Sophie: wat fijn dat de echo zo goed was! OOk fijn dat de echoscopiste zo de tjd heeft genomen! Bij mij is het zo dta de verloskundigen gewoon zelf de echo's kunnen doen, dus die doen ook lekker rustig aan enzo en is ook lekker vertrouwd. Ook mocht ik al snel komen toen ik zwanger was van Demi omdat ik 2 mk had gehad. Bijna goed nieuws hier: Ik weet namelijk bijna zeker dat mijn eisprong eraan komt! jahoeee! Gisteren begon nl het draadjeslijm. Heb ook echt weer die ovualtiekramp/pijn. Had ik voorheen ook. Best sterk aanwezig. Gisterenavond ook bij het vrijen zeer gevoelig, beetje pijnlijk, dat had ik toen ook altijd, net alsof hij ergens tegenaan stoot ofzo, moeilijk uit te leggen maar ik voel het ook maar aan 1 kant. Heb vanochtend persona test gedaan, die zijn ook best duidelijk vind ik. Heb het apparaatje nog niet in gebruik kunnen hebben omdat ik nog geen menstruaie heb gehad, maar staafjes los doe ik nu dus maar af en toe. En vanochtend was het linkerstreepje al iets lichter en rechterstreepje al beetje donkerder....doe straks weer ovutest. Heb nog steeds dat slijm en de ovulatiepijn. Het kan gewoon niet anders dan dat mijn ei eraan zit te komen. Ben dus wel benieuwd! natuurlijk hoef ik niet meteen zwanger te worden, ene kant wil ik liever eerst ongi worden maar zou ook gaaf zijn als ik wel meteen zwanger wordt..nouja, we klussen gewoon een beetje. we zien wel hoe het loopt. ben nu vooral heel blij dat ik mijn ei ga krijegn! Weet alleen niet meer precies hoe lang dat slijm aanwezig is voor ovutest posi aangeeft? Ik wacht het maar af. JOyce: een dikke knuffel voor jou meis, wil je nog een keer veel sterkte wensen. Lammetje: bij jou nog nieuws? Liefs Syl
@ Sylvia: Ik lees je verhaal met interesse. Want de afgelopen dagen heb ik toch pijn in de onderbuik. kan het niet echt thuisbrengen. Haalde me al vanalles in mijn hoofd, maar heb nooit aan m'n ei gedacht. Voorheen voelde ik die nooit. Kan dit na een bevalling veranderen? We hebben eergisteren geklust, maar dan was dat wel te vroeg, als mijn eisprong nu is. Of niet? groetjes
@ Sophie wat fijn meid zo'n goede echo! Lekker genieten! @ Sylvia en Neus wat fijn dat wss jullie ei er aan komt!
@Neus: Heb je de pijn (best felle pijn, moeilijk omschrijven) aan 1 kant? Ik heb het namelijk wel aan 1 kant, dan is het van je eisprong die gaat komen. Vrijen kan dan ook beetje pijnlijk zijn. Heb daar toen namelijk dingen over opzocht toen ik die pijn had en wist toen dat het van de eisprong was. In het boek zwanger worden staat er ook wel wat over in. Sommigen omschijven het als speldenprikje, als je ovulatie is komt. Het kan dus goed zijn dat jouw ei er ook aankomt! Hoop het voor je, ik zal voor je duimen! Enne: net ovulatietest (clearblue) gedaan en ja hoor positief! Heb ook nog zo'n digitale ovulatietest liggen die gebruik ik straks even, dan is het helemaal duidelijk al weet ik het nu ook wel zeker..(wil nog meer zekerheid hebben haha) Oja, je cylcus kan na de bevalling idd veranderen ja, dus het kan zijn dat je er nu ineens wel last van hebt. Liefs Syl
sophie bij een meisje zie je 4 witte streepjes naast elkaar dit zijn de schaamlippen van het meisje en bij de jongen zie je een pieleke maar is nu nog wat lastiger om te zien moet je nog iets verder zijn. Wel leuk dat alles goed is gegaan fijn meid en veel plezier met na genieten! Marloes bij mij nog geen cyclus te vinden maar geef nu 2 x bcv dus heb goede hoop! ohw syl ben zoo jaloers super meid dat je zo snel na het stoppen al een cyclus krijgt zou zelf bijna..... Moeilijk hoor wil doorgaan maar jou goede resultaten doen me toch twijfelen ! Ga voor jou en neus duimen dat het meteen raak mag zijn en hooop dat ik samen met jullei naar de maart mama s ga !
