hahah ja ze gaat als een speer hihi enneh inderdaad die ongi mag komen..maar dan wel voor alle wachtenden hier
waaah van harte zwangere (n) kon niet alles lezen Nora meldde zich ff maareh k las iets over posi test? Super! Lekker van genieten
heb mijn vangnet uit joyce bedankt voor alle hcg ik hoop dat het mij ook snel gaat lukken zou het kei leuk vinden als we een beetje gelijk op zouden gaan! vind het zoo super voor je meid en het is je echt van harte gegunt! liep zelf gewoon voor jou te stralen vanmiddag ha ha rare meid he
Mili: je dochtertje is inderdaad snel zeg JOyce: zit je al op de mooie roze wolk Ik hoop dat je lekker aan het genieten ben van het goede nieuws! HIer nog steeds (hoe kan het ook anders...zucht..) geen ongi.... Wil zo graag mn ongi, net als Lammetje, dan kunnen we wat gerichter aan de slag Nou, we hebben e rnu ook plezier in uiteraard maar toch fijn als je weet wanneer je nod is enzo, dan is het altijd zo spannend! Wat een rotdag vandaag voor hooikoortspatienten zeg....snotter snotter, nies nies nies nies (ja, heeel vaak, om niet goed van te worden) voel me gewoon echt belabberd. En het heeft hier nog steeds niet echt geregend want dan helpt altijd. Misschien moet ik maar iets homeopatisch gaan zoeken want ik geef dus nog steeds bv waardoor ik Allerfree enzo niet mag gebruiken... Liefs Syl
Hier ook een vreselijke hooikoortsdag! Ik kan mijn ogen er wel uitkrabben! Dat niezen en snotteren vind ik tot daar aan toe maar die ogen Hier trouwens bruine troep verloren vanmorgen. Snap er niks van! Is nu wel weer gestopt (sorry voor die vieze details). 15 mei mijn eerste (haha en teruggerekend mijn laatste) menstruatie gehad, en nu dus bruine troep. Kan het nog van de bevalling zijn? Of zou het er dan uit gegaan moeten zijn met de laatste menstruatie? Ik was eigenlijki al gestopt met bloeden na de bevalling na drie weken. Getsie, ik heb niet zoveel zin in rare cyclusfratsen. Iemand bekend hiermee? Kan je cyclus na een bevalling ook van slag zijn?
hmmm zou er een middelitje bestaan wat de ongie op kan wekken maar wat geen invloed heeft op de borstvoeding? durf niet zo goed met deze vraag naar de huisarts....
Nikita: ja, je cyclus kan inderdaad van slag zijn na je bevalling en dus ook onregelmatig. Heerlijk dagje vandaag he, heeft heerlijk geregend, mn ogen en neus zien nog rood en mn keel is nog geirriteerd maar heb er al een heel stuk minder last van Als ik geen bv zou geven had ik al allerfre gebruikt. Marloes: hihi, leuk zo'n vangnet! Lammetje: Ik ben ook al aan het opzoeken wat de ongi op kan wekken, er zijn meerdere dingetjes die schijnen te helpen maar dat mag dus niet met bv....ik zou ook niet naar de ha durven hiermee hoor, krijg dan vastte horen: maar dochtertje is toch nog maar 7 maanden? is zou het even afwachten hoor, even geduld hebben.....terwijl we er echt klaar voor zijn een tweede. Maargoed...het is gewoon vervelend.. Liefs Syl
Tsja weet je? Op CB zeiden ze: nou dat op dr zij rollen kan nog niet hoor das onbewust en toeval dat ze dat dan doet. Nou das dan toevallig wel vaak op een dag hahah ze ligt echt bijna helemaal op dr zij alleen beentje nog niet helemaal mee maar als ze die de lucht in gooit wel Najaa haha zal wel. En van het optrekken aan on ze handen zei ze ook dat we dat niet aan moeten moedigen en niet moeten gaan oefenen. Hoezo oefenen haah ze doet het gewoon als ze in de wipstoel zit of op schoot..enneh als we dan onze handen niet geven doet ze zelf haar hoofd helemaal naar voren en doet ze zo een poging te gaan zitten nou dan steun ik liever even anders komt er toch teveel druk op t nekkie? Hihi aar k hoor wel vaker zulke verhalen op Cb dat een kindje iets nog niet zou kunnen terwijl hij/zij het toch echt al kan
hallo meiden, marloes80 hahaha ik moest zo lachen om je vangnetje mili je moet je niks aantrekken van het cb hoor de 1 is echt supersnel en de ander zoals mijn zoontje is erg langzaam :S en idd liever dr beetje ondersteunen en kzou niet weten wat er mis is met het oefenen en al helemaal niet als ze het zelf al wil dan is het toch alleen maar goed lijkt mij. lammetje ik weet niet hoe of wat kwa ongi opwekken volgens mij zijn er wel pilletjes voor maar weet niet hoe dat zit als je bv geeft anders toch maar even de ha bellen en het vragen. sylvia kweet niet hoe een ha zou reageren maar het is toch jullie keus om voor een kindje te gaan zou dat ook tegen hem zeggen mocht ie een vervelende reaktie geven erover. hier gaat alles goed bevat het nog niet helemaal vanmorgen weer digi gedaan en er staat echt binnen no time zwanger hahaha ook heb ik last van kokhals neigingen dus het zit wel goed denk ik groetjes joyce
Hi meiden, Ik kom net terug van mijn intake gesprek bij de verloskundige. Naja intake ze hebben nog al mijn gegevens maar ik maakte wel kennis met een (voor mij nieuwe) verloskundige op de praktijk. Tijdens mijn vorige zwangerschap was zij een wereldreis aan het maken. Leuke meid. Zowaar was mijn bloed (hb en suiker) ok. Dat is het nooit maar nu wel. Das mooi meegenomen. En toen stelde ze voor om naar het hartje te luisteren met tig waarschuwingen dat de kans klein zou zijn dat we wat zouden horen... maar ja hoor ons Mieppie hoorde we luid en duidelijk. Ja moest wel even een traantje laten. Wat een geruststelling. Nu ga ik een stuk rustiger naar de echo toe. Dan kan ik daar van genieten. Nu is ben ondanks het klere weer oppervrolijk. Ik ga mijn kleine mannetje in bedje leggen en duik er zelf ook weer in want ja de kwaaltjes (doodop en kotsmisselijk) gaan gewoon door maar nu weet ik het zeker dat het goed zit dus het kan mij vandaag allemaal niets schelen. haha Nu volgende week maandag onze echo! Leuk. Liefs, Gaby
gaby super meid heerlijk geluidje hihi hoop het over aantal weken ook te mogen horen en nou maandag extra genieten van een super mooie echo. tuk ze even lekker groetjes joyce
Tsja dacht ik ook hoor..hihi in t begin deed ze dr hoofdje namelijk niet mee omhoog, en toen ineens wel en wordt ze zooooo boos als je haar niet laat zitten hahahah. Ach ga gewoon mn gang. Geloof het maar hoor, hahah je bent gewoon ZWANGER, super toch? Lekker van gaan genieten meid!
@ gaby: Wat fijn dat het een goede "intake"was. Enneh helemaal top van het hartje! Lekker genieten nu!
top gaby dat je een lekker kloppend hartje hebt gehoord super oh ben jaloers joh! Morgen ga ik de ha bellen als ik het lef heb en vragen of er iets is om de ongie op te wekken . hou de borstvoedende dames op de hoogte van de uitkomst (er moet er toch 1 de eerste zijn die belt ha ha )