Leuk allemaal nieuwe dames welkom! Aisca geef jij borstvoeding of fles? En belangrijker heb je al een cyclus want er zijn hier verschillende meiden die nog wachtende zijn op een cyclus zoo spannend allemaal. Leuk een juf in ons midden kan jij mijn taalfouten beetje verbeteren d t is niet mijn sterkste kant ha ha Ik vind het ook wel moeilijk hoor de reacties die heus wel zullen komen maar het is onze wens en dus heb k er maling aan . maar onbewust raakt het je dan toch wel denk ik.. OHHHHHHHHH die klof he mayke jeetje werd er ook zo geprikkeld van voelde me net een koe voelde me er ook zo ongemakkelijk bij lijkt soms net of je alleen maar aan het kolven bent gelukkig drinkt romy nu super en heb ik al ruim een maand niet meer hoeven kolven helemaal het einde weg dat ding! Marloes hopelijk word het spannend voorjou vandaag ben zooo reuze benieuwd! Gaby heb je lekker geslapen heerlijk koel weertje weer en goed voor mijn tuintje Joyce hoe is het met jou meid heb je al een sprongetje gemaakt? ben je zooo druk aan de klus dat je niet meer hier komt ha ha mili hoe is het met jou cyclus meid en sylvia al duivels? Alle dames fijne dag en laat mijn duivels maar komen ze zijn van harte welkom de deur staat voor ze open! Lekker nummer op de radio van madonna en justin effe swingen tra la la la la chake it baby tra la la en zo draaien we het wieletje weer om rom bom
Hoi Lammetje, Nope nog niets hier, wel steeds afscheiding en af en toe buikpijn maar verder niets. Najaa we zien wel. K ga hier ff op forum aan LK vragen of het (vaak) voorkomt dat een kindje de BV niet meer wil als de moeder weer zwanger is. Want als dat niet zo is en ze wel gewoon blijven drinken dan gooien we de anticonceptie wellicht eerder de deur uit Wellicht moeders die zwanger zijn en BV geven die iets gemerkt hebben aan hun kindje? Dat hij/zij niet meer wilde drinken enzo? Succes voor iedereen en laat de duivels maar komen inderdaad. Kus, Mili
nou, hier geen baby in de maak hoor... de ultra test die gisteren nog om half 6 binnen kwam, blijft spierwit. FF zit er denk ik, dus duidelijk naast met m'n eisprong.... dus laat die duivels maar komen, dan kunnen we weer verder
Even snelle reactie want moet zo weer weg: Ben nog niet ongi geworden ofzo, ongi krampen zijn nu weer minder geworden....wel veel afscheiding gehad en nog steeds wel een beetje..vaochtend weer lage temp a la eisprong : 36,5 c....zou mn eisprong dan aan het komen zijn? dan heb ik nl ook zo'n lage temp.. Marloes: wat balen meid.....nega test..wel vervelend zo die onzekerheid zeg! Hoe voel je je? Heb je verder nergens last van ofzo? Liefs Syl ps. sorry voor de korte reactie, zal de volgende keer op iedereen reageren, natuurlijk verwelkom ik ook de nieuwe meiden hier!
