net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lammetje: ik hoop nu toch echt dat je cyclus op gang gaat komen hoor! Met nog maar 2 voedingen zou je toch haast denken van wel.

Ik denk dat ik morgen een kruis van FF krijg, dus eitje op zaterdag gesprongen. dus over goed anderhalve week is het hier ook weer nod.
    Als het klopt, dan is m'n cyclus weer een flink stuk korter en bijna weer normaal...

hoe gaat het met de andere meiden...

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    veel succes marloes ik had al stiekem jou temp gezien bij temp kaartjes daar lees ik soms mee ziet er goed uit hoor!

Gaby hoest bij jou?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    he nog geen echo nieuws

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi hoi,

FF snel: ik wilde eigenlijk 1 of 2/3 voedingen blijven geven, namelijk de eerste en 'laatste' voeding en nachtvoeding...maar ik wist dat het zo kon zijn dat mijn voedinfg dan te weinig zo zijn..
    Dit is inderdaad het geval, had te weinig voeding een paar keer. NU geef ik sinds 1 dag alleen maar flesvoeding.....het is wel erg wennen hoor, zo snel ineens helemaal afgebouwd..maar gelukkig is ze 7 maanden en 2 weken ongeveer dus heb gelukkig lang bv kunnen geven.
    Heb dus ook eigenlijk geen last van stuwing meer.
    Vind het nog steeds een raar idee, helemaal geen bv meer, maar denk dan maar positief en denk dan maar dat ik nu misschien wel snel mijn ongi krijg..ja..heb nu echt helemaal afscheid moeten nemen....(wat klinkt dat sentimenteel zeg, maar het is gewoon aan raar gevoel al sta ik er nu wel achter hoor, want fles gaat goed)

Liefs

Syl

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    jeetje syl heftig hoor ik moet er nog niet aan denken !
    Wel fijn dat je ongie dan hopelijk snel terug komt..
    Lijkt me echt wennen geen bv geven.

Ook ik merk dat mijn voeding niet meer veel is sinds ik een dag 2x geef.
    Ik heb nog borstvoedingssiroop staan en wil dat nog proberen en weer aan de venkel thee hopen dat het weer een beetje terug komt!

6. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Morge dames,

Gisteravond tijdens Nederland - Italie hebben wij onze eerste echo gehad. Helaas was het weer ontzettend druk daar en hebben een poosje moeten wachten maar het was het waard. Ondanks dat we een korte tijd zijn binnengeweest.

Andere mensen waren met hele families en die kregen ook extra tijd (en foto's). Scheelde denk ik dat ik al een hartje had gehoord en dat het de tweede is dus hij hoefte niet veel uit te leggen.

Hij had gelijk de baarmoeder gevonden en daar was onze kleine baby te zien. Hij (of zij) bleef eerst lekker liggen maar ging daarna toch lekker spartelen. Ik had het hartje al gehoord maar mijn man nog niet. Altijd een mooi moment om dat te horen.

De baby liep 2 daagjes voor op de groei en zag er 'gezond' uit. Dus 5 minuten laten liepen wij met onze echo weer de deur uit. Precies op dat moment scoorde NL 2-0 tegen de Italianen. Het was net of de hele stad voor ons aan het juichen was toen we buiten kwamen.

Lekker de echo te hebben gehad. We hebben besloten definitief niet de combinatietest te gaan doen.

Nu kunnen we beginnen met genieten. We gaan mijn ouders het nu vertellen op vaderdag. Dat lijkt ons wel een mooie dag. Nu even een scan maken van de echo voor hun.

Onze dag kan niet meer kapot. Jullie ook allemaal een fijne dag toegewenst.

Liefs,
    Gaby

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    JOEHOEEEEE goed nieuws!

gefeliciteerd en nu volop gaan genieten he

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Gaby gefeliciteerd meid! En nu idd lekker genieten! :D

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja hoor ik duim me suf hahahah ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! :D

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ gaby:

Lekker van genieten meid!

