net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Ha ha sofieke ik ben er helemaal niet goed in om die dingen te doen dus ik vind het al stoer dat het gelukt is al zijn die kleurtjes wel gezelliger .

Welkom iuno en bedankt voor de tip !
    Iedereen rekent altijd oh dan wil ik zwanger worden maar inderdaad het kan best wel eens even duren en wachten duurd zooooooo lang pfff

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Balen zeg pregnant lady dat je zoontje nog ziek is wat zei de dokter? Ik vind het inderdaad wel erg lang vooral voor zon kleintje zielig

3. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    • Naam - leeftijd - NOD - Ronde - gaan voor....
      Gaby - 35 - 3 mei - 1ste ronde - 'n 2de kindje
      Sophie - 34 - als cyclus na mk normaal dan 19 april - 1ste ronde - 'n 2de beeb
      Sofie - 31 - 17 april - 1ste ronde - 2de kindje
      Marloes - 27 - 11 april - 1ste ronde - 'n 2de kindje
      Lammetje - 27 -start de volgende ronde voor 'n 3e kindje

4. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Morge meiden,

De kleine heeft het best goed gedaan. Om 7.30 naar bed en om 3 uur wakker en daarna om 8 uur. Toen weer eventjes tot 9 geslapen en net om 12 uur was hij weer helemaal op en ligt hij nu weer te pitten.

Hij heeft 2 keer melk teruggegeven maar niet de hele fles zoals de nacht ervoor. Tja het komt gewoon door het hoesten. Je hoort zijn longen gewoon zagen. We moeten volgende week vrijdag weer naar de doc. We zijn nu bezig met zo'n inhaler.
    Het zit gewoon niet mee omdat hij op het KDV steeds iets anders oppikt. Eerst het Rota virus (11dagen) en daarna dit (nu 3 weken). Gelukkig lacht hij tussendoor. Hij is niet zo sjachie als zijn ouders wanneer die ziek zijn haha.

Sofieke wat ongezellig dat je je ventje niet ziek tot morgenavond. Gelukkig geen ei-tjes tijd ;)

Ik hoop ook relaxt te beginnen aan deze ronde maar ja ik vraag mij af of ik dat echt kan haha. We willen zo graag zwanger worden. We hebben het er de hele dag over. Terwijl we onze handen vol hebben aan onze kleine kerel lijkt het ons toch geweldig. En ja bij ons speelt mijn leeftijd ook wel mee want we zijn er toch wel over uit (als de natuur meewerkt) dat we meer dan 2 kids zouden willen hebben.

Fijne zondag. Het is mooi weer dus we gaan denk ik even naar Amstelveen. Daar is het koopzondag. Wij hebben dinsdag onze trouwdag (2de) en willen iets voor elkaar kopen. Tja een beeb maken die dag lukt niet meer dus we moeten maar wat anders verzinnen haha.

Liefs,
    Gaby

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi :D

Vanochtend ovulatietest gedaan, maar toch echt niet positief ;) En weer heel licht bruinverlies. Gisteravond weer pret in bed, vraag me nu af of het daarmee te maken kan hebben. Heb besloten mezelf beetje af te remmen in de zin van niet teveel ervan te verwachten ;) totdat ik weer een normale ongi heb. Blijf wel ovutesten doen, omdat ik wel nieuwsgierig ben hoe en wat (kortom: er verandert niets hahaha)

Gaby, veel plezier in Amstelveen! Wat leuk bijna trouwdag. Wij zijn 1 mei 2 jaar getrouwd :p Alvast gefeliciteerd. En je kan niet vaak genoeg oefenen hihi.
    Ik wil ook weer zoooo graag zwanger worden, moeilijk om dan relaxed te blijven haha. Toen ik vorige keer zwanger werd waren we dus niet bewust bezig. Dat is wel relaxed :D
    Begin nu wat te twijfelen over die pillen. Zijn gewoon van de etos. Zal het kwaad kunnen? :rolleyes: Dacht juist t een handje op weg te helpen :)
    Een dikke knuffel voor je zoontje en heel veel beterschap. Zooo zielig als die kleintjes ziek zijn. En wat dapper is ie!
    Ik ben trouwens wel benieuwd of ik je van nod topic ken...

