer kriebels hebt. @ pregnantlady: hoe oud zijn jouw kindjes? En hoe bevalt het kleine leeftijdsverschil? @ Lynami: veel succes en plezier met klussen
Weer nieuwe dames erbij, gezellig en welkom. Mama 1984: tussen de boys zit 13,5 maand. De jongste is nu 7 maandjes. Dus als ik zwanger wordt binnen afzienbare tijd heb ik 3 kids binnen 2,5 a 3 jaar haha. Dat zal wel druk zijn. Maar ik hoor altijd dat van 1 naar 2 kids de grootste stap is. De derde die 'doe' je er wel bij haha. Het contact tussen de boys is geweldig. De oudste vergeet wel eens dat zijn broertje nog niet alles kan of vergeet zijn krachten. Maar ze vinden elkaar duidelijk lief en hebben veel lol samen. Enne 1 keer kan ook gelijk raak zijn hoor. Succes! Lynami: spanned zo'n beslissing nemen en gelijk midden in de strip stoppen om er voor te gaan. Allemaal succes. Wij zitten netjes aan het begin van mijn cyclus. Kijken of we ons over 2 weken kunnen inhouden haha. Lijkt mij wel leuk een zomerkindje na 2 winterkindjes. Ook qua verlof, lekker wandelen met de kleine. Ja ja ik droom al lekker verder. Succes met de kriebels en voor sommige met de uitvoering van de kriebels. Gaby
Ik was al weer "vergeten" dat ik hier geschreven had. @ pregnantlady: wat leuk dat je kleintjes al zo'n leuk contact met elkaar hebben. Begrijp ik goed dat jullie er weer voor gaan, of is de knoop nog niet helemaal doorgehakt? En hoe was het voor jou (lichamelijk) om weer zo snel zwanger te zijn? En met een dikke buik en een kleintje die nog niet kan lopen? Haha ik heb hetzelfde, een zomerkindje lijkt me ook leuk. En dan in deze periode lekker genieten van je verlof. Lekker wandelen en veel buitenzijn. Ach we zien het wel!
Mama 1984 - We willen er wel weer voor gaan. De kriebels zijn aanwezig en het lijkt mij leuk om niet teveel tijd tussen de kids te hebben. Deze keer zit er natuurlijk ook wat meer tussen maar dat is ook logisch aangezien we er nu 2 hebben 'rondlopen'. Ik vond het niet megazwaar aangezien de oudste nog niet zo oud (en lees zwaar was). En overal wanneer het niet echt nodig was tilde ik hem ook niet hoor. Verschonen kan op prima op een onderlegger op het kleed (ipv de trap op naar de commode). En hij kon al snel lopen dus toen ik ging bevallen liep hij al rond. Tuurlijk wilde hij graag getild worden, dan maar even lekker doen. Ben een sterke meid en mijn kleintje gaat voor haha en veel hulp van de beste man en vader van de wereld scheelt ook een heel stuk hoor. Ik had bij de zw wel meer rugpijnen / bandenpijn. Maar daar had ik voornamelijk last van op mijn werk niet prive. En ik ben er voor naar therapie gegaan en dat hielp. Voor de rest vond ik het lichamelijk goed te doen. Ik vind het ook heerlijk om zwanger te zijn (met alle kwalen erbij want ik doe de eerste 3 a 4 maanden aan dagelijks overgeven). Ach je weet waar je het voor doet... toch! Ja een zomerkindje. Lijkt mij geweldig. Als we deze maand zwanger worden is het nog mei. Ik vind juni wel leuk haha. Zou toch fijn zijn als het gelijk lukt he. Niet dat stressen etc. Zijn jullie bezig? Je dochter is (al) 10,5 mnd dus lichamelijk ben je weer ok neem ik aan van je zw. Succes met je kriebels.
@ pregnantlady: je hebt gelijk hoor, je kan het jezelf zo makkelijk maken als je zelf wil (vwb het optillen en verschonen). Mijn meisje loopt nog niet, ze schuift nog steeds op haar buikje door de kamer heen en gaat nu ook zelf zitten. Optrekken gaat de ene keer wel goed en de andere keer niet. Dus hier veel tillen (maarja lijkt me logisch met een kindje van 10,5 mnd) Tijdens mijn zwangerschap heb ik helemaal nergens last van gehad. De eerste periode wel heeeeeeeeel moe (bij het opstaan al) maarja dat hoort er bij. Tijdens de laatste periode last gehad van mn ribben, maar dat kwam omdat mn meisje in stuit lag en dus met haar hoofdje tegen mn ribben aan lag. Maar al met al heb ik echt een superzwangerschap gehad. Ik ben helemaal hersteld van de zwangerschap. Ik merk wel dat mn cyclussen anders zijn geworden na de zwangerschap cq bevalling en borstvoeding geven (ruim 2mnd) heb jij dat ook? Jij ook veel succes met je kriebels
Ik heb hier bijna vanaf het begin meegekletst...maar hier is ons gezin compleet met 2 kindjes met 16 maanden er tussen! Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen! @ Gaby wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Succes!! @ Zuurtje ik blijf voor je duimen!! Waar is de mooie lijst eigenlijk gebleven?
Klussers zuurtje - klussen voor 4de beeb vanaf juli 2008 - 6e ronde - NOD: 25 april Marsab - klussen voor 2e kindje vanaf juni 2008 (geen cyclus) - ronde 2 (clomid) - NOD: 28 april Wachtend op cyclus-klussers Willeke26 - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus - - e ronde Al wel kriebels, maar geen klus Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde MamaNona - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf ? - e ronde Beastie - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli - e ronde Kriebel-Break Verloren Kriebels Lucia - klussen voor 2e kindje - 1e ronde Suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - 1e ronde Vermanen - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus - 3e ronde Daantje82 - klussen voor 2e kindje - vanaf aug 2008 - 6e ronde Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008(na break) - 4e ronde Lucky - klussen voor 2e kindje - vanaf november 2008 - 2e ronde ZWANGER Blondiedfu, Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel, Claartje79, Ramona82, Missym, Sylvia, Femmigje, Marlin, Lusie, Sab, Me2, Marloes80, Aisca, Lammetje, Pooh69, Nikita23, Tearke, Petrabr, Neus, Aylin, Moaatje, Snoopy1979, Vrijheid, TJB, Pina123, Blondie, Lafo, Mili en Rebbel link voor het plaatje (zonder spaties) [IMG ]http://img235.imageshack.us/img235/2448/kriebeleb1.jpg[/IMG ]
Hier ook iemand met kriebels (ja nu al) en we zijn ook niet van plan anticonceptie te gaan gebruiken. Maar eerst maar eens gewoon ongesteld worden haha.