Gefeliciteerd sophie met de "vermaandag" van sophie ha ha 8 maanden jeetje wat gaat de tijd hard! Balen dat je zo ziek bent meid ik weet hoe vervelend je je kan voelen en de tijd kruipt naar die 12 weken bij mij was het toen ineens helemaal weg gelukkig. Er zijn wel eens dames die dit heel lang hebben lijkt me echt een drama ! Die granules waren echt super mits ik ze heel frequent gebruikte de misselijkheid voor zijn dat is het beste. Had je wel een hele lange cyclus marloes hoeveel dagen was hij nu?
Hi Lammetje, ik hou wel van die voorgevoelens hoor. Hopelijk heb je gelijk. Ik ga zeker je tip volgen en morgen halen. Hier bij de Etos (een hele kleine) hadden ze het niet en gaven de tip naar een grote te gaan maar ja dat is niet in de buurt. Vandaag zijn we naar de kinderarts gegaan. Hij heeft nog meer medicijnen gehad die hij via een inhaler moet nemen. Het betere werk zeg maar. Overigs zat hij opeens vol met ezceem en we dachten dat het met bijvoeding heeft te maken.(we zijn net begonnen met bijvoeden) Maar ze denkt het niet. Maar ook daar iets voor gekregen. Echt een hele aardige dok. Over 3 weken moeten we terug komen en dus de kleine elke dag zijn medicijnen geven. Hopelijk gaat het werken. We zijn wel toe aan een nachtje doorslapen want we verwachten als hij eenmaal beter is dat we naar goede nachten gaan ipv elke 4 uur eruit. Als het weer meezit gaan we zeker dit weekend naar het huisje. Daar doe ik gewoon veel meer dan wanneer ik thuis ben. Hier heb ik het gevoel dat ik mijn huis moet opruimen, mensen moet bellen, administratie moet doen etc. You get the drill Nou ik hoop dat je voorspelling uitkomt, toi toi toi. Liefs, Gaby
Hi Sophie, ja ik mijzelf zo vinden in je verhaal. balen van alle klachten maar zo blij zijn zwanger te zijn dus niet echt durven te klagen maar ohhhh wat zijn de klachten heftig dit keer. Op mijn werk denk ik ook af en toe dat ik het niet red. Het gaat een keer gebeuren dat ik niet op tijd weg kan haha. Nou dan weten ze wel gelijk hoe ver het is. Wow ik houw familie komen echt tweelingen voor dus bij jou is er kans dat het zo is. Stoer! Bij ons komt het niet in de directe lijn voor. Het enige wat meetelt is dat ik niet meer de jongste ben dus meer kans heb op een meerling. Dus bij ons is het alleen een grapjes tussen ons. Fijn dat je de periode van de vorige bloedingen voorbij bent. Ik was bij de MK later in mijn ZW pas begonnen met bloeden maar toen was ik totaal niet misselijk of andere klachten. En de vorige keer lag het echt aan die poliep. Dus daar hoef ik mij geen zorgen over te maken maar ondanks alle (positieve) klachten check ik nog bij elke toiletbezoek of alles nog goed zit Mijn kleintje kletst wat af. Ohh ene hij heeft iets nieuws. Blazen... leuk dat doet hij als hij zijn potjes eet. We zitten allemaal onder haha. Leuk om te zien maar hij krijgt zo niet alles binnen. Fijne avond. Liefs, Gaby p.s. ik lag gisteren half 8 op bed
Ohhhhhhhhh Marloes, wat lees ik nu? Wat is er gebeurd. Ongesteld geworden of is je temp gezakt? Heel veel sterkte meis. Je was zo zeker dat wij het ook werden. Liefs, Gaby
Hoi meiden, Hier ben ik even snel, ben Sophie d'r fles aan het warmen. Straks weer wat uitgebreider. Pfoeh, ik voel me stuk beter. Was dus gewoon virus bovenop de zw. misselijkheid. Sophie heeft er last van en gisteravond en vanochtend moest mijn man ook overgeven. Hij is echter niet zo beroerd en kon gewoon naar zn werk. Heb wel die granules geslikt en gisteravond dacht ik gelijk dat t werkte. Ben ik elk geval blij dat t deels virus was, dan voel ik me niet zooo beroerd komende weken. Kan trouwens blijven slapen Gaby ik check ook bij elk toiletbezoek en nu hebben we toiletpapier met roze franjes erop, daar schrik ik dus de hele tijd van Fijn om te weten dat je toen het misging geen klachten had. Lammetje, hoe gaat t bij jou? x Sophie