Sofieke, ongezellig dat je vent er niet is. Wel leuk dat hij arts is!

Voor iedereen xxx

x Sophie

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ben even benieuwd waar halen jullie de ovulatie testen en vinden jullie het niet duur hoeveel en wanneer gebruiken jullie ze?
    En fijne dag dames het is heerlijk wandelweer!

7. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, wat een stoer mannetje heb jij! Ziek zijn en zo lekker slapen.

Wat fijn dat jullie alvast jullie trouwdatum kunnen vieren. Ik ben hier eigenlijk nog in volle afwachting van een leuk aanzoek. We willen beiden wel graag trouwen maar het is er nog niet echt van gekomen. Maar heb de laatste tijd nogal hard lopen zeuren dat eens het tweede kindje er is ik het wel tijd vind voor een iets officiëlere relatie. Denk dat de boodschap wel aangekomen is want ik voel dat mannetje op iets aan het broeden is... Dus ben ook best wel benieuwd wat hij gaat ondernemen! :D

Sophie, denk niet dat die ethos pillen kwaad kunnen. Ik neem die van VSM, op zich bevatten die volgens mij hetzelfde maar had dit potje nog staan van de vorige keer. Neem ze vooral voor het foliumzuur maar durf het ook nogal eens vergeten. :oops: Maar inderdaad probeer er een beetje relax onder te blijven (is natuurlijk veel gemakkelijker gezegd dan gedaan) want stress komt een zwangerschap ook niet ten goede. Gewoon die ovutesten blijven doen en dan zie je vanzelf wel een eitje opduiken!

Hier blijft de zeurderige buikpijn nu al 2 dagen aanhouden. Heel raar en vannochtend had ik het idee dat de aders op mijn borsten weer veel zichtbaarder waren. Maar dat laatste kan ook mijn illusie zijn want het was weer lang geleden dat ik nog eens aan borstspeuren heb gedaan ;)
    Aan de andere kant denk ik dan weer dat het nog te vroeg is om uberhaupt iets te voelen aangezien het gisteren pas dag 20 was van mijn cyclus. (en de vorige keren had ik cyclussen van 29, 34, 34, 34 en 42 dagen). Dus of het zou nu weer een cyclus zoals de eerste moeten zijn of nog korter of ik ben mezelf weer goed gek aan het maken...

Liefs,
    S.

8. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Goedemiddag dames,

Wat spannend sommige mischien (hopelijk) al zwanger.. :D

Nou ik snap niet veel van jullie lijst maar mijn ongesteldheid was laast op 4 april dus sinds gisteren zijn wij begonnen :)

En ga straks heerlijk wandelen met de kids en veel foto's schieten :)
    Fijne dag dames,

Groetjes..

9. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik ben vorige cyclus met ovu-tests begonnen. Na veel rondgesnuffel op verschillende fora, ben ik tot de conclusie gekomen dat via internet bestellen in principe het goedkoopste is. MatCare is dan geloof ik de goedkoopste en daarna Sensitest. Heb echter al vaker gelezen dat MatCare lang niet bij iedere vrouw (goed) werkt, vandaar dat ikzelf sensitest heb besteld. Voordeel van internet bestellen is ook dat hoe meer tests je bestelt, hoe goedkoper ze per stuk worden. :)

Had er zelf 12 besteld (ook 6, 24, of meer mogelijk) en kwam zo op nog geen 1 euro per stuk (+ natuurlijk 2,50 verzendkosten = standaard). Vind ik op zich heel erg meevallen!
    Heb er zelf de 1e ovu-test ronde maar 3 nodig gehad (toevalig korte cyclus), dus dat viel helemáál mee :) . Als je (nog) niet weet hoe lang je cyclus is, kan het natuurlijk, òòk met goedkope(re) test, nog steeds een 'duur grapje' worden...

