lammetje: knuffel vanuit hier hoor! en 'n baaldag tussendoor dat mag ook best wel een keer.. Gaby: mag jij niet meer met blauw schrijven? waarom niet? en lekker misselijk. Ik vond dat echt niet erg. heb 8 maanden lang boven de wc gehangen, maar dacht steeds: ja hij doet het nog... die extra echo's krijg ik ook (als het zo ver is) gewoon omdat ik eerder een miskraam gehad heb. Vorige keer met 8-10-12 weken ... met 16 weken kwam ik onder controle bij een gyn dus toen elke keer een echo, nog beter hier is de temp weer iets omhoog...
Marloes, spannend wanneer je positief test! Dat het binnenkort gebeurt, kan niet anders Ja, dat heb ik ook heel sterk dat ik door misselijkheid het gevoel heb dat beebje het nog doet Het is bij mij trouwens niet voortdurend zo. Maar wel meer dan ik vorige weken had. En hoef niet boven de toiletpot te hangen. Maar al zou het zo zijn inderdaad.... Extra echo's is wel fijn ja! Ik kwam pas na 40 weken zwanger onder controle bij gyn. vanwege inleiding. Toen een echo gehad, maar vond dat wel erg verschil met echo bij het verloskundig bureau in zkhs. Echt secondenwerk. Zal aan drukte in wachtkamer hebben gelegen. Maar toen ik na de echo op de gang aan gyn. vroeg of ze indicatie had hoe groot beeb is, nam ze me weer mee de echokamer in en ging ze weer even kijken Vond ik wel weer super lief. Lammetje, heb je een leuke dag gehad en voel je je weer wat beter? xx Sophie
Sophie Heb een zwembad van intex 2.5 meter verwarming erin geknalt lekker warm spetter spat! Heb ook even 10 km geskeelerd ma mee op de fiets zoontje achterop was wel even lekker stress eruit skeeleren! Heb een leuke dag gehad toch nog alleen begin ik nu al weer te kriebelen voor de temp van morgen och hoop zo dat het snel over is .. Dit is niet goed voor mijn stemming geduld hebben is zoooo moeilijk he Fijn marloes nog een hoge temp ohw word spannend meid! Hoe is het met de rest van de dames lekker weekend gehad?
@ lammetje en rest: Hooooooi! Inderdaad zat lekker in t zonnetje te bakken . We zijn nu een aantal dagen achter elkaar naar een plas bij ons de buurt geweest met onze uk en een heel stel vrienden. Kinderwagen mee en Nora maar slapen hahah, was erg lekker. Wij er ff uit en zij ook, genieten. Helaas kon ik niet echt zonnen want was eerder al flink verbrand...grrr hahah leek wel een kreeft en nu net een slang, hahah flink aan t vervellen Wilde ook niet zwemmen ivm het water it de plas en het borstvoeden leek me niet heem hygienisch..maar lekker aan de waterkant zitten genieten van zon/wind en schaduw was ook heerlijk. Verder alles oke hier, we genieten volop van Nora maar willen echt als ze 5 maand is voor een 2e gaan daar zijn we nu definitief overuit. Ben alleen nog niet ongi geweest... vaag maar ja. Nora slaapt nu veel door s nachts dus ik hoop dat ik straks weer een cyclus heb. Hihi ben allang blij dat we weer kunnen vrijen, hihi was errug strak gehecht enneh daardoor wou het dus niet ik dacht zo komt er nooit een 2e hahahah Met jou ook alles oke verder Lammetje? En met de rest van de dames ook? @ Iuno: waah Oostenrijk gaaf! Een geweldig land zeg wij zijn 2x naar Serfaus geweest en gaan zeker nog eens vaker wat kun je daar genieten. We zijn alleen nog maar in de zomer geweest hoor en willen ook eens in de winter gaan. Liefs en knuf voor iedereen! Mili
