ik heb een topic gemaakt met uitleg Lammetje! misschien heb je daar iets aan. want opzich is het echt heel makkelijk hoor. zal hem wel eens even ophoog gooien. staat bij de temp kaartjes
we moeten trouwens maandag weer naar het ziekenhuis met onze zeemeerman afgelopen week zijn we nog een keer bij de kinderarts geweest en hij is goed gekeurd voor de operatie. Mannetje wordt groot. Nu 79 cm en 9975 gram
Hoi hoi, FF snel: vandaag was mn temp weer lager dus geen ei gehad... Weer afwachten dus maar... Liefs Syl
jeetje syl balen meid bij mij geeft ff ook aan now ovulation detected helaas trouwens leuke trouwdatum heb je tof! Thanks marloes voor de uitleg was makkelijker dan verwacht ha ha ohw jee spannend met je zeemeerman hoop dat alles goed gaat en hij snel opknapt alvast een dikke kus van het kleine zeemeerminnetje romy!
Ik geloof dat het hier een beetje stil aan het vallen is jammer dames! Was zo gezellig hier krijg nu het gevoel dat ik in mezelf aan het praten ben..
Haha Lammetje, dat schiet ook niet op he? Ik ben steeds aan het meelezen om jullie een beetje te leren kennen
Hoooi, Was ik even weer hoor hihi gewoon erg druk met ons meissie en lekker op stap haha. Mn man doet steeds het geluidje van Jochem Meijer van die vrouw met rappelende eierstokken na hahahah omdat ik graag een 2e wil Flauw he? Hihi maar ook wel lief. Groetjessss en tot snel.
@ Lammetje; ik ben ook steeds aan het meelezen, maar mijn cyclus is in de verste verte nog niet te bekennen. Hoewel ik zo'n beetje om de dag krampen denk te voelen enz. . Nou ja, ik wacht rustig af, ik temperatuur ook niet, word ik alleen maar zenuwachtig van. Het lijkt me wel heel maf om 'zomaar ineens' zwanger te zijn, zonder menstruatie tussendoor. Je hoort wel eens dat het gebeurt. Ik ken overigens niemand persoonlijk bij wie dat gebeurd is. Hoe herken je dan de zwangerschap? (temeer omdat je wel heel andere kwaaltjes kan hebben dan een eerste keer, of geen kwaaltjes). Gisteren draaide onze dochter zich van buik naar rus, tot 2x toe. Voel me dan zo trots. En in de box ligt ze ook als wijzers van de klok te draaien, echt grappig om te zien. Greetz, Neus
Jeetje snelle meid heb je neus lol zon doorgedraaide dochter (grapje) Romy is iets ouder en draaide zich pas 2 keer naar de buik maar terug nog lang niet och komt vanzelf. Ik heb ook nog geen cyclus net als jij maar klets gerust mee hoor is gezellig we zitten in hetzelfde schuitje net als velen hier die nog op cyclus wachten
Denk dat, als je geen hele opmerkelijke 'kwaaltjes' krijgt, je dan pas een vermoeden begint te krijgen als je buik echt dikker begint te worden, maar op z'n laatst als je de baby gaat voelen...
Zowel mijn ena jongste neefje als mijn zoontje (neefje is nog geen 4 maanden ouder) zijn van die uitzonderingen. M'n neefje had met 5 maanden al 2 tandjes helemaal door, bij mijn zoontje kwamen z'n eerste 2 tandjes precies 1 dag voor z'n 1e verjaardag door... Ikzelf schijn overigens op mijn 1e verjaardag zelfs nog een 'geheel tandeloos bekkie' te hebben gehad (tot grote teleurstelling van mijn moeder, die zich al op foto's met '2-tandig-lachebekkie' had verheugd )...
Jeetje iuno ben je al weer 8 weken wat vliegt de tijd zeg! Denk dat je misselijkheid of gespannen borsten het eerste opmerkt maar net wat wat iuno zegt als je nergens last van hebt kan het lang duren tot je groeid of iets gaat voelen. Bij mijn eerste voelde ik helemaal niks en groeide ik pas laat bij mijn tweede voelde ik ook niks en bij mijn derde kotsmisselijk de eerst 12 weken dus het zegt helemaal niks maar spannend is het wel!
ook mijn zoontje kreeg rond zijn eerste verjaardag 6 tandjes in 1 week zo zielig hij was er echt ziek van maar ja je kan het maar achter de rug hebben!
Hihi als ons meissie zo snel is als mn man dan krijgt ze snel tandjes want mn man had met 3 mnd de eerste puntjes in zn mond zitten
Ja, zonder kwaaltjes kan het inderdaad wel even duren vóór je doorhebt dat je zwanger bent. Bij mijn eerste zw.schap had ik ontzettend zere borsten. Maar aangezien ik nog steeds 2 cupmaten groter ben dan vóór mijn zwangerschap heb ik zo'n idee dat dat bij de volgende zw.schap misschien wel mee zal vallen. Of ze moeten nog meer groeien. Vorige week 1x "zonder cd" en 1x "voor het .. de kerk uit" geklust, en krijg dan toch een licht nerveus gevoel van ; ,,stel je voor....". Het lijkt me heerlijk om 'onbezorgd' te leven en dan na een paar maand ineens jezelf af te vragen of je misschien wel zwanger kan zijn. Maar misschien ben ik af en toe te romantisch en heb ik teveel "Kleine huis op de prairie" fantasieën of zo...