Hoi Lammetje, ik geef flesvoeding. Ik heb 1 keer de menstruatie gehad en wacht nu eigenlijk op de volgende. Het had vorige week al moeten komen, dus wacht nog even af... Knuffels
Ben je ongie geworden marloes? als dat zo is balen meid ik was erzooo van overtuigt maar ja dat waren we ook van joyce maar ook die kreeg helaas duivels... Aisca fijn dat je al een cyclus hebt en onze kindjes schelen maar een paar dagen zag je dat leuk hoor! Romy is nu half om half aan het omrollen sinds 2 dagen lachen hoor! Hoe gaat het bij jou kleintje? Sylvia mijn temp blijft ook laag en de ene dag meer afscheiding dan de andere en steeds pijn in mijn buik maar dat duurt nu al 2 maanden dus zegt bij mij helaas helemaal niks hoop voor jou dat je duivels komen! Milli het is per vrouw verschillend of je kindje blift drinken met een zwangerschap je melk krijgt een ander smaakje en bij sommige vrouwen loopt de bv erg terug. Het kan ook goed gaan en daar hoop ik op en tegen de tijd dat we een cyclus krijgen zitten onze kindjes al aan het fruit en gfroente en krijgen ze niet meer zo vaak bv. Heb al aan de apotheker gevraagt of er niet iets was om de cyclus op gang te brengen maar helaas ... Het enige advies dat hun geven is bv afbouwen met enkele fles voedingen verder gaan of stoppen met bv een keus die ieder voor zich moet maken Stoppen zou ik zooo zonde vinden en ga ook nog door ik geef nog 3 voedingen en hoop dat snel mijn ongie komt mocht het niet lukken met een zwangerschap en de melk straks terug loopt door het nieuwe beebje heb ik in ieder geval mijn best gedaan en het al 5 maanden volgehouden Ben best trots op mezelf! Sophie gaby iuno hoe is het met de buikies? Joyce nog steeds aan de klus? Dames tot morgen ga even de laatste 4 daagse dag lopen feest met oliebollen jammie slaap zacht knuf lammetje
Hoi Lammetje, Klopt hoor dat het per vrouw anders is, maar ja lijkt me zo jammer als het daardoor mis zal gaan en ze niet wil drinken. Nou ja we gaan met 5 mnd proberen dan heeft ze al 5 tot 6 mnd te pakken (hebben ook nog voorraad in de vriezer ) En ja hopelijk is mn cyclus dan terug haha kon volgens de LK op deze site ook lang duren. Ook dat is immers verschillend per vrouw. Stoppen daarvoor lijkt me ook heel zonde namelijk, en wat fruit betreft ik wil zolang mogelijk alleen volledige BV geven en pas aan fuit etc beginnen als ze er behoefte aan heeft. Of als mn productie dus niet genoeg meer is etc. Maar goed, trots op jezelf zijn kun je zeker, je hebt het dan toch maar mooi volgehouden en alles wat ze krijgen is mooi meegenomen. Heel veel liefs en succes! Mili
Marloes, dat meeeeeen je niet Ben je ook ongesteld geworden of dat nog niet. Ongelooflijk, en je temp. was zo hoog Tjee, vind het echt balen voor je. x Sophie
hallo meiden, sorry dat ik er een tijdje niet was niet echt lekker afgelopen tijd maar goed evengoed geklust tussen de bedrijven door haha alleen afgelopen 2 dagen elke keer wat bloedverlies eerst lichtroze en vanmiddag ineens wat meer bloed kleur wat dat nou weer kan zijn ik weet het niet totaal geen buikpijn ofzo alleen een flinke spierpijn in me buik de zijkanten. heb ook nog wel leuk nieuws ben kennenlijk nog in trek bij de jongere mannen hahaha me buurjongen van paar deuren verderop had een briefje geschreven of ik een keer met hem uitwilde ik had het niet meer is net 19 geworden. doet me toch wel goed dat ik er na 3 kids toch nog wezen mag hahaha manlief kon er ook om lachen en toen die hem zag lopen zei die tegen hem weet je zeker dat je met dr uitwil hahaha ze is veeleisend hoor hihih ook me buurjongen kon er om lachen (komt hier altijd over de vloer met zn ouders) marloes wat balen zeg we hadden zo een goeie hoop lammetje hoe is het nou met je temp al verschil te merken? gaby hoe is het met jou wanneer heb je de intake? sophie begreep ik goed dat jij je intake al gehad heb wat super nou op naar een mooie echo de rest moet ik even bij gaan lezen hele dikke knuff van mij enne ik ga niet zomaar bij jullie weg hoor. groetjes joyce