Hallo allemaal! Marloes: balen dat de test nega was..maar je temp is nog hoog (of nog hoger zelfs!) en je bent niet ongi....hoop voor je dat het raak is, erg spannend in ieder geval! Lammetje: Begrijp je wel hoor meid...Maar kop op, gaat goed komen! Ik baal er ook wel, geen cylcus en stoppen met bv wil niet echt lukken....probeer wel al een voeding te vervangen maar Demi is daar best moeilijk in...dus das wel lastig...Hoop dat ze toch snel de fles goed gaat pakken en niet alleen maar af en toe.... Sophie: lekker gewerkt vandaag? Kan me goed voorstellen dat het weer wennen is na zoveel vrije daagjes. Ben je flink misselijk geweest of viel het mee? Ik had dat ook hoor, ik voelde me in begin van zwangerschap ook nogal ziekjes maar dacht wel: dan zit het nog goed! (oko al weet ik dat sommigen helemaal niet ziek zijn en dat het dan ook gewoon goed gaat, komt denk ik door mn onzekerheid door de 2 mk) PregnantLady, hoe voel jij je? ook flink misselijk? Mili: ai, verbranden is niet zo fijn...auw! Doe maar lekker rustig ana dan ja, niet te veel in de zon Demi is nu 6 maanden en ik ben nog steeds niet ongi geweest..baal ik echt wel van..maarja, Demi komt nog heel vaak voor een voeding, probeer dit af te bouwen maar wil niet zo lukken..want denk dat als ik gestopt ben met bv of paar voedingen vervang door fv, dat ik dan snel ongi ben zodat ik weer inzicht heb. Sorry voor de meiden die ik vergeten ben, ben weer gauw weg, nu Demi ff slaapt kan ik nog van alles gaan doen in huis Liefs Syl
Ohw milli nog maar 3 maandjes spannend meid hoop voor je dat je dan een cyclus hebt! en natuurlijk ook voor mezelf ha ha lekker een paar dagen naar de plas lekker vakantie gevoel heerlijk meid! oh ik was ook mega verbrand vooral op mijn schouders deed zeer joh sylvia wil je stoppen met bv voor je cyclus of alleen minderen? Ik zat ook te twijfelen 1 seconde maar vind het zo zonde ik geniet er zo van... Ik geef gelukkig maar 3 keer per dag en 1x flesvoeding plus een flinke fruithap maar helaas met 3 keer bv ben ik er ook nog niet vrees ik. Ben bang dat ik pas een cyclus krijg als ik helemaal stop met bv Zit te kijken in het boekje van cb maar met 6 maandenkun je al 2x bv geven 1 pap 1 warme maaltijd 1 fruit denk dat ik daar maar naartoe ga werken over een maandje... Die cyclus komt me nu al de keel uit ha ha Denk ook soms die bv ben je zo vergeten het genot van 2 kindjes dicht op elkaar blijft langer maar och ik heb nog maandje geduld en dan ga ik evt afbouwen naar 2x bv groetjes lammetje
Lammetje, wat gaaf en luxe een zwembad met verwarming En actief van je dat skeeleren! Tja, je geduld wordt wel op de proef gesteld. Hopelijk komt je cyclus op gang met de bijvoeding. Mili, ja lekker heh dat weer! Bij mij kwam ongi na ca 3 maanden (toen gaf ik nog net volledig bv maar liep wel terug). Bij mij voelde het ook erg strak van onderen en nog steeds hoor, moet echt goed opgewarmd zijn en roep al automatisch 'voorzichtig!' tegen m'n man terwijl hij dat allang weet Ben ook flink ingeknipt tot ongeveer in m'n bil. Sylvia, ja het werken viel gelukkig reuze mee! En ook de misselijkheid. Maar voel me wel op en top zwanger gelukkig Sterkte met afbouwen bv! Morgen naar de vk voor intake x Sophie
@Syl, Hahah nee inderdaad niet lekker verbranden maar ja eigen stomme schuld. Was vergeten te smeren, mn eerste en direct mn laatste keer dat ik me heb laten verbranden. Ik wil sowieso 6 maanden volledig BV geven maar het liefst langer. En tsja dan heb ik vermoedelijk niet echt een cyclus en inzicht maar ja dat is dan ff niet anders. Wil wel t beste voor mn meissie Jij heel veel succes enneh ik hoop dat je snel inzicht mag krijgen. Liefs, Mili
@lammetje: Hahah ja bij mij ook t meest op mn schouders/bovenarm aaauuuuw haha. Najaa t gaat al een stuk beter gelukkig . Ja nog 3 mnd, en dan weer aan de klus, zonder condoom, haha heerlijk lijkt me dat Heb echt een hekel aan die dingen maar ja, hihi wil niet risisco lopen nu al zwanger te worden. Alhoewel als ik wist dat mn meisje de BV wel zou blijven drinken ondanks een zwangerschap zou ik de gok wellicht wel durven nemen en de natuur op zn beloop laten Jij ook heel erg veel succes hoor! Liefs en knuf, Mili
