net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Gaby: Gefeliciteerd!

Sophie: Heel veel plezier!

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja mag wel dat mn cyclus erdoor komt :)
    Gister bijna "onveilig" sex gehad maar toch maar niet gedaan haha ben zooo bang dat ik wel zwanger raak en dat ze dan geen BV meer wil. K wil echt die 6mnd volmaken... maar we hadden beiden wel zo iets van zullen we.... :rolleyes: :)

3. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hoi allemaal,
    ik ben al een tijd niet geweest. Heb het vreselijk druk op mijn werk en als ik thuis ben vind ik het gewoon heerlijk omm et Sara bezig te zijn.

Wegens hooikoortsproblemen zit ik momenteel aan de prednisolon, dus heb ik mijn kinderwens even aan de kant geschoven. Ook heb ik het idee dat ik er straks alleen voor sta als er een tweede komt. Gek he? Mijn man doet nog er weinig en ik wil dat daar eerst verandering in komt. Dus eerst een paar maanden aan de pil... :cry: . Ik voel me er echt ellendig om!

Nou ik zal jullie niet langer ophouden. Meiden heel veel plezier met jullie zwangerschap en voor de andere meiden...klusse!

Dikke knuffel Aisca

4. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Hoi allemaal,

Wij hebben het wel zonder cd gedaan. Gisteren en zondag. Volgens globale schattingen in mijn 'vruchtbare' dagen. Maar het stomme is, dat ik de laatste weken zo moe ben en nu denk: stel je voor als ik wel zwanger ben, kan ik dat wel aan ? Idioot hè?
    Bovendien wil ik ook dat mijn man iets meer helpt (vooral 's avonds laat en 's nachts). Nu moet hij ook erg vroeg eruit (rond 5 uur :( ). Dus een voeding van half 11 is voor hem ook laat. Probeer vandaag overdag wat kortere tijden tussen de voedingen, zodat we vanavond laatste voeding rond 10 uur proberen.

Veel sterkte allemaal, in alle dingen, en groetjes :)

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,
    zoals jullie kunnen zien heb ik me banner weggehaald :(
    ik kreeg 2 dagen terug onwijse krampen in me buik en dacht eerst nog trekt zo wel weg want met toiletbezoek was er nog niks aan de hand kwa bloedverlies.
    tot s avonds ik kroop letterlijk over de grond van de pijn en toen ik overeind kwam om naar toilet te gaan was het helse moment daar ik verloor echt onwijs veel bloed en ontzettende krampen ook verloor ik heel veel stolsels manlief heeft de huisartsenpost opgebeld en hun konden weinig voor me doen en me ergste nachtmerrie werd waarheid ik ben me babytje kwijt :cry: het vloeien is nu wel wat minder geworden en de krampen ook maar de pijn in me hart dus niet weet niet echt wat ik met mezelf en me gevoelens aan moet voel me leeg verdrietig en boos alles tegenlijk.
    ik probeer van de week nog even op jullie berichten te reageren maar op dit moment kan ik dat nog even niet sorry.

groetjes joyce :cry:

6. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Lieve Joyce,

Wat verdrietig voor je! Ik weet uit eigen ervaring hoe je met lege handen en verwarde gevoelens achterblijft. Echt heel veel sterkte (ook met je man) toegewenst.

Liefs

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Jeetje Joyce, wat rot voor je! Sterkte!

8. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    @ Joyce :cry:
    En hoe je je voelt is heel natuurlijk, hoor. Ook al was het nog heel pril, het had heel je toekomst(plannen) al op z'n kop gezet...
    Wens jullie heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies!

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Arme Joyce, ik heb het zo met je te doen :cry: :cry:
    Heel erg veel sterkte, knuffels en ik denk aan je. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xx Sophie

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Neus, ja inderdaad, ik vind dat mensen niets met onze keuze te maken hebben. Als wij blij zijn, kunnen zij dat toch ook gewoon voor ons zijn.
    Gelukkig denk ik laat maar lekker l*llen. Maar toch niet leuk.