Hoi meiden, Lammetje, dat spul van VSM is echt goed Ik had iets te vroeg gejuichd, heb nu de gewone zw. kwalen weer. Maar nam die granules en voelde me vlak daarna stukje beter! Thanks! x Sophie
Blij dat het ook werkt voor jullie die granules en gelukkig smaken ze niet vies daar was ik eerst bang voor maar het is echt super spul! Nou nou gaby het is wat met je ventje en die inhalators weten ze nu al wat het precies is? Ohw bellen blazen ik zie het helemaal voor me lachen joh! Verder bij mij is de temp weer gewoon is echt om te gillen van frustratie ik voel wel van alles in mijn baarmoeder streek gebeuren maar wat dat dan is geen idee gewoon maar weer afwachten. Heb wel een maansteen gekregen en die omgedaan baat het niet dan schaad het niet zou werken voor de vruchtbaarheid duss blijf duimen!
Nou dames ik ben het nu officieel zat! Ha ha ik ben zoooo ongeduldig zit steeds in mezelf te praten "ik vertik het om te stoppen met borstvoeding voor de cyclus nee ik doe het niet of toch nee niet doen geduld hebben grrr" Moeilijk joh pfff en van die temp krijg ik ook moordneigingen. Ik voel zoveel in mijn buik maar dat er nou echt iets gebeurd nee hoor Heb zon gevoel dat het wel eens heel lang kan gaan duren zit zoiets raars in mijn kop zal wel met een maand of 8 zijn. Van de week had ik zon goed gevoel toen mijn temp naar beneden ging maar nee hoor hij is weer 36.5 net als anders Ohw dames zullen we maar gewoon is extra hard voor elkaar gaan duimen mischien help het wat?
Lammetje, maar mocht je eisprong geweest zijn, dan is het toch normaal dat je temp weer hoger wordt ?! Of had je hem dan al hoger verwacht? Kan me erg goed voorstellen dat je ongeduldig wordt en dat het erg dubbel is ivm geven bv. Gaby, hoe is het met je ventje? Sorry had nog niet gereageerd op nieuwe medicijnen. Werkt het goed? Ga maar iets met ijzer halen vandaag, ben zo dizzy. Mijn moeder moest trouwens gisteren ineens overgeven. Ze had dinsdag op Sophie gepast. Dus wel erg duidelijk nu dat het virus is. M'n man die ook had overgegeven, heeft gewoon gewerkt terwijl ik de hele dag zonder me bijna te kunnen bewegen op bed lag Gaat beter vandaag, maar minder dan gister. Ben echter nog wel blij dat ik de gebruikelijke zw. misselijkheid en dizzy gevoel heb. Nog steeds goed teken Echo schiet al op! Hebben jullie nog vakantieplannen? Wij gaan begin juli naar Zuid-Spanje. Heerlijk. Liefs, Sophie
Sophie als je ijzer tekort hebt moet je banaan eten sinaasappelsap of sinaasappels roosvisee ferro tomatensap spinazie heb ik ook gedaan na mijn miskraam en buitenbaarmoederlijke zwangerschap toen had ik een veel te lage hb en misselijk draaierig en vreselijk moe dus zo kan je het ook proberen veel fruit wil ook helpen succes! Jeetje lekker op vakantie krijg er spontaan zin in! Wij gaan in de grote vakantie een midweek in nederland even proefdraaien met de kleine meid en in het najaar lekker naar kreta waarschijnlijk ohw heb er zon zin in ben reuze moe en toe aan vakantie! Even over mijn temp hij was gedaald maar blijft nu al weer drie dagen hangen op het oude niveau dus was helaas geen eisprong denk ik maar dat moet ik nog even bekijken hij stijgt altijd in een dag of drie bij mij soms 4 maar denk niet dat het een sprongetje was .. Dames het is weer heerlijk weer geniet er van fijne dag groetjes lammetje!