@ Sophie: Succes alvast bij de VK. Ja ik was flink ingescheurd, had 12 hechtingen in totaal zowel inwendig als uitwendig.Deed erg veel pijn op dat moment, het hechten dan he want het inscheuren voelde ik niet hahah. Nou ja ben al blij dat het weer kan hihi, maar inderdaad wel voorzichtig Ben benieuwd wanneer mn cyclus weer komt, we zullen wel zien, heb al wel steeds afscheiding enzo maar verder niet naja t komt zoals het komt Knuf, Mili
Jeetje sophie het gaat al weer hard he al een intake jeetje zeg super dat alles nou in werking is gezet dan word het werkelijk voor je en kun je ook met andere mensen kletsen over je kleine beeebje super leuk joh! Hoe is het met kleine sophie? Helaas meiden het weer word weer minder balen zat net zo lekker te genieten deze week van het zonnetje hopen maar dat het zonnetje snel weer komt Gelukkig voor de verbrandde meiden kunnen we even bijkomen en zijn we er straks weer klaar voor! Fijne dag dames doei doei
Hi dames, even snel vanaf m'n werk... hier is de temp nog steeds hoog....heb gisteren een extra test besteld. Zo'n mutcare ultra...die zou dan toch wel positief moeten worden als ik zwanger zou zijn... gisteren besteld, hopelijk vandaag in huis, morgen vroeg testen denk ik. vind het niet zo erg dat het minder warm wordt.. ben meer van de kou dan van de warmte. dus een Januari Baby is prima voor mij Veel plezier allemaal en tot vanavond weer... lees trouwens soms bij het Jan-topic mee.... maar als ik positief test, dan blijf ik hier. vind het daar nog niet zo gezellig
@Lammetje: Ik wil in ieder geval proberen te minderen met de bv, probeer nu 1 bv te vervangen door fv. Gisteren is dat gelukt, niet meteen maar ze heeft hem toch wel helemaal opgedronken. Het zal dus nog wel een tijdje duren voor ik alle voedingen heb vervangen. Ook geniet ik nog zo van die momentendat ik denk dat als het vervangen door fv goed gaat, ik misschien nog 1 bv ( s avonds) blijf geven..maar ik wacht nu eerst af hoe het loopt. Ik wil eerst dat 1 fv vervangen heel goed gaat, denk dat als dat 2 weken of iets lange goed gaat, ik de volgende bv door fles ga vervangen, ik wil het in ieder geval heel langzaam opbouwen. Demi gaat nu gelukkig wel weer beter fruit en groenten eten...als ze dta goed eet kan ik 4 uur tussen de voedingen laten zitten, anders zit er maar rond de 3 uur tussen! Ze drinkt echt nog heel veel, vandaar dat ik denk ik ook wle wil gaan afbouwen, is nl best vermoeiend zo vaak. Soms geef ik ook en stukje liga (vanaf 4 maanden) tussen door of ik verkruimel een halve liga in het fruithapje. Maar echt veel eet ze nog niet van de fruit en groenten, dat zal binnenkort wel komen denk ik omdat het nu al wel de goed kant op gaat. Hoop dat onze cylcussen gauw op orde zijn! Sophie: goed te horen dat het werken mee viel en ook de misselijkheid. Heerlijk gevoel he, dat zwanger zijn gevoel Heb daar ook wel zin in... Morgen al de intake bij de vk, leuk! Mili, jij hebt je lesje dus wel geleerd van het niet insmeren dan, haha, goed op jezelf letten hoor, hoop dat je er geen last meer van hebt. Ik heb nu dus 6 maanden volledige bv gegeven, en geef nog steeds eigenlijk wel volledig bv omdat ik nu pas met 1 bv vervangen ga beginnen (en nog niet helemaal goed gaat). MOet wel zeggen dat ik echt geniet van het bv geven. oei, 12 hechtingen, is inderdaad niet niks nee... Marloes: spannend, spannend, spannend bij jou zeg! Hoge temp is wel hele goed teken en ook nog niet ongi.... Ga weer hard voor je duimen dat je zwanger bent hoor, zou super zijn!Hoop dat je dan morgenvroeg gaat testen..ben zo benieuwd! Mijn temp was gisteren 36,8c en vanochtend 36,5 c.....toen ik eerst tempte toen ik zwanger wilden worden(dus alweer langer geleden) was mn temp rond mn eisprong dus ook ongeveer 36,5c....nouja, het zal wel niks zijn..zou handiger zijn als ik eerst ongi word. Liefs Sylvia
