net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    vertel marloes ben nu wel benieuwd waarom is die tijd het beste ?ivm vruchtbaarheid?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    er staat: toch concluderen de meeste onderzoeken dat het beste moment tussen de 18 en 59 weken na de bevalling is.

verder worden er eigenlijk geen redenen genoemd

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Aha, hoef me dus echt niet druk te maken :D Thanx Marloes! Bedoelde het ook een beetje met dat ik nog geen ongi heb gehad, of maakt dit niet uit, niet dta mn baarmoeder vol met bloed enzo zit? (of is dit dom gezegd...)

Maar bedankt, is wel heel goed om te weten! :D
    KLusserdeklusserdeklus vanavond dan, proberen we..als Demi blijft slapen ;)

Liefs

Syl

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Volgens mij ben je in die weken sowieso meer vruchtbaar en pakt je lichaam het sneller op omdat het weet wat het moet doen ;)
    Heb ook dus wel gehoord dat je binnen een half jaar na de bevalling sneller zwanger raakt dan daarna..dus dr zit misschien en een kern van waarheid in

5. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Is niet omdat je lichaam dan weet wat het moet doen, hoor. ;)
    Maar het schijnt zo te zijn, dat als je niet meer zwanger bent (dus na bevalling, maar ook na MK), maar nog wèl HCG in je lichaam hebt, je idd extra vruchtbaar bent...

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goedemorgen dames,

joyce hoe is het met je? en met je man?

syl: nu ook op de wachtbank?

Lammetje: zou je niet gewoon naar je baarmoedermond kijken en je slijm? en als die dan vruchtbare tekens laat zien, dan een ovu testje doen?

mijn temp gaat goed! kaartje kun je zien door op de link onder mijn naam te klikken.
    spannend weer

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah nee bedoel het ook niet letterlijk hahah maar zo zei de VK het :)

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    jee marloes ziet er goed uit meid!

Hmm stand van mijn baarmoedermond heb er niet zon verstand van maar slijm ja ik heb het of niet zover gaat mijn kennis ik weet ook dat het rauw eiwit moet zijn maar of ik dat ooit wel gehad heb geen idee?
    Ga het is even in de gaten houden ben hier zo nieuw in groen als gras.

Joyce meid hoe is het met jou?
    Begin je al een beetje te beseffen hoe en wat en hoe is het tussen jou en je man gaat het iet beter?

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    als je iets wilt weten, dan roep maar...
    is je engels een beetje goed?

10. Sheila82

Marloes: Ik zit nu inderdaad ook op de wachtbank! Spannend wel hoor, ook al verwacht ik absoluut niet dat ik zwanger zou zijn al. Spannend is het altijd wel! Ben benieuwd of ik straks weer allerlei klachtjes ga krijgen haha. We wachten het maar af! Tempen doe ik niet altijd consequent maar probeer het wel. Dan huilt Demi bijv en spring ik op en denk: oh shit!tempen!
    Maar ik wil het morgen eigenlijk niet vergeten omdat als het goed is mijn temp omhoog is gegaan..Ben benieuwd hoor!

Lammetje: kijk hier eens op: http://www.zwangerstraks.nl/vruchtbaredagen.php
    Is wel informatieve site, misschien heb je er iets aan! ook hoop ik dat mijn duimen helpen, want ben nog steeds voor je aan het duimen hoor!

Liefs

Syl

11. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    goedenmorgen meiden,

ik heb vrijdag echt helemaal leeggehuild we hadden mn stiefzoontjes opgehaald en onderweg naar huis (2 en half uur rijden) hoorde ik het liedje van marco op de radio met het nummer slaap maar pfff toen werd het me even teveel man lief heeft zelfs de auto aan de kant gezet omdat ik begon te hyperventileren door het huilen en heb zelfs overgegeven doordat ik zo overstuur was het heeft wel opgelucht dat wel maar ow wat voelde ik me op dat moment rot zeg met 5 kids in de auto die niet weten wat er met mij aan de hand is.
    manlief heeft maar gezegt dat ik grieperig was eenmaal thuis gekomen hebben we voor de kids frietjes gebakken en ik ben naar me bed gegaan ik was op.
    gisteren voor het eerst weer geklust moet zeggen dat het een heel raar iets was voor mn gevoel dan maar ook wel weer erg fijn om in me mannetje zn armen te liggen.
    kheb een gedichtje geschreven om het allemaal een plekje te geven.

