net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Bij mijn volgende cyclus vanaf dag 8 ongeveer.
    Ik had altijd een cyclus van 25 tot 29 dagen..
    En 1 of 2 dagen na een posi ovutest mijn eisprong.

2. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    De ovutesten halen het spontane er wel een beetje af..
    Maar tempen niet.
    Dat laat je achteraf een heel duidelijk beeld van je cyclus zien.
    Je weet dan niet van te voren of je een eisprong krijgt, maar wel wanneer hij geweest is.

3. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Vanaf dag 8 tot en met een positieve ovu test rond dag 14? En wanneer doe je een test?

Ik wil er niet teveel mee bezig zijn. En ik mag ook niet klagen want dit was pas de 1e ronde en we hadden ook niet echt ons best gedaan ;) Van mn dochter was ik in de 1e ronde zwanger.

4. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik had een posi ovutest 48 uur voor mijn eisprong.
    De cyclus dat ik zwanger werd was een cyclus van 25 dagen en ik heb een lf van 13 dagen (door tempen weet ik dat).
    25 - 13 is op dag 12 een eisprong.
    Op dag 10 dus een posi ovutest.

Wij gaan het nu doen omdat het voor ons de perfecte combi was.
    Na 13 rondes was ik hierdoor zwanger geworden.
    Ik tempte wel vaak, maar we klusten toch meestal verkeerd...
    Nooit de dag voor mijn ei zeg maar... en denk dat dat bij mij wel nodig is haha

5. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Oh en ovutesten doe je overdag. Hoe later hoe beter.
    Ik deed ze meestal rond een uur of 6 en dan 3 a 4 uur van te voren niet plassen en zo min mogelijk drinken.

6. Mamma1984

Fijn dat het voor jullie de manier is! Ik hoop voor je dat jullie snel zwanger zijn.

Wij kijken het eerst nog even een tijdje aan. We zullen wel zien wat moeder natuur voor ons in petto heeft ;)

7. Mamma1984

Wij zijn trouwens wel lekker aan het chatten hier, haha

8. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    ja behoorlijk he.

9. Mamma1984

Ik ben ongesteld geworden. Precies na 32 dagen (net zoals mn vorige cyclus). Ik ben benieuwd of mn cyclus nu een beetje regelmatig blijft. Op naar de volgende vruchtbare dagen.

@ Trotsemama: hoe is het nu met jou?

10. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Dames even een update,

Door wisseling van profider wat neit helemaal goed overloopt heb ik de aankomende 8 dagen geen internet..
    Zal daarna weer gewoon aanwezig zijn!

Liefs

Oh en mamma, hier gaat het goed, weinig ongi.. nergens last van ;)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Sta in de lijst van kriebels....nou ben alweer zwanger hoor. Echt de eerste serieuze ronde ben ik dus zwanger...super gewoon!

@pooh...Gaaf broertje van Sam is er, BOB Gefeliciteeeeerd!:D

12. Mamma1984

Gefeliciteerd Beastie!

Nu lekker genieten van je zwangerschap!

13. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    mijn zoontje is 3,5 maand en ik heb ook alweer kriebels. Erg he haha

14. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    trotsemama, ben je niet bang dat je veel last krijgt van je zwangerschap omdat je lichaam eigenlijk nog niet op orde is? Je lichaam heeft wel een behoorlijke klap gehad. Ik zelf had rond die tijd ook al wel weer kriebels, maar ik heb verschillende ervaringen van moeders hier die ook snel waren (5 en 7 maand) en die heel veel last hadden van de 2e zwangerschap omdat hun lichaam er gewoon eigenlijk nog niet aan toe was..Ik ben daar zelf wel bang voor, jij niet?

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Deze maand gaat het denk ik niks worden met zwanger raken hoor. We hebben tijdens de klusdagen niks gedaan omdat mijn broer met zijn gezinnetje hier op vakantie was. En gisteren hebben we wel errug veel "plezier" gehad maar meneer heeft zijn liefdes sappen niet op de juiste plaats gedropped ;)
    Ach ja we hebben ook geen haast ofzo. volgende maand beter!

Beastie gefeliciteerd!
    Cherrylein ja dat is idd snel maar ik had de kriebels ook al zo snel hoor. En we zitten nu in de 1ste ronde die, zoals je hierboven al hebt kunnen lezen, niks gaat opleveren denk ik.

16. Mamma1984

Allereerst welkom! Leuk hoor dat jullie weer kriebels hebben voor een babytje!

Ik deel jouw gevoelens vwb het snel zwanger worden na een zwangerschap en bevalling. Ik zou ook bang zijn dat mn zwangerschap erg zwaar zou zijn voor mn lichaam, en dat terwijl ik een hele voorspoedige zwangerschap gehad heb. Maar ik denk dat je zelf het beste aanvoelt wanneer je lichaam er weer aan toe is. "Ze" zeggen wel dat je het beste 9 maanden kan ontzwangeren.

Anyway; veel klusplezier!

@ Lynnami: wanneer is je nod? Wij hebben tijdens de 1e ronde ook niet echt ons best gedaan. Volgend weekend zijn mn vruchtbare dagen dus van de week wil ik er ook echt voor gaan. Lijkt me leuk om tijdens de 1e verjaardag van ons meisje een positieve test te hebben. Maar ach we zien het wel, we hebben ook geen haast.

17. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Mama1984- Ik denk dat mijn NOD (uitgaande van een 28 dagen cyclus) op 2 september is.
    Ik zit nu in de eerste ronde na het stoppen met de pil. Ik was begonnen met temperatuur nemen. Maar omdat mijn familie hier 2 weken in huis heeft gezeten omdat ze hier op vakantie waren is er niet veel van gekomen en heb dus geen idee of ik al een eisprong heb gehad of niet. Ik kijk wel dagelijks naar hoe mijn afscheiding er uitziet en heb nog geen doorzichtig (eiwit) gezien. Dus misschien is er nog hoop :D
    We zien wel...

18. Mamma1984

@ Lynnami: spannend meid! Ben je van Ryker snel zwanger geraakt na het stoppen van de pil?

19. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ha daar vraag je me wat ;)
    Ik ben in 1998 gestopt nadat ik de pil 8 jaar had geslikt. Met mijn toenmalige man probeerden we zwanger te raken. Na 3 slopende jaren van ziekehuis in en ziekenhuis uit, KI/IVF/ICSI, is ons de stress teveel geworden en is ons huwelijk op de klippen gelopen. Mij was verteld dat ik onvruchtbaar was en geen eisprong had. Zelfs ALS ik een eisprong had dan was het nog onmogelijk voor een bevruchte eicel om zich in te nestelen ivm een hormoon stoornis.
    Dus om een nog langer verhaal nu kort te houden-
    Ik slik al sinds 1998 geen pil meer en gebruikte met mijn huidige man ook geen voorbehoeds middelen. We stonden op het punt om te adopteren toen we er bij toeval achter kwamen dat ik zwanger was. Dat is met ruim 5 weken misgegaan maar we waren zoooo ontzettend blij dat ik toch zwanger kon worden en hebben die opvolgende maand flink ons best gedaan met Ryker als resultaat :D

20. Mamma1984

Wow Lynnami wat een verhaal! Wonderen bestaan dus toch WEL!

Deel Deze Pagina