hoi meiden, allereerst super super bedankt voor al jullie lieve berichtjes. het vloeien is zo goed als over gelukkig maar me gevoel werkt nog niet echt mee en manlief ook niet :S gisteravond wou ik erover praten en toen zei ik lijkt het nou maar zo of doet het jou niet veel en toen zei die jij hebt er meer een band mee dan ik ik wil eerst een echo zien voordat ik me eraan ga hechten. dat deed me dus ook pijn maar begrijp het wel pfff tis echt K**. sophie meid gelukkig dat je de kleine weer kon zien rondspartelen. lammetje dank je wel lieverd voor je lieve woorden dikke knuffel terug en ik hoop echt zo dat je cyclus echt goed op gang mag gaan komen en je snel een heel goed bericht hier mag plaatsen. sylvia gefeliciteerd met je ei en nu flink aan de klus. ik ga langzaam aan de rest bij lezen en hopenlijk dan op iedereen weer reageren echt meiden heel erg bedankt voor jullie steun doet me erg goed. knuffel van joycie
ow ja sophie bij een meisje zieje idd streepjes en bij een jongetje ziet het er echt wel anders uit hihi alleen was ons jochie zo eigenwijs dat ie iedereen voor de gek heeft gehouden zowel de gyn als bij onze pretecho zeiden ze dat het een meisje zou worden maar tijdens de bevalling bleek het tegendeel het is toch echt een flinke knul groetjes joycie
Joyce, lucht maar lekker je hart hier. T is gewoon een ontzettende **** ervaring. Mijn man ervaarde de miskraam ook heel anders dan ik. Was toen ook heel blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kon op het forum. Het viel me op dat mensen in omgeving, waaronder mijn man, er snel niets meer over vroegen. Ik heb mezelf toen gedwongen er uit mezelf over te praten. Te zeggen dat ik in een soort rouwproces zat voor m'n gevoel etc. Heb de eerste week ongeveer elke dag mijn man uitgelegd wat het met me deed/hoe ik me voelde. Dat hielp me heel erg om het een plekje te geven. Wat jongen/meisje: op gegeven moment zie je het duidelijk, maar rond de twaalf weken, las ik en zag ik op echo's, hebben ze beiden een soort pieletje. Bij meisje in hoek minder dan 30 graden met ruggegraat en bij jongen hoek meer dan 30 graden. Bij echo van Sophie rond 20 weken zag je inderdaad heel duidelijk de streepjes. Heb bij babyview een afspraak direct na onze vakantie gemaakt met 16 weken (2d) en nog een pretecho (4d) met ca 26 weken. Combi vaderdagcadeau en eigen verjaardagscadeau (ben 17 juni jarig). Met 16 weken garanderen ze nog niet het geslacht te zien, maar ze zei dat het wel goed kan dat ze al iets zien Kunnen we ons spartelende mopje ook op dvd zien. xx Sophie
Wel fijn dat het vloeien zo goed als over is. En wat betreft je man: hij heeft geen last van zs-hormonen/verschijnselen, dus kan me heel goed voorstellen dat het voor hem allemaal nog veel te 'abstract' is om er ècht verdriet bij te voelen. Heb het er met mijn man ook wel over gehad 'wat als het mis zou gaan?' en in eerste instantie was zijn reactie ook dat 'dat toch niet zo erg zou zijn, omdat het toch nog zo pril is'... #-o Was errug moeilijk aan z'n verstand te peuteren dat ìk het toch wel héél erg zou vinden, maar ik betwijfel of hij zich echt in mij zou kunnen inleven als onverhoopt toch puntje bij paaltje zou komen... Dus meid: *hele dikke digi Knuf* En hoop dat je man toch een beetje meer begrip voor jou op zal kunnen brengen. Ook al had hij dan nog geen band met het kindje, hij heeft toch wel een band met jou!?