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    wat een heerlijk weer vandaag lekker gefiets met mijn zoontje en mijn kleine meid licht met blosjes op haar wangen heerlijk te pitten wat een genot toch weer het zonnetje! 8)
    Krijg zin in de zomer lekker wandelen met mijn kleine spruitjes hopelijk met een dikke buik ! :D
    Wens jullie allemaal zoveel geluk toe en klus plezier ik duim voor jullie straks zitten we met z'n allen in het zwanger forum lijk me super zullen we dat maar snel doen he dames ;)

Juno thanks voor de tip :idea:

Lijkt me eigenlijk ook wel leuk om niet te weten wanneer mijn cyclus is en er gewoon voor te gaan dat ik er pas achter kom omdat ik me zwanger ga voelen en niet via een test op dag... omdat dat de dag zou zijn lijkt me leuk om het gewoon te voelen dan is het ook echt een verassing.
    Wil eigenlijk ook wel een keer het geslacht niet weten lijkt me zo speciaal om er bij de geboorte pas achter te komen maar ik ben veeeeeeel te nieuwschierig errug zeg pfff :rolleyes:

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lammetje, ik heb de matcare testen via deze site besteld. Ben ik positief over! Toen ik zwanger werd van Sophie had ik ze volgens mij die cyclus en cyclus daarvoor gebruikt (dat laatste weet ik niet meer zeker). Eerste keer vermoed ik zwanger maar foute innesteling (altijd regelmatige cyclus, toen overtijd en verloor soort vliesje) en cyclus erna zwanger.
    Toen ik zwanger werd van Sophie heb ik zo, ma, di, wo positieve test gehad (daarvoor paar keer negatief) en toen gestopt met testen omdat ik dacht dat ik die zondag of maandag eisprong had gehad, ook door temp. Ws door die foute innesteling duurde die cyclus wat langer. Ik weet nog dat ik telkens wel streepje had maar niet positief, snapte er niks meer van, en ineens zondag vette streep. Was zo blij dat ik toch nog eisprong had gevonden :D Kon daarvoor soms eisprong voelen en hield destijds temp. bij. Daardoor wist ik dat normaal ei altijd op dag 16 kwam.
    pfoeh, geloof dat mn verhaal beetje warrig is geworden :oops:

Sofieke, spannend!
    Enne...als je wilt dat we je man hints geven, willen we best iets regelen :)

Heerlijk weer inderdaad :p

DutchAngel, dat is dus aftellen tot je eisprong :)

Lammetje, knap als je dat vol kunt houden! ;)

xx Sophie

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    onder welke naam schreef je dan?

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoi, ik spring erbij!

ik zou ook een tweede willen, maar toch wachten wij totdat Joey een jaar of 3, 4 is. Dan kan hij zichzelf een beetje redden en wil eigenlijk ook wel intensief van hem genieten de eerste jaren

14. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi meiden,

Wat is er lekker geschreven ondanks het mooie weer. Wij hebben een gezellige middag gehad in Amstelveen. Jammer genoeg geen mooie cadeautjes voor elkaar kunnen vinden. Dus die houden we tegoed. Mmmm misschien dan toch maar een positieve test over een maand. Helaas kwam er niet zo een leuk einde aan de gezellige middag we waren de voorkant van een kop-staart botsing. Geen lichamelijke klachten maar de auto wel beschadigd en de kleine moest drinken. Maar ja eerst alles daar regelen duurde bijna 45 minuten.

Sophie, moeilijk he je verwachtingen te verlagen. Het is wel fijn dat je nu gebruik maakt van ovu.testen om zo meer inzicht te krijgen in je cyclus. Zeker als je onregelmatig bent is dat een goede leidraad.

Door hier op het forum te schrijven zijn we er natuurlijk ook niet 'luchtig' mee bezig he. dat zwanger worden. Maar hopelijk mag dat niet tegen werken. Wel fijn dat je de vorige keer wel zonder er te veel mee bezig te zijn geweest ben zwanger geworden.

Ik heb geschreven onder GabyBaby. Mijn eigen naam dus. Dat was nadat ik mijn MK had in juni 2006. Ik heb geschreven tot ik 6 weken zwanger was en toen weer bloedingen kreeg en dacht een 2de MK te krijgen. Toen hebben we nog bijna 2 maanden in de stress gezeten en heb ik niet meer geschreven. Toen het eenmaal goed zat ben ik onder een nieuwe naam gaan schrijven die toepasselijk was PregnantLady! :)

Lammetje, ik heb vorig jaar gebruik gemaakt van ovu testen van Clearblue. Duur maar wel duidelijk, er komt een smiley die lacht in beeld als je moet klussen. Misschien kan je eerst de goedkopere gebruiken om inzicht tekrijgen want de eerste keer zal je wel veel testen nodig hebben. Daarna heb je genoeg aan 2 a 3 testen per maand omdat je je eisprong gaat herkennen.

