@ Lammy gewoon doen die huisarts bellen! Is helemaal niet raar! Succes en een dikke knuffel! @ Gaby super joh dat je het hartje hebt gehoord! wat een fijn gevoel he! Ik kijk daar ook al naar uit! @ Joyce geloof het nu maar! Geniet maar lekker!
Joehoe Joyce Super gefeliciteerd Wauw wat heerlijk voor je! Gaby, super dat je ook al een kloppend hartje hebt gehoord. Wat leuk dat de vk het al probeerde. Heb je thuis ook zo'n ding? Ik luister nu om de dag. Heerlijk geluid x Sophie
Lammetje, gewoon doen hoor de ha bellen, kan jou het schelen wat ie verder denkt. Het is jouw lijf en jouw gevoel. Veel succes! x Sophie
ben wel een beetje zenuwachtig om te bellen maar ga het gewoon doen (hoop ik). ik ben het nu al een beetje zat en ik moet eerst een cyclus krijgen dan nog zwanger worden en omdat ik maar om de maand kans heb vind ik het nu wel tijd om actie te ondernemen. tussen kwart voor 12 en half 1 kun ik bellen ohw ben zo benieuwd!
Ja ik heb een Angelsound. Nu ik weet dat je het kan horen ga ik zeker ook 1 keer in de week thuis luisteren en bij twijfel. Maar ja was wel stoer natuurlijk bij 9 weekjes het al te horen. Jij hoorde het ook vroeg he? Geeft toch een geruststelling. Alle beetjes helpen. Zit nog niet op de roze wolk maar ik ben op weg Liefs, Gaby
Ben nieuwsgierig of er iets is en of je huisarts het wilt geven. Normaal zijn mensen tuurlijk blij dat het uitblijft maar ja niet handig wanneer je weer zwanger wilt worden haha. Succes. Liefs, Gaby
@ lammetje: laat je het nog even weten wat ze zeiden? Hier is de eerste ongi na bevalling alweer volledig over en voorbij. Wel een gek idee dat we er weer 'voor kunnen gaan' . Ook wel spannend. Maar om eerlijk te zijn rol ik 's avonds doodmoe in bed en moet er tegenwoordig weer midden in de nacht een keer uit (hopelijk door het warme weer) en is er dus weinig actie op het gebied van bevruchtingsrituelen. Wij komen er alleen 's zondags echt aan toe. Dus als mijn eisprong op een donderdag is hebben we gewoon pech. Eigenlijk moet ik in juli voor een uitstrijkje i.v.m. bevolkingsonderzoek. Vorig jaar ook al uitgesteld vanwege zwangersch. 't Zou toch wel een bak zijn als ik de doktersassistent moet bellen met dezelfde mededeling als vorig jaar
@ lammetje: En al nieuws? @ neus: hihi zou wel een goeie grap zijn ja, haha. Ach komt vanzelf die bevruchtingsrituelen wat zeg je dat leuk
Neus, dan laat je hem gewoon eerder maken het uitstrijkje. Heb ik ook gedaan omdat we weer wilde gaan proberen. En gelijk raak Succes met je bevruchtingsrituelen.
nou dames helaas volgens de dokter is er niks te krijgen en hij wou ook eigenlijk niks geven hij vond het veeel te snel en de afkeur klonk erg door in zijn stem. Hij zei eerst maar eesn borstvoeding geven en je cyclus een paar maanden op gang laten komen en er dan eens rustig voor gaan hij vond dit veel te heftig allemaal (grrr heb het gevoel dat dit meer een mening is als een feit dat er niks is om te geven ) Dus helaas het blijft bij wachten en temperaturen begin nu wel te twijfelen om nog een voeding te laten vervallen..