Hallo! Pff was weer een drukke dag! Ik heb deze week pas voor het eerst weer gewerkt. Ik sta ook voor de klas. Leuk dat er nog meer juffen zijn! Balen Marloes dat je weer een ronde mag wachten, maar je weet wel waar je aan toe bent. Ik wacht nog steeds. Ik denk dat ik er morgen nog maar eens een test tegen aan gooi, ik voel met eigenlijk niet zwanger. Maar ja je weet maar nooit. Maak ik mezelf maar wijs. Hebben jullie nog leuke weekeind plannen? Groetjes, Mayke
Mijn stem heb je marloes hoop dat je gaat winnen meid! Heey sophie leuk dat je er bent fijn dat alles goed gaat met de kleine! Joyce jeetje ben je ziek geweest balen meid gelukki heb je wel kunnen klussen top Ha ha die buurjongen van jou lachen zeg Ik had het laatst ook een kennis van mij kent mijn eerste kalver liefde en was daar laatst op bezoek geweest jeetje heef hij alle kaartjes ed bewaard ketting foto s ook dingen van mij uit de krant (hij had nog net geen altaar) Begon hij over mij hoe het met mij was heeft hij een brief voor me geschreven ketting erin sukkeltje plaat voor zijn hoofd ben getrouwd heb 2 kids ha ha maar idd we zijn nog in trek joyce is toch wel goed voor ons ego! Mijn temp is nog steeds het zelfde 36.5 soms 36.6 36.4 maar meestal 36.5 is mijn temp van voor de eisprong vroeger dus moeten nog wachten we klussen wel bewuster ivm beebje alleen het sprongetje missen we nog helaas hoop dat we snel mee gaan alleen dan een maandje later als de rest maken we hier een meng clubje Zou het zo leuk vinden als het snel gaat lukken kan ik het hubbie op vaderdag vertellen zou wel een super kado zijn!
bedankt voor jullie stemmen. Joyce: haha... doet je goed in trek bij de jonge mannen.... succes met wachten weer he Mayke: hier nog een juf! Jij ook veel succes he hahaha lammetje... die kalverliefde van jou is nog erger en dan hier.... temp is gestegen, ongi nogn geen 3 druppels.... dus geen ongi en terug op de wachtbank
goeiemorgen meiden, zal er vandaag niet zoveel zijn me 2 stiefzoons zijn eindelijk weer een weekend hier hahaha lammetje je kalverliefde is nog erger dan me buurjochie haha maar goed voor je ego is het zeker wel aaaaahhhh marloes wat spannend meid temp omhoog en ongi weg ik duim echt zo ontzettend hard voor je ik hoop het zo hier verder niet echt veel te melden behalve dan dat ik weer bloedverlies heb pfff misschien dat het met ontpillen te maken heeft? ach we zien het wel als het weg is gaan we gewoon vrolijk verder met klussen haha groetjes joyce
Hallo allemaal, Heb me globaal door alle pagina's heen gelezen. Ik ben namelijk ook wachtend op m'n cyclus en eventuele zwangerschap. Tot nu toe steeds cd's gebruikt, maar in principe kan het ook nog even duren voor ik zwanger wordt. En als het onverhoopt toch direct raak zou zijn is het kind van harte welkom... (m'n 2e zwangerschap was raak in de 2e ronde, m'n eerste ook, maar die eindigde in een miskraam). Ik hoop zo veel als mogelijk mee lezen en te reageren. Het ligt aan de tijd die ik heb als ik thuis ben. Want ook ik werk in het onderwijs (2 dagen per week). En om heel eerlijk te zijn zit ik ook een beetje met eventuele reacties van familie/vrienden en baas in mijn maag. Maar ja, ik wordt bijna 32 en we willen graag 3 of 4 kinderen, als het lukt. Dus echt lang wachten tussen de zwangerschappen willen we ook niet. Maar als we vanaf nu zonder cd gaan doen gaan we nog niet speciaal letten op vruchtbare dagen (wat ik bij de vorige keren wel gedaan heb). We zien wel hoe lang het duurt. Als ik een jaar na de bevalling nog niet ongi ben geweest en niet zwanger ga ik naar de HA. Zo, een heel verhaal, maar ik wilde dit graag delen met jullie. Groetjes