Marloes: jammer meis..hoop dat het snel raak is voor je Lammetje: ik krijg ook echt geen hoogte van mijn temp..zo lastig.. heb nog steeds iedere dag krampjes en soms denk ik: zou nu mijn ei eraan komen? (gisteren een heel klein beetje trekkerig slijm zeg maar, maar zal wel niks zijn) en vanochtend mn temp klein beetje omhoog...maar denk dat het niks is, want voorheen als mn ei geweest was ging mn temp echt veel meer omhoog.. Dus het blijft wachten op cylcus... Liefs Syl
Hoi allemaal, ik ben al even niet geweest, maar vond u even een gaatje om te laten weten dat de gekomen zijn. Vanaf deze maand gaan we er voor. Sara heeft momenteel last om in slaap te komen, dus de avonden zijn hier erg lang. Ik mag blij zijn als ze om 23:00 uur slaapt...pfffhh! Terwijl ze normaal om 21:00 uur heerlijk lag te slapen. Kan het zijn dat ze last heeft van tandjes? Nou wij gaan morgen lekker een weekend naar België, dus ben dinsdag pas weer online. Fijn weekend allemaal, Aisca.
Ons kleintje is morgen pas 6 weken en wij hebben eigenlijk stiekem al heel veel zin om voor een tweede te gaan. Ik voel me een beetje onzeker door deze gevoelens, het lijkt me zo vroeg? Net alsof ik de eerste niet belangrijk vind ofzo, maar dat is het em juist: Het is me allemaal zo goed bevallen (letterlijk en figuurlijk haha) dat alle remmen en angst voor een tweede weg zijn. Ik geniet zo van mijn kleine man dat ik overstroom van liefde (wat klinkt dat klef) en dus heel veel liefde over heb. Dus in principe sluit ik me graag bij jullie aan...
Hoi meiden, Ben nog steeds niet zo lekker, dus nog maar een dagje uitzieken. Maag nog steeds van slag. Maandag hopelijk weer fit aan het werk. Heb thuis zo'n soort doptone liggen. Ging op zoek vanaf wanneer je t hartje kan luisteren. Bij Sophie hadden we hem bij ca 12 weken in huis. Toen konden we het duidelijk horen. Las op het forum dat sommigen rond 8 weken bij vk al hartje konden horen. Dus ik dacht ik ga t eens proberen, misschien scheelt het dat ik nogal slank ben. Eerst hoorde ik alleen mijn hartslag en na een aantal minuten verschuiven en luisteren was ik heel verbaasd: een heel krachtig snel kloppend hartje, het kan niet missen, ben zoooo blij Erg laag, echt bij schaambot. Ik herkende het direct want bij Sophie zo vaak geluisterd! Toen ik even bewoog was ik t weer kwijt, maar later weer gevonden. Kan wel huilen van blijdschap Dat wilde ik even delen. Oh wat bijzonder, ben echt helemaal onder de indruk. Gelijk mijn man gebeld. Toen ik zwanger was van Sophie hadden we voordat vk ging luisteren zelf dus ook geluisterd. Was ik erg blij mee, want zij kon het hartje eerst niet goed vinden, terwijl ik het net daarvoor thuis goed gehoord had. Hoefde ik me geen zorgen te maken. Lammetje, bedankt voor de tips! Heb ook floradix genomen. Hoe is het met je temp? Sylvia, sterkte met wachten. Hoop dat het toch al een eisprong was! Aisca, heel veel succes! Sophie is wat ouder, maar ook nog geen tandjes. Wij hebben dus hetzelfde, alleen dan wat vroeger tijdstip. Gisteren is ze weer wat beter gaan slapen, maar avonden daarvoor waren we paar uur bezig haar in slaap te krijgen. Vraag me ook af of het met tandjes te maken heeft. Veel plezier in Belgie! Nikita, welkom en ik herken je gevoel Ik ga zo weer even lekker mn bed opzoeken. Sophie is naar kdv, kan dus lekker uitzieken. Als het gaat probeer ik thuis wat te werken, maar eerst maar lekker rustig aan. xx Sophie
hallo hier hetzelfde verhaal als nikita!(nikita ken ik je van ergens? hahaha) alleen gaan we ons beetje verstand dat we hebben gebruiken en wachten tot januari voorlopig he,kan nog veranderen. dames die al zwanger zijn,proficiat!