Meiden, ik duim voor jullie dat het snel raak is! Wordt hier weer erg spannend. Lammetje, hoop dat jouw eisprong deze maand komt. xx Sophie
inderdaad joyce maar ja je kan een mens niet dwingen om iets te voelen al doet het je nog zon pijn. Ik hoop dat hij je wel kan ondersteunen en je kan laten praten over je gevoelens want dat is nu heel belangrijk! ik had de eerste weken weinig last omdat ik nog moest herstellen van de ok (bbzw) maar toen dat hersteld was kwam de klap bij elke zwangere dame. Ik had op een gegeven moment zoiets van waarom kan iedereen lachen terwijl ik mijn kindje kwijt ben. Gelukkig heb ik nu mijn kleine roosje en ben ik de hemel te rijk en geloof me meid onze tijd zal weer komen! Heb zelf ook maar eens ovulatietesten besteld kan nu toch de spanning niet meer houden die cyclus zou toch echt moeten komen. Ik heb tegen manlief gezegt dat ik anders mijn ondervroek op eet en ja daar heb ik niet zon zin in dus nu moet ik maar dubbel zo hard duimen of er een soepje van gaan trekken! Had gister wel een felle steek links maar niks te zien op de temp lijst dus zal wel een klassiek geval van een ietsje zijn geen eitje helaas. Voel me wel heel moe en beetje chagerijnig de laatste dagen maar ja het weer doet ook niet echt leuk mee he. Och geduld lammetje heb geduld...
Hahah ehm.... een ondervroek nope lijkt me ook niet lekker Ik duim nog steeds hoor voor je meid! [-o< ongi voor lammetje...ongi voor lammetje
thanks mili Lief dat je voor me duimt jullie allemaal trouwens jullie zijn top dames ! Hoop dat de ovulatietesten snel binnen zijn dan heb ik iets meer zicht op de zaak. Word een beetje verdrietig..
@Lammetje: jouw eisprong komt straks ook vanzelf weer meid! Ik heb tot 7 maanden bv gegeven ben ik ook wel heel blij mee. Ik ben eerst ook langzaam gaan afbouwen en ineens, toen ik overdag alleen maar fles gaf (en s nachts en s ochtends bv) was mijn bv erg teruggelopen dus was er niet meer genoeg, anders had ik nu nog wel gegeven en was mn ei misschien niet geweest. Dat mn ei er nu al is maakt het ineens moeten stoppen met de bv toch wel goed. Toen Demi 5 maanden was gaf ik nog volledige bv. Positief blijven denken hoor! JOyce: hoe gaat het met je? Liefs Syl Ik blijf voor je duimen dat je oko snle je ei krijgt hoor meid! KOmt goed!
Zoooo ff vreugdedansje voor jou lammetje om je op te vrolijken: {|= En helpt het? K gooi dr ook nog een digi-knufel bij en je ongi komt vast snel! heb vertrouwen meid! Kop op! Knuf, Mili
thanks dames! Ik voel me weer iets beter gelukkig. Zit momenteel een beetje te modderen en niet zo lekker in mijn vel mijn oudste heeft licht autisme en dat is momenteel even heel erg op de voorgrond hij is heel dwars en hyper en super ANTI MAMA en dat is zoo moeilijk en doet zo zeer ik ben echt de hele dag met hem aan het vechten en ja dan is het kaarsje een keer op. Ga morgen met mijn moederte een dagje utrecht doen is hier een uur vandaan en echt een bijzonder uitje 1x in de 5 jaar of zo dus dat is wel even lekker. Ik vind het alleen wel kei moeilijk om de kleine meid achter te laten die moeder hormoontjes ha ha Heb trouwens een ovulatie test gedaan en die was negatief verwachtte ook niet anders hoor. Maar vraag me af wanneer ik nou het beste weer kan doen omdat ik nog niks merk van cyclus zou om de dag dan iets zijn ivm de kosten? ps super dansje hoor werd er echt vrolijk van hi hi 8)
syl; las dat je twijfelt of het wel goed is, nu al zwanger worden... In de ouders van nu, kreeg hem vandaag, staat er een artikel over. Kort gezegd: tussen de 18 en 59 weken na de bevalling is de ideale tijd om voor een nieuwe zwangerschap te gaan! aan de slag dus