Lammetje, ja mannen haha af en toe komen ze toch inderdaad echt van een compleet totaal andere planeet. Dan vind ik mijn man zelfs nog heel gevoelig etc. Zelfs bij hem denk ik af en toe :rolleyes: :x hahaha

Mili, wauw knap hoor dat je zo sterk blijft op het moment suprrême :D

Aisca, sterkte meid. Balen ook van de hooikoorts. T is ook echt een rot tijd daarvoor. Bij mij is het nog te houden, maar loop ook dagen lang te niezen en met verstopte neus, jeuk etc. Heb deze week al paar keer bloedneus gehad door het vele niezen. Maar mag niets ivm zwangerschap inderdaad.

Neus, heel begrijpelijk dat soort gedachtes.

xx Sophie

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    och joyce meid jeetje wat ontzettend kut (sorry)!
    Vind het echt zo erg voor je meid en natuurlijk voor je man ook.
    Oh meid het was je zoo super gegunt voel zo met je mee nu..
    Ik weet precies wat je doormaakt en vind het zoo erg voor je meid ik wil je daarom een heele dikke knuffel geven en wens je veel kracht en rust toe de komende tijd en als je wil babbelen ben ik er voor je hier of met een pb tje je bent altijd welkom!

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ohw milli moeilijk he geduld hebben het is ook nog zo dat je niet meteen zwanger hoeft te raken hoor ik ben ook al 3 maanden bezig zonder cyclus en zonder dus resultaat

neus spannend he meid dat het nu dan echt zover is dat je nu echt iets kan gaan verwachten ga voor je duimen meid!

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Joyce heel veel sterkte meid! En een hele dikke knuffel! ;)

14. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ahhhhhhhhhh Joyce wat ontzettend erg. Heel veel sterkte de komende tijd. Kruip lekker tegen je mannetje aan en gooi alle verdriet eruit.
    Ik denk aan je.
    Liefs, Gaby

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Joyce, wil nog een keer laten weten dat ik heel erg veel aan je denk xxxxxxxxx Sophie

16. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Joyce: wat ontzettend verdrietig zeg...vind het echt heel erg voor je. Wil je veel sterkte wensen.

Liefs
    Syl

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gisteravond de echo gehad. In één woord: wauw! :D :p
    Eerst lag het rustig en daarna ging 'ie' lekker spartelen met armpjes en draaien van buik naar rug. Op een gegeven moment was ons kindje continu aan het tollen haha. Zal wel net zo'n beweeglijk kindje worden als Sophie.
    De echoscopiste nam uitgebreid de tijd, erg leuk. Wat groeit het in twee weken hard zeg. Ben nu volgens haar officieel 2 januari uitgerekend. Was gisteren volgens metingen 10 weken en 5 dagen. Ik wacht even de vk af volgende week en dan pas ik evt. de banner aan. Al weet ik wanneer ong. eisprong was, vind het wel makkelijk de offic. datum aan te houden.
    Mooi dat we heel duidelijk armpjes, beentjes, hoofdje met twee hersenhelften etc. zagen. De echoscopiste zei heel lief dat ik goed voor 'hem' gezorgd heb.
    Was wel grappig, eenmaal buiten de echokamer zei m'n man tegen me dat ie een piemeltje zag. Dus wij kijken en ja hoor.... een pieletje tussen de benen. Maar na zoeken op internet blijkt het er bij meisjes net zo uit te zien. Dit lijkt volgens de voorbeelden zelfs meer een meisje omdat het pieletje in zelfde richting als ruggegraat loopt :) Zijn zooo nieuwsgierig!
    Net ook kraamzorg geregeld. T gaat nu ineens wel erg hard allemaal.

xx Sophie

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Joyce:

Heel veel sterkte meid, wat een klotengebeurtenis!
    Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het goed zal gaan.

Knuf,

Mili

@ Lammetje

Klopt, alleen je kunt wel zwanger raken als ik bijv nu wel een sprong ehb en dat niet weet..hahah dan he ik nog geen ongi gehad maar zou ik wel vruchtbaar zijn. Kleine kans maar toch..hahah.

@ Sophie:

Hahah ja goed he! ;)

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Joyce: wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    sophie: wat gaaf! vind het zo fijn voor jullie.

lammetje: hoe is het met jou?

Hier ondertussen 5 dagen na ei... dus nog een weekje te gaan.

Deel Deze Pagina