Sorry meiden, ik heb even niet van mij laten horen en ik duik ook zo weer in bed. Ik ben echt 24/7 kokmisselijk. Daarnaast zo moe en duizelig. Even door deze weekjes heen en dan is het echte genieten. Ik zag dat er heel wat nieuwe meiden bij zijn. Gezellig en welkom allemaal. Marloes, met een stijgende temp is er toch nog steeds kans? Niets aantrekken van die test. Voor de rest reageer ik later als jullie het niet erg vinden. Volgens mij valt de kleine in slaap dan kan ik er ook weer eventjes in. Dan heeft mijn vent vanavond ook niet iets aan mij Liefs, Gaby
Hoi allemaal, we hebben er een test tegen aan gegooit, maar helaas. Laat de duivels nu maar komen! Lammetje, Leuk he dat onze kleintjes zo weinig verschillen que leeftijd. Sinds moederdag rolt Sara om van rug naar buik. Terug lukt niet, wel duwt ze haar billen omhoog en probeert vooruit te komen. Dit lukt natuurlijk nog niet, maar het ziet er erg lachwekkend uit. Het omdraaien gaat ook alleen links goed. Even iets heel anders...hoe gaat het bij jullie met de voeding. Fruit, groente en pap...? Knuffel Aisca.
Hoi Hoi neus welkom! Jeetje word wel een raar zinnetje als ik die terug lees ha ha Geef je borstvoeding of de fles ? Je terugkerende cyclus is voor een groot deel afhankelijk van de voeding die je geeft. Het niet letten op de vruchtbare dagen is een dapper streven maar als het eenmaal kriebelt stuur je het toch wel een beetje denk ik zoals de meeste meiden hier ha ha Marloes jeetje jij houd het spannend hierow zeg hoeveel dagen ben je al overtijd? Het is hier nog spannender dan gtst ha ha en net zo verslavend ...wat? erger nog Joyce volgens mij maakt jou lichaam er een potje van met dat bloedverlies.. Mischien heb je toch wel een vruchtje gehad en is dat afgestoten voor dat je een test kon doen en daarom zo raar bloedverlies Je voeldde je immers heel erg zwanger toch voor je duivels Hoop dat het snel goed komt meid!
Gaby heb je al van vsm puur mama granules gebruikt tegen misselijkheid op je tong laten smelten werkte bij mij super als ik maar op tijd gebruikte. Je kan eventueel ook iets bij de huisarts vragen maar dat spul hielp bij mij niet helaas Wens je veel sterkte want weet hoe je je voeld koppie op meid! Aisca heb ik ook al een keer gedaan heb je in ieder geval een uitgangspunt je bent niet zwanger dus cyclus wachten Ik ben al wel aan het temperaturen krijg ik er iets meer zich op maar vrolijk word ik er in ieder geval niet van want er is geen sprongetje te bekennen helaas Romy rolt ook heel af en toe om en idem ook over links terug is gewoon heel hard huilen of schreeuwen komt mama vanzelf is veel makkelijker! Ik geef op de dag 1 fles fruithap door de mixer en beetje gekookt water erbij krijgt ze een 180 ml binnen ongeveer 3 borstvoedingen 1 fles en sinds een paar dagen een tien hapjes groente van een lepel maaar dat is niet haar favouriet maar moet ook nog wennen Doe er lekker appelmoes doorheen verse en lekker warm dat lust ze wel en ga ik steeds meer groente doen en minder appelmoes straks Ook zijn we aan het oefenen met een liga koekje die ze wel zelf vast moet houden gaat soms best goed maar de motoriek zorgt wel voor lachwekkende taferelen Dames fijne avond en tot morgen ik gaan weer duimen voor mijn temp! ik ga voor alle niet op gang zijnde cyclus dames extra hart duimen kunnen wel een extra duwtje gebruiken!