Ben jaloers... Ik heb al nooit veel gehad (cup A) en hoewel het me verder ook niet echt uitmaakt, was het toch wel leuk na de bevalling (bijna) cup B te passen. Maar toen ik met de borstvoeding gestopt was, was alles binnen no-time weer weg, sterker nog, volgens mij ben ik daarna naar cup AA gegaan... Ik heb overigens af en toe weleens met opzet de pil vergeten, in de hoop dan zwanger te blijken... (leek me altijd echt fantastisch om 'onverwacht' zwanger te zijn 8) ) @ lammetje Ja, vliegt de tijd hè. Overmorgen m'n eerste echo... 8-[ Had overigens m'n zus gisteravond aan de lijn; haar jongste is nu 3,5 maand en heeft dus ook al 2 'bobbeltjes' in z'n onderkaakje...
ZOO die is snel hopen dat ze geen borstvoeding geeft met al die tandjes! Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat lopen als ze gaat bijten auch Jeetje je eerste echo leuk joh laat je het even weten hoe het is gegaan ben beniewd! Toen ik zwanger was van romy had ik dubbel d mijn hemel wat een uier werd er gek van vroeger had ik gewoon c grote b maaar op het eind moest ik zelfs mijn bh aan houden onder de douche anders deed het gewoon kei pijn (manlief vond ze geweldig) Nu zijn ze aardig normaal ondanks de borstvoeding gelukkig maar vrees dat als ik stop dat ik dan bretels moet gaan kopen......snik snik
Hoi allemaal, Iuno, ik heb ook woensdag echo! Alvast veel succes, plezier etc. Hier ook alweer acht weken, joehoeoeoe Marloes, hoe is het met je mannetje gegaan? Voor de rest knuffels voor iedereen. xx Sophie
@ lammetje Ze geeft wel BV en is ook van plan dat - net als bij de andere 4 - tot ca 1 jaar vol te houden (wel met bijvoeden vanaf een maandje of 4-5) @ Sophie Geinig, allebei zo goed als even ver en op dezelfde dag een afspraak... hoe laat moet/mag jij? Ik mag al om 10:45. Kon ook wel vroeger, maar moet dan zo vroeg weg (moet behoorlijk stukkie lopen naar het treinstation). Daarna trouwens een afspraak bij de KA gekregen om 12:00 (maar mocht heel lief ook eerder, mocht ik bij m'n andere afspraak al snel klaar zijn) voor inenting van m'n zoontje (moet nog 1 mazelen-en-weet-ik-wat-nog-meer-prik hebben). Hoop dus niet alleen op een goede echo, maar ook op een 'goede inenting' (vorige keer had ie niet eens geschreeuwd, de held )...
Iuno, wij pas om acht uur 's avonds in het zkhs Inderdaad grappig tegelijk een afspraak en ook bijna even ver! Succes ook met de inenting en hopelijk gaat het net zo goed als de vorige keer. Inderdaad een stoere held. x Sophie
Gaby, hoe is het met je? Ik had even gespiekt omdat ik benieuwd ben hoe het gaat en zag dat je wel weer even online was geweest. xx Sophie
Hoe is het met ons zeemeermannetje? Dikke knuffel vanuit elst! Heey sophie hoe gaat het met je ben je nog misselijk? Gaat hard he al weer 8 weken ben kei jaloers schaam schaam
het is echt zooooo goed gegaan! ze heeft het heel mooi kunnen maken en 's middags stond hij al weer te springen in de box en gaan hij weer overal staan.
Gelukkig marloes ben zo blij voor jullie geeft toch wel spanning he zon kleintje weggeven ik weet er alles van ohw dan voel je je zo machteloos en als ze dan weer bij ej zijn ben je ZOOO opgelucht! Super dat t zo goed met hem gaat ben ik reuze blij om!