he balen ja! Jammer hoor van zo'n HA. Maar ja de meesten adviseren ook 9 mnd ontzwangeren he? Hihi we zijn gewoon tegendraads, hihi Tsja voeding laten vallen..moet je denk ik echt ff goed afwegen wat je belangrijker vindt je cyclus of BV geven succes enneh ik duim dat het snel op gang komt
@Pregnantlady: dank je! Wij zijn ook erg trots op haar! @Lammetje: He, balen zeg...vervelend is dat ook als je aan zijn stemde hoorde dat hij een andere visie heeft op snel een tweede willen. Over het afbouwen: misschien kun je beter niet nog een voeding door fv vervangen als je nog zo twijfelt..is ook niet leuk als je er dadelijk spijt van hebt. Ik geef nu de eerste en laatste voeding bv en s nachts ook nog (1 of 2 keer)dus totaal nog wel zo'n 3 a 4 bv...misschien dat als ik de laatste voeding ook fv geef ze wel beter doorslaapt. Maar dat wil ik nog bekijken, ze is nu 7 maanden dus ben wel blij dat ik toch een tijdje bv heb kunnen geven, maar ik moet ook wennen aan het idee om straks geen bv meer te geven. Liefs Syl oja: zijn er dames hier die ook Hyves hebben? Misschien wel leuk om elkaar op Hyves toe te voegen? Mijne is familiejacobs.hyves.nl
ha ha neus dat denk ik ook wel ja ohw hij krijgt echt een beroerte lol! ja syl ik vind het ook zooo moeilijk denk ook niet dat ik af ga bouwen maar twijfel zo maar het is moeilijker om weer op die voeding te komen als ik spijt krijg dan nu nog even geduld hebben. jij hebt ook al aardig af weten te bouwen de laatste tijd he ben benieuwd wanneer je cyclus komt. Ben nu al ruim een maand op 3 voedingen en die laatste is meer een toetjes tiet la maar zeggen dus eigenlijk verwaarloosbaar maar helaas.. Denk zelf dat het pas komt als ik stop met voeden. Hebben de borstvoedende mama s al een idee wanneer ze stoppen ? en moeilijk is het he dat loslaten. Borstvoeding is net een verlengde navelstreng wat dat betreft het is zo eigen en het laatste stadium van je zwangerschap eigenlijk tenminste zo voeld dat voor mij. ik wil nog zo graag kroelen en genieten ben benieuwd hoe lang ik nog zal geven en romy nog wil. Als de cyclus komt en de bv nog goed gaat wil ik eigelijk geven tot de volgende bijna komt maar tandem nee das niks voor mij! Ben ook niet zon moeder die het kind roept van kom maar en dat je kleuter dan aan komt rennen en de trui omhoog doet en lurken nee dat gaat mij persoonlijk te ver.
@ Lammetje tandem is ook niks voor mij. Ik wil persoonlijk de 6 maanden vol maken aangezien mijn vriend heel veel exceem en allergieeen heeft gehad. Daarna moet ik ook gaan werken in september en dan wil ik nog sochtends en savonds proberen en dan kijken hoe lang ik dat vol houd. Lijkt me ook zooooooooooo moeilijk om te stoppen. Ik geniet echt van de voedingen! Dikke knuffel meid!
ja lastig he pooh om te stoppen. Moet er ook niet aan denken! waarschijnlijk komt er vanzelf een dag dat we denken nu is het genoeg nu stoppen we er mee maar nu ligt die dag nog ver weg och is ook niet erg dan maar een beetje meer geduld ivm de cyclus
Ik geef Demi nu sinds een tijdje overdag alleen fv, dit gaat dus eigenlijk heel goed! Alleen in het begin duurde het heel lang voor ze de fles echt wide dus heb dat heel rustig en geleidelijk opgebouwd. Nu geef ik dus alleen de eerste, laatste en s nachts bv (s nachts komt ze 1 of 2 keer) Ze sliep eerst eigenlijk bijna altijd maar kort, een uur haalde ze niet eens altijd. Nu ik de fles dus overdag geef en dus mindr bv, slaapt ze echt veeeeel beter en lijkt ze toch minder last te hebben van krampjes! (zijn heirvoor vandaag terug geweest naar kinderarts, er is niks gevonden, gewoon gevoelige darmen schijnbaar). S nachts heeft ze nog wel krampjes..eigenlijk toch wel een tijd na de bv (niet meteen na de bv maar wel even daarna) waardoor ze dus nog wel moeilijk in slaap valt en snel wakker wordt. (niet van honger, maar echt duidelijk krampjes). Ik let al erg op wat ik eet, maar schijnbaar is ze daar dus erg gevoelig voor. Ben wel erg blij dat het nu zoveel beter gaat met haar, zo'n groot verschil met eerst!Nu ligt ze ook te slapen..vanaf eergisteren is ze dus goed aan het slapen (sinds zondag geef ik overdag alleen maar fv, daarvoor had ik overdag nog 1 bv) gewoon 2 uur of meer achter elkaar! is voor veel babies wel normaal om meer dan een uur te slapen..maar voor Demi was dat voorheen juist helemaal niet de gewoonste zaak van de wereld...ik zal niet te hard juichen maar ben zo blij voor mn meissie! Nu kan ze heerlijk slapen en wordt ze uitgeslapen wakker. Ze wordt ook niet meer zo hard huilend (van krampen en moeheid!) wakker maar gezellig kletsend, erg leuk! Ze kan nu ook veel beter spelen omdat ze zo goed uitgerust is. Echt leuk voor haar, voor mezelf misschien ook een heel klein beetje omdat ik zo ook meer rust heb (zodat ik weer beter voor haar kan zorgen haha Maar vind het vooral zo fijn voor haar. Nu voel ik me een heel stuk minder schuldig dat ik ga afbouwen omdat het alleen mar verbetering brengt. Maar: het is nog steeds een raar idee hoor. Sorry voor lange verhaal maar wilde het even kwijt! Liefs Syl (toch wel een opluchting zo!)