Hoi meiden, Aisca: welkom! Fijn dat je duivels gekomen zijn (dit is de laatste keer dat ik dta zo kan zeggen haha, hierna moeten ze maar lekker wegblijven!) Nikita: begrijp dat jet ene kant raar voelt dat je er zo snel weer voor wilt gaan, maar als je gevoel zegt dat je er klaar voor bent enzo, is het goed toch?Succes! en ook welkom! Sophie: hoop dat je snel bent opgeknapt! Wat mooi zeg, dat je het hartje zo goed hebt kunnen horen! Ik heb hier ook nog zo'n ding liggen en ik hoorde het bij Demi ook al bij 8 weken ongeveer....heerlijk is dat dan om te horen! Tearke: alvast welkom! FF geeft aan dat mijn ei is geweest..mn temp is idd iets hoger sinds 3 dagen maar nog niet zo hoog als ik voor mn zwangerschap had na ei, toen was het 37,0 of iets hoger en nu is het maar 36,7 c..heb nog wel steeds die krampen, echt iedere dag wel.. Verder: we zijn met Demi naar kinderpoli geweest omdat ze nog steeds (vanaf geboorte) erg veel last van buikkrampjes heeft. Ze konden zo niks vinden maar ze hebben bloed afgenomen (zo zielig!) en we moeten ontlasting van haar inleveren...dan gaan z edat ook onderzoeken..over 2 weken moeten we terug. Gisteren en vandaag gaat het al iets beter gelukkig...maar daarvoor had ze al 3 dagen overdag net kunnen slapen van die krampjes...dan huilt ze dus veel, is ontzettend moe, maar wordt wakker of valt niet in slaap door de krampjes en je voelt het dan erg hard borrelen en rommelen in haar buikje. Ze laat dan veel windjes en boertjes, sinds kort spuugt ze ook wat meer.. Maar gisteren en vandaag heeft ze weer overdag kunnen slapen en gaat het al beter gelukkig..maarja, zo is het steeds: dan gaat het heel goed en dan weer helemaal niet. Dus afwachten wat de uitslag is over 2 weken.. Liefs Syl
Tandjes komen meestal tussen de 6 en negen maanden door maar er zijn altijd uitzondereingen het is een gemiddelde. Sophie mijn temp is nog steeds k... hoe vaak ik al niet dezelfde temp heb het is bij mij bijna een vlakke lijn af en toe een tiende naar boven en naar onder maar vaak een dag of 5 achter elkaar hetzelfde vreemd? Leuk joh het hartje horen super meid! heey syl super als je ei is geweest ik ben jaloers meid!
Hai lammetje: heb mn templijst bij topic templijsten gezet.. maar denk zelf eigenlijk niet zo dat mn ei is geweest....heb wel klein beetje dat draadjeslijm gehad maar had ik voorheen veel meer en duidelijker.....nu wat het nog beetje wit zeg maar... Afwachten wat mn temp is de komende dagen... dus is nog niet helemaal zeker hoor, dat ik mn temp heb gehad, ik twijfel eraan... maar zou mooi zijn als het wel echt zo is..heb vandaag wel paar keer steekjes onderin gehad.. nouja, er zit gewoon echt niks anders op dan afwachten helaas....lastig! Liefs Syl
ohw syl ga voor je duimen spannend joh! Ik hoop ook zo dat het bij mij gaat komen nu met mijn steentje om ha ha onze tamagitchi maansteen! mijn temp is en blijft hetzelfde hmmm wou dat ik ook een kaartje kon maken bij ff maar lukt me niet mijn engels is grrr en ben een beetje blond maar ik zie wel dat ik geen sprong heb gehad