net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    fijn dat het nu beter met Demi gaat! Met flesvoeding slapen ze idd beter. Sam heeft nog geen week bv gehad en daarna dus de fles en sliep vanaf dat moment meteen heel de nacht door.

ik denk dat hier misschien wel eens een eitje gesprongen kan zijn of heel snel springt.. had gisteren echt supersssssslijm... en vanochtend was m'n temp laag.

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoeft niet hoor...hahah ook met BV kunnen ze goed doorslapen hoor. Onze meid slaapt ook al sinds een aantal weken goed door, dat wil zeggen tot ongeveer 8 u na de laatste voeding dus ligt er net aan wanneer ze die heeft ;)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja maar vaak lees ik over nachtvoedingen 1 of 2....

maar wij hebben ook echt een kleine uitslaper hoor... die wordt niet wakker voor 9 uur, half 10...
    tja... het went wel hoor, haha 8)

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja in t begin misschien wel maar de meesten slapen relatief best snel door hoor ;) Wel vaak minder snel dan bij flesvoeding omdat dat dan vaak meer /voller is dan BV, minder makkelijk verteerbaar enzo..maar toch valt best mee..vind ik dan he? :)

Tsja ons meisje slaapt niet zo heel lang, maar overdag ook niet..ligt niet aan de voeding haha t is gewoon een erg wakker meidje die alles wil zien en meemaken :) ;) :)

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    milli is nora je eerste kindje?dan zie je vaak dat ze veel wakker zijn (omdat de mama s ze vaak snel uit bed pakken en de kindjes vaak in de box laten slapen en ze dan onrustig zijn wat heel begrijpelijk is bij de eerste wil je de heeele dag knuffelen)
    Romy slipe eerst ook niet door op bv en ben na 12 weken de laatste voeding flesvoeding gaan geven en ze sliep bijna meteen door!
    Sinds kort krijgt ze de laatste voeding bv en ze slaapt nu net zo lang als met fv ze had denk ik alleen een opstappertje nodig!

Marloes ik ga voor je duimen meid duim duim duim
    spannend ben benieuwd wat je temp morgen gaat doen enne stuur mij ook wat vruchtbaar slijm op samen met die hcg moet het dan wel lukken
    effe wachten vangnet zoeken.....
    ja kom maar op!

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Marloes ik duim voor je! Hier is gisteren mijn eitje gesprongen en ik had bijna zoiets van zullen we toch...maar toch maar deze maand afwachten....en over 14 dagen er helemala voor gaan!

@ lammetje Sam is ook mijn eerste maar slaapt juist heel veel. Heeft nooit in box geslapen en alleen maar in zijn bedje! Hij slaapt op bv van 22.30 tot 8.30! :D Ik duim nog steeds voor je dat je cyclus snel op gang komt! ;)

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Marloes: ja, zeker fijn dat het beter gaat, alleen had ik toch iets te snel geroepen...oeps..maarja, ze slaapt sowieso veel beter nu overdag, nu de nachten nog maar komt wel goed.
    Wat fijn dat je je ei hebt! Aan de klus dus! :D Ik zou ook wel willen dat ik weer eens vruchtbaar slijm had..nouja, eerst mn ongi zou wel beter zijn denk ik maar toch....krijg steeds meer het gevoel dat ik erg graag een 2e zou willen, en mijn man ook hoor. Maar nog steeds: we wachten het maar af!

Dat sommige kindjes zoveel slapen zeg...nouja, sommige..best veel kindjes, haha :D
    Hoor vaak dat kinderen s avonds gewoon goed slapen, dan soms (afhankelijk van leeftijd)nog een late voeding krijgen, daarna weer goed in slaap vallen en pas de volgende ochtend wakker worden...
    Demi is er meestal wel vroeg bij, maar sinds een paar dagen slaapt ze overdag dus wel goed, scheelt wel veel.

Liefs

Syl

8. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi meiden,
    Nou hier 6,5 maand en die slaapt echt niet door snachts. Wij denken wel dat het komt omdat hij ziek is geworden toen met de 3 maanden en daar nog steeds niet overheen is. Dus hij hoest zich wakker en dan denkt hij 'geef mij dan ook maar een fles'. Dus 1 a 2 keer eruit per nacht is voor ons 'gewoon' jammer genoeg.
    Hopelijk gaat hij snel doorslapen want nu ik zwanger ben red ik het niet er snachts uit te gaan. Mijn man doet alles en ik voel mij daar best een beetje (boel) schuldig over.
    We hopen op goede tijden.
    Hoeveel uur slapen jullie babies in een nachts. Onze zoon gaat tussen 7 en 8 naar bed en wordt ook weer de volgende dag rond die tijd in de ochtend wakker. Lekker uitslapen zit er niet meer in. Toch is hij vaak 2 uur later wel weer moe en doet hij vaak weer een tukkie van een uurtje of langer. Dan kruip ik op mijn vrije dag er wel weer eens even in.
    Over kruipen gesproken ... ik kruip weer op de bank. Man lekker op stap, de kleine man slaapt en mama lekker het einde van het seizoen van grey's kijken (in US zijn ze verder).
    Liefs, Gaby

9. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    romy slaapt al een maand van half 7 s avonds tot 7 uur s ochtends dan maak ik haar wakker voor de bv zodat ik rustig mijn zoontje naar school kan brengen.
    ik leg haar om half 9 weer terug en dan slaapt ze nog even lekker uit tot half 10 (koffie tijd) dan krijgt ze 180ml fruit smoothie (zelfgemaakt in flesje) is ze een uurtje wakker en gaat ze weer naar bed tot half 1
    dan krijgt ze bv gaat ze om half 2 naar bed en word ze rond 3 /4uur wakker 4 uur groente half 7 bv en naar bed
    Ik heb dus een heel erg klein slaapkopje heerlijk!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier ongeveer rond 9 uur wakker voor de 1e fles, dan vaak even spelen en weer slapen ... daarna aankleden en dan is het al weer rond 11.00-11.30 dan spelen en boterhammen eten. daarna nog even wat spelen en 1,5-2 uur slapen.
    dan rond 18.00 uur eten en rond 20.30 de laatste fles

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Lijst maar weer eens ge-upt, stond inmiddels op bladzijde 2 ;)

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    het word een beetje stil hier bij de dames hopelijk zijn jullie allemaal druk aan het klussen of testen en hebben we hier snel weer een klein feestje!
    Fijne zondag allemaal!

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Fijne zondag allemaal! ;)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier weer op de wachtbank beland...

morgen echo Gaby!

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Spannend!
    laat je weten hoe het is gegaan ben jaloers joh het gaat zo snel met jullie
    ik weet nog zo dat ik hier begon en we allemaal op de wachtbak zaten en nu zijn jullie al aan het echoen eh hoe schrijf ik dat ha ha
    leuk joh!
    Veel plezier meid!

16. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Vanaf een maand of 6 sliep ons zoontje van 21:00/21:30 tot 05:00/05:30 en pas vanaf een maand of 7/8 van ca 21:00 tot 07:00. Nu, met 20 maanden, slaapt hij over het algemeen van 19:30 tot 07:00/08:00 (en kan dan rustig nog een uurtje lekker in z'n bedje zitten spelen :p :D ). Hij is nog steeds meestal om 10:30/11:00 alweer zò moe, dat hij weer voor een uurtje of 3 in bed verdwijnt. Daarna redt hij het meestal wel tot 19:00, maar soms moet ie rond 16:00/17:00 ook nog eventjes rustig in z'n bedje spelen en wat slapen.
    Dus ook een echt slaapkoppie hier! :D

Hoop dat dat nog ff zo blijft, want heb er nu nog niet zoveel last van, maar denk dat ik het strakjes wel lekker zal vinden ook nog ff een lekker ochtend-/middag-tukkie te kunnen doen. :)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je hebt er vandaag al weer 25% opzitten Iuno!

18. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Misschien zelfs al meer... ;)
    Maar gaat idd snel hè.

Heb overigens de gegevens van m'n echo met de gegevens van andere meiden vergeleken en volgens die vergelijkingen, klopt m'n banner wèl (volgens gyn. ben ik 3 dagen minder ver) en houd ik deze dus lekker aan. :D
    Kijk al erg uit naar de 14/16 weken, als m'n buikje ècht zichtbaar zal beginnen te worden en hopelijk de baby dan ook al zal kunnen voelen (weet niet of het daarbij uitmaakt als je baarmoeder naar achteren ligt :( )

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Gaby: vanavond je echo! hoop dat je een mooi klein baby'tje ziet zwemmen!

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    nou dames ben nu toch echt overgestapt naar 2 keer voeden per dag ik ga de eerste en laatste voeding nog geven en dan maar wachten op een wonder!
    Hoop dat ik nu dan toch echt een cyclus ga krijgen want helemaal stoppen now way!
    het gaat nu toch wel een beetje te lang duren dus toch maar een voeding laten vervangen want al heb ik een sprong dan moet ik ook nog zwanger worden en een goede cyclus hebben dus...
    kan nog wel effe duren.
    gaan juliie voor me duimen meiden?

Wat is het warm he meiden pfff
    heb wel een beetje medeleiden met de zwangere meiden weet nog goed hoe moeijk ik het vond met die hitte en een dikke buik (ik zou zoo graag ruilen nu ha ha ).

Deel Deze Pagina