Sofieke, wat leuk dat jullie ook gaan trouwen. Ik vind het wel iets heel speciaals hoor. Wij hebben echt geweldige dagen gehad. Ja dagen, vrijdags op het stadhuis en zaterdags op het strand .... allebei op Aruba!

Ohhh bezoek. Ik schrijf later verder. Liefs, Gaby

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaaaaaaaaaaaaa ik wist het! Ik heb nog vaak gezocht op jouw oude naam... maar verder dan een berichtje over een miskraam op vakantie kwam ik niet.. had zo gehoopt dat je weer zwanger zou zijn...

maaaaaaaaaaaaar je bent gewoon MAMA

16. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ja Marloes weet je het weer. Ik was ook heel vaak te vinden op deze forum.

Ik heb inderdaad geschreven vanaf onz vakantie. Eenmaal op vakantie (dominicaanse repulbliek) aangekomen zat ik helemaal onder het bloed en ik had allemaal stolsels verloren. Het deed mij denken aan mijn MK daarvoor en wij dachten het het echt game over was.
    Ik heb de hele vakantie (die heeeeeeeel duur was) alleen maar gehuild, gebloed en overgegeven. De vakantie was echt verpest. Mijn vent is alleen uiteten gegaan elke avond haha. Na thuiskomst bleek bij een echo dat we nogwel zwange waren maar ik bleef heftig bloeden en het was een onzekere tijd. Pas ergens rond de 4de maand kregen we duidelijkheid dat het echt goed zat. Vanaf het moment dat ze hadden uitgevonden dat het een poliep was en hebben weggehaald zijn wij gaan genieten.

En Ja ik ben gewoon mamma, geweldig! Nu hebben we een heerlijk kereltje. Mamma zijn is het beste wat mij ooit is overkomen. Ik ben totaal verliefd op dat ventje.
    Ik zie dat jij ook een jongetje hebt. Ik ga zo even in je fotoalbum kijken of je foto's hebt geplaatst. Van onze kanjer staan 3 foto's.

Leuk je weer 'gevonden' te hebben.

Het is bijna 9 uur en ik moet nog koken. Ik ga maar eens aan de slag. Schrijf later weer. Ja ja in kleintje stukjes reageer ik wel op iedereen.

Liefs,
    Gaby

17. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
  18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goedemorgen!

na ja goede.... rot geslapen. Kleine werd 2x wakker en uiteindelijk maar bij ons geslapen. Hij sliep heerlijk, ik iets minder... haha..
    Gelukkig zijn het uitzonderingen en hebben wij een kleine uitslaper op de wereld gezet, dus 1 nachtje kan ik wel hebben ;)

19. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi Marloes,

Nou wij hebben niet een doorslaper op de wereld gezet en helemaal sinds hij deze maand ziek is komt hij echt om de 4 uur en vaak geeft hij daarna zijn helefles over/terug. En mogen we lekker met onze slaperige kop zijn bedje en vooral hem verschonen.
    Wij zijn wel toe aan een nachtje doorslapen. Hopelijk komt dat snel voor hem.
    Heb net mijn man gesproken en we duiken vanavond er om 9 uur in .......... ff bijtanken.
    Jij sterkte vandaag! 1 nachtje zo overleef je vast.
    Liefs, Gaby

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Wanneer ga je met je kleintje naar de dokter pregnantlady ? :(
    Ik vind hem wel heeel zielig hoor word hij niet heel tam van het ziek zijn ?

Marloes ik heb ook zon heerlijke slaper ze is 3 maanden en slaapt van half 10 tot 7 heeeeerlijk geweldig zeg als ik soms hoor hoe anders het ook kan zijn..

Sophie bedank voor je verhaal moest het wel 2 keer lezen voor ik het snapte maar heb m door! ;)

Deel Deze Pagina