Hi meiden, Ja Sophie daar ben ik weer het schiet echt al op he met die 8 weekjes van ons (+ 1 dag voor jou) Jaah ik ben harstikke blij dat ik zwanger ben maar al die kwalen plus een ziek mannetje is wel zwaar hoor. Hij slaapt slecht snachts, elke 4 uur flesje en tussendoor soms tijden wakker. Gelukkig heb ik een hele lieve man die bijna alles op zich neemt maar je bent toch wakker. Ik heb net zoals bij mijn vorige zwangerschap de heledag last van misselijkheid en nu sta ik ook weer 1 a 2 keer echt boven het toilet. Ik heb wel sinds vorige week die grandules. Mocht die iemand helpen haal ze dan nu want ze gaan eruit volgens de Etos. Ik heb er niet superveel baat van. Het lijkt wel dat het de edge er een beetje vanaf haalt. Onze kleine lekkere ding (die buiten de buik haha) heeft gewoon echt pech. Na het bezoek bij de kinderarts heeft hij weer een verkoudheid opgelopen. En nu heeft hij al weer dagen diaree. Ik dacht dat het door het opvolgmelk en bijvoeding kwam maar volgens het CB deze ochtend denk ze toch meer aan een buikgriepje. Normaal poept hij maar 1 keer per dag en nu wel 6 keer. Zijn huidje is helemaal kapot, zelf een beetje bloed bij de laatste luier wissel. Zo zielig. Maar gelukkig blijt hij lekker lachen. Het is een heerlijk ventje. Hij is alweer 74 cm en 8750 gram. Dus dat zit wel goed. Met lengte boven aan de curve en gewicht op de normale curve. Dus prima. Zo dit was een echo bericht. Ik ga nu even de rest doorlezen. Ik zag wel dat Marloes haar zoontje de operatie goed heeft doorstaan. Wat onzettend fijn. Liefs, Gaby p.s. baldadig in blauw
Ohhhhhh Iuno & Sophie, succes met jullie echo's morgen. Wat spannend. Ik kijk er ook onzettend naar uit maar helaas moet ik nog even geduld hebben. Ik ben 'pas' 9 juni aan de beurt nogwel onder de wedstrijd NL tegen Italie. Hoe krijg ik het voor elkaar als voetbalfan maar ja ik belde om een ander tijdstip maar dan werd het een week later... jaaaaaaaaaa daaaaaaaaag baby voor voetbal Laat even weten hoe het is. ohhhh spannend. leuk spannend. Liefs, Gaby
Hallo allemaal, M'n cyclus is begonnen! Ben benieuwd hoe lang die duurt en hoe heftig. Het begin is net als voor de zwangerschap. En ik was altijd iemand met een cylcus van ca. 28/29 dagen, dussss afwachten. Weet nog niet of ik een cyclusbanner doe of deze laat staan... Grtz.
Neus, je kan een dubbele banner maken zoals ik heb maar dan met je cyclus en de banner van je dochter. Wel zo leuk. Fijn dat je cyclus op gang is gekomen, dan kunnen jullie nu voor het 'echie' gaan.
Heb je sudocreme? Dat helpt echt heel erg goed (veel beter dan zinkzalf)! Zijn net terug van een bezoekje aan een boerderij in de buurt. Echt geweldig! Waren met 8 kids tussen 1,5 en 2,5 + moeders. De boerin had een programma van ca 1 uurtje. Begon met welkom en samen deeg maken voor een cake. Terwijl de cake in de oven stond, mochten de kinderen in de tractor zitten, bij de koeien kijken en zelfs mee helpen voeren. Daarna met elkaar buiten de heerlijke cake opgegeten. Hardstikke geslaagd! Waren 17:30 weer thuis, zoonlief helemaal kapot en kletsnat gezweet (is hier ook al ruim boven de 30°C) en zelf dus ook een beetje brak (vandaar ff geen verdere reacties ). Moeder begon er tegen me over dat zij vanaf januari weer moet gaan werken, omdat haar ouderschapsverlof dan afloopt (duurt hier max. tot 2,5 jaar na de geboorte) en vroeg hoe lang ik nog had (ik heb nog tot maart) en dat ik daarna dan ook wel weer zal gaan moeten werken. Heb toen maar met moeite het gesprek kunnen wenden, want als alles goed gaat, heb ik straks vanaf november t.m. februari zwangerschapsverlof en daarna weer tot 2,5 jaar na de geboorte (of tot het volgende kind ) opnieuw ouderschapsverlof... Nu nog 2 bijeenkomsten, maar waarschijnlijk gaat de groep ook na de zomervakantie niet meer door (meeste moeders moeten dan weer (meer) gaan werken), wel jammer. Wil nu dus op de laatste bijeenkomst in de groep vertellen dat ik zwanger ben. Ben benieuwd naar de reacties...
Neus was het effe kwijt maar gaf jij nou borstvoeding? In ieder geval van harte met je cyclus en veel klusplezier! De echo /ego dames veel plezier morgen ben reuze benieuwd of er 2lingen zijn ha ha Och gaby je ventje het wil maar niet vlotten met hem he balen meid dikke knuffel voor hem!