Ha Marloes, super zeg, die hoge temp. heb je niet voor niets Spannend morgen vroeg. Enne....ik vind het hier ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezelliger! Lammetje, ja gaat inderdaad hard. Was erg leuk de intake. Ben er met Sophie naartoe gewandeld, want m'n man heeft de auto mee. Is ca half uurtje. Heerlijk langs winkelstraat. En intake vind ik echt een feest Ze vroeg wanneer de eerste dag laatste menstruatie was Ik: ehhh nou ja ehmmm dat was de miskraam. Heb haar toen verteld over tempen en ovutesten en dat ik ongeveer zeker weet wanneer eisprong was. Haha was even datum kwijt, dus wij neuzen in haar agenda (Zo van 'toen hadden we sex'). Ben blij dat ze helemaal op die datum afgaat en ook op 5 jan. uitkwam. Leuke vk, ik kende haar nog niet. Allemaal tijdschriften en knuffeltje mee. Ik gun dat gevoel jullie allemaal (weer) zoooooooooooooooooooooooooo. Mili, bllll lijkt me vreselijk als je flink ingescheurd bent. Hij heeft bij mij vliegensvlug, zonder verdoving, de knip gezet. Had anders denk ik wel totaal ruptuur gehad, omdat het nu schuin mn bil in is gegaan. Vind t ook jammer dat t weer minder wordt, maar inderdaad wel goed voor jullie verbrandde huidjes! xx Sophie
Sylvia, wat fijn dat het gelukt is met de fles! Sophie was ook zo'n zuiplapje, was op een gegeven moment bijna elk uur bv aan het geven Denk dat ik gewoon te weinig had op gegeven moment. X Sophie
Sylvia ik vind het ook nog zo super het bv geven en wil het niet opgeven maar wil oh zo graag een baby maar stoppen om die reden zal ik niet doen daarvoor vind ik het te speciaal en wil ik het nog niet missen we genieten er zo van mijn meisje en ik. Ik ben wel wat gaan minderen nog maar 3 voedingen en klinke fruithap dat gaat goed Gisteren voor het eerst een liga in haar knuistjes gedaan super leuk jeetje wat zag ze er uit helemaal onder de koek Ze maakte de hele tijd geluidjes hmmm hmmm hmmm en als ze de koek kwijt was huilen ha ha Mama weer ernaartoe twee handjes vast houden poppie koekje in de hand en ja hoor weer hmmm hmmm hmmm Zo genieten die kleintjes heerlijk!
@ Sylvia: Zekers heb ik mn lesje geleerd hahah tubes zonnebrandcreme bij nu Is inderdaad echt mooi BV geven ik geniet er ook erg van. Ben nu weer aan t bijhouden begonnen hoeveel tijd er tussen de voedingen zit want op CB wilden ze dat weten hoeveel voedingen ik geef. Ben benieuwd verschilt nog heel veel denk ik per dag maar ja. En ik zie wel wanneer ik af ga bouwen...wil niet stoppen voor mn cyclus alleen...dat voelt niet goed Ja die hechtingen waren niet echt tof nee, maar ach ben je ook zo weer vergeten hahah Liefs, Mili
@ Sophie: Ach nou ja van t inscheuren voelde ik op dat moment niets hoor,terwijl ik er ook mega bang voor was dat het zou gebeuren. Maar mn man had zo iets van: Wow, Nora kwam er ineens uit dat kan nooooit goed gegaan zijn..hahah hij had op tv vaak gezien dat ze dan ff wachten op de volgende perswee om de rest van t lijfje geboren te laten worden maar ja ons meiske kwam direct. Hahah daar kon de gyn ook niet tegen knippen T hechten op zich was een vervelend gevoel, en de hechting begon te snijden in mn vlees dus die hebben ze er toen uitgehaald (2 stuks maar) en toen heb ik dr geen last meer van gehad. Dus viel over t algemeen wel mee Knuf, Mili