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joehoe Gaby, gefeliciteerd met het goede echonieuws :D :p :D Super!
    Heerlijk genieten! :D

Morgenavond gaan wij voor de tweede echo. Lijkt me super dan al wat meer te zien dan vorige keer :p
    Alweer over de tien weken, wauw :D

x voor allen, Sophie

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog wat hcg......

VANGEN MAAR!

x Sophie

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    top gaby een goede echo en leuk dat je het met vaderdag gaat vertellen!
    Had ik ook graag willen doen maar dan bij mijn man maar helaas och er komt vast wel weer een bijzondere dag.

Sophie bedankt voor je hcg ben benieuwd of het gaat werken!
    Hoe is het met jullie zwangere dames jullie zijn zo stil geweest?

mili bedankt voor het duimen ik zal ook een duimpje voor jou draaien!

sophie veel plezier morgen met je 2e echo!

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Lammetje,

Ben nogal druk geweest en heel erg moe. Ook met vlagen soms nog behoorlijk misselijk, maar dat gaat de goede kant op lijkt het! En voel me heel gelukkig, dat is heerlijk. Op het werk gaat het nieuws dat ik zwanger ben nu als een lopend vuurtje. Heb zelfs al van een collega een rompertje gekregen, heel schattig. En een lief kaartje.
    Vandaag vroeg iemand of ik er blij mee ben :rolleyes: :confused: Belachelijke vraag, stomme ***** haha. Ook zeiden een paar niet direct 'gefeliciteerd', maar wel 'dat is snel' en 'oh, wel een aanslag op je lijf'. Maar gelukkig meeste reacties heel leuk en positief.

Hoe is het met jou? Had ik het goed gelezen dat je aan het afbouwen bent? Ik hoop dat je cyclus nu echt snel op orde is.

Dikke x, Sophie

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    vang vang vang

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ja sophie ik zit nu op 2 voedingen per dag 1 om 7 uur en 1 om 6 uur dus er zit nu heel wat tijd tussen de voedingen in.
    Officieel zou de ongie dus heel snel moeten komen maar ja das afwachten.
    Ik heb nu in ieder geval meer hoop dat het gaat komen.
    Minder als die 2 x voeden wil ik niet doen dus meer dan wachten kan ik nu niet meer doen.
    Ik hoop wel dat het snel gaat gebeuren want meid de tijd vliegt echt voorbij!
    Romy is al weer bijna een half jaar waar gaat de tijd ...

hoe was je echovandaag alles weer goed gegroeid?
    voel je al iets fladderen in je buik?
    balen zeg die rare reacties maar och schei.. aan hebben hoor!

dames fijne dag!

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Marloes, hoe is het met jou?

Lammetje, lijkt me inderdaad wel dat het nu snel op gang komt! Hoop met je mee. Gaat inderdaad hard de tijd.
    Die reacties gooi ik idd over mn schouder, gelukkig ook maar een paar. Maar snap het nooit zo als mensen raar doen. Net of ze niet sporen of zo :)
    De meesten echter gelukkig gemeend enthousiast en blij voor ons.
    Vanavond de echo, zal t dan of morgen even laten weten.

xx Sophie

18. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ Sophie: spannend vanavond, veel plezier! En die reacties is ook precies waar ik 'bang' voor ben. Stom hè, je wilt gewoon dat mensen blij met en voor je zijn, maar ja... ;)

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    huh effe een diepe zucht..
    af en toe heb ik even een dipje en ben dan zo blij dat ik hier even mijn hart kan luchten ben blij met jullie dames want ja mannen ?!?!?!?!?
    Ha ha
    Die van mij zit maar heb toch geduld komt allemaal vanzelf maar grrr wachten duurd soms zooo lang.

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lammetje fijn he hier je hart luchten! Nog een keer een extra dikke knuffel en ik blij duimen voor je!

@ Sophie heel veel plezier bij de tweede echo! ;)

Deel Deze Pagina