Marloes, wat super dat het zo goed gegaan is Een dikke knuffel voor je kanjer. Gaby, klinkt wel zwaar pfoeh. Balen dat je ook nog eens boven de toiletpot hangt. Beterschap voor je ventje. En pas goed op je(jullie)zelf. haha echo bericht klinkt leuk Neus, veel plezier en succes Lammetje, mijn duimen zijn inmiddels paars door het duimen voor je. Maar ik blijf gewoon doorgaan hoor. Sterkte met wachten. Is ook niet mijn sterkste kant (ik weet het, ik heb nu makkelijk praten) Iuno, succes met de echo! Vrijdag hadden we dus heel duidelijk hartje gehoord. Daarna paar dagen niet gevonden en gisteravond weer ontzettend duidelijk Heb veel zin in de echo! De misselijkheid is nu aardig te doen. Ik slaap ontzettend veel en doe zo rustig mogelijk. Op werk weten ze het nog niet, dus dat is lastig. Het helpt mij nu echt om, al heb ik geen zin, heel regelmatig kleine beetjes te eten. Scheelt een stuk. En 's nachts neem ik ook wat. Dan word ik minder dizzy en misselijk wakker. Was 2 kg afgevallen en is inmiddels weer kg bij. Ik probeer er goed op te letten om goed te eten want ben al erg slank van mezelf. Sophie is na tijden ziek zijn eindelijk heerlijk in haar doen. Lachen, lachen, lachen en enorm energiek. Ze staat zowat de hele dag en klautert overal naar toe. Ook begint ze ineens veel meer klanken te oefenen. Zo schattig. x Sophie
@ Lammetje Ik heb 3 maand volledig borstvoeding gegeven, en daarna in 1 1/2 week gestopt. Dus nu gaf ik ong. anderhalve maand FV. By the way: ik merk tot nu toe nog weinig ongewoons aan deze menstruatie. Heb buikpijn, maar hoeveelheid bloedverlies is 'gewoon' voor mij. Nu nog afwachten hoe lang het vloeien duurt, en de lengte van de cyclus
Hoi allemaal, Hier was ik weer eens hahah heb het druk gehad met de kleine. Mn man heeft nachtdiensten deze week dus heb het dan overdag erg druk. Gelukkig slaapt ons meissie door dan is het voor mij wel ff beter te doen. heb niet alles kunnen lezen hoor was een beetje veel Heb net ff met de handkolf zitten melken hahah heb zo ongeveer 350 ml denk ik. Dus ben ik wel blij mee gaat weer in de vriezer, voor als ik straks moet werken. Dacht gister ff ongi te worden, had wat bloed, maar nu niets meer dus geen idee wat het was t mag van mij wel komen heb steeds buikpijn enzo..najaa we zien wel. Iedereen heel veel succes met de cyclussen, het klussen en de zwangerschappen! Dikke knuf, Mili
Marloes: Fijn dat alles zo goed is gegaan met je kleine vent! Pregnantlady: nog even geduld voor de echo..duurt altijd lang dat wachten he! Lastig dat je je zo misselijk voelt maar gelukkig helpt hetw el als je kleint beetjes eet. Iuno: het klinkt inderdaad heel erg leuk ze, zo'n boerderij! Neus: wat fijn dat je je cylcus weer terug krijgt! Ik lees dat je in 1,5 week bent gestopt, volledig met bv. Hoe heb je dit gedaan, heb je geen last gehad van stuwing? Ik ben ook bezig met afbouwen maar geef al zo'n 2,5 week (of iets langer nog) 1 fv per dag en rest bv. Ga vandaag wel 2 fv geven, want het gaat nu heel goed. Mar s nachts drinkt mijn meisje soms ook nog veel, vanacht kwam ze zo'n 2 a 3 keer....maar dat doet ze niet meer altijd, meestal is het 1 keer per nacht. Wil die nachtvoedingen dus ook gwoon blijven geven zolang ze er om vraagt/het nog goed gaat. Ik kijk wel hoe het loopt. Maar hoop ook dat jouw cylcus gauw helemaal goed is weer! Ben bij mij wel bang dat het een zeer zware menstruatie gaat worden, had ik voor mn zwangerschap niet hoor, gewoon normaal. Maar omdat ik dus al 7 maanden (as donderdag is mn meisje 7 maanden alweer) geen ongi heb gehad na bevalling...Afwachten maar.. Mili: misschien dat het er wel aan zit te komen dan! Je ongi. Fijn is dat ja, als je genoeg melk hebt. Ik had vanaf het begin ook altijd veel melk, nooit te weinig gehad (alleen met regeldagen was het even anders) Lammetje: bij jou dus ook nog geen ongi....lastig dat wachten he....ben wel benieuwd wanneer het bij ons komt. Liefs Syl