goedemorgen dames, even snel want rebecca krijgt zo haar prikje. kan je een korte cyclus hgebben zonder eisprong? Ik ben weer ongi maar heb met tempen geen ei kunnen vinden.. Straks zal ik reageren enzo doei doei
Het is hier wel heel rustig he. Was al aan het kijken bij de NOD forum maar daar is het weer te druk. Hmmmm nog andere leuke clubjes waar wel regelmatig wordt geschreven en bij te houden is? Zuurtje, heb je al nieuws? Andere meiden hoe gaat het. Wij gaan er sinds deze ronde er weer voor. Heb er helemaal zin in. Gaby
had vorige week weer vals posi testen (meer dan 1) heb bloedtest laten doen en die was nega ook meteen progesteron laten prikken en dat was heel erg laag(1.2 en moet minstens 10 zijn voor een goede eisprong) dus of mijn ei was nog niet geweest ofwel een slechte eisprong (ik denk eerder het eerste) zit ondertussen op dag 65 heb al met mannetje gesproken en we gaan vanaf volgende cyclus weer aan de clomid
Balen joh! Heb jij veel last van clomid (bijwerkingen)? Wel fijn dat jullie besloten hebben er saampjes voor te gaan. Op naar een goede volgende ronde meis. Liefs, Gaby