hoe is het met de zwangere meiden hier gaat alles goed kwa klachtjes ?
    en de meiden op het wachtbankje ?
    en de klussers geniet ervan hihi

hele dikke knuf en echt super bedankt voor jullie lieve berichtjes doet me ontzettend goed en het helpt me dat ik het hier ook kwijt kan bedankt daarvoor.
    manlief begrijpt trouwens mijn gevoelens wel maar hij wist niet hoe die erop moest reageren en toen ik zei van al sla je dan alleen maar je arm om me heen kreeg hij ineens tranen dat hij zich schuldig voelt dat hij er niet voor me was zoals ik misschien had gehoopt dus dat is allemaal goed gekomen we begrijpen elkaar en zijn er voor elkaar in goede en slechte tijden :D
    xxx joycie

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    och joyce toch sterkte meid!
    Syl bedankt voor je linkje!
    Even vragje heb 3 dagen geleden ovu test gedaan mijn aller eerste heeel licht streepje
    Gister gedaan duidelijk zichtbaar streepje maar niet net zo donker als die andere vandaag weer 1 gedaan is het streepje weer lichter bijna niet te zien wat wil dit zeggen?
    Heb trouwens sensitest
    Temp wel 3 tiende naar beneden vandaag hmmm moeilijk hoor ha ha

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    joyce: toch fijn dat jullie van elkaar weer weten hoe het voelt. Doe maar lekker rustig aan hoor.

Lammetje: daling van 0.3 is toch best veel... ga maar klussen ;)

hier temp weer omhoog.. klik maar op de link.

14. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    heb geklust marloes maar of ik een eispronh heb denk ik niet anders zou de test toch positief moeten zijn .
    Jou kaartje ziet er super uit meid ga voor je duimen!

15. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Dan mag je er van uitgaan dat je donkerste streep (ook al is die niet even donker als de controlestreep) je LH-piek aangeeft. ;)

@ Joyce
    Fijn dat je mannetje je toch op de één of andere manier begrijpt (of iig z'n best doet). *dikke knuf*

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Och Joyce, wat rot voor je meid! Luchtte het een beetje op, het huilen?

Lammetje, je zou zeggen dat het dan inderdaad de piek geweest moet zijn. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen..

Sylvia: Spannend zeker, daar op die wachtbank? ;)

Ik heb het ook wel eens gehoord, dat je vruchtbaarder bent na je zwangerschap (en ook na een miskraam heb ik begrepen). Of het waar is weet ik niet!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goodmorning lady's...

syl: is je temp omhoog? Ik heb dat ook wel eens zo gehad (bij zwangerschap haha) toen had ik de dag na het dipje m'n eisprong.

mijn kaartje is mooi, hihi... maar hopen dat het zo blijft... kan ook donderdag zo naar beneden vallen natuurlijk

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    hoop het zoo iuno dat ik eindelijk een eisprong heb gehad kan ik eindelijk gezellig mee kletsen over eitjes ed ha ha lijkt af en toe wel pasen hier!
    Mijn temp is meestal 36.5 dat was hij 3 dagen toen 36.3 nu 36.4 ben benieuwd of hij verder gaat klimmen (bij mij doet hij er altijd een paar dagen over vorige zwangerschap)
    Hij heeft in ieder geval een duikeling gehad ik ga ook maar eens blazen voor mezelf pffff pfff omhoog^^^^^^^^^^
    Syl mischien gaan we dan toch nog ongeveer gelijklopen leuk joh!

dames fijne dag!

19. Sheila82

Lammetje: zou super zijn als je je ei zou hebben!Ik duim heel hard voor je! Zou zeker leuk zijn ja!

Voor mij een beetje een teleurstelling nu nadat ik zo blij was met mn ei te krijgen.......mijn temp gaat niet omhoog...:( Dus wel bijna een ei gehad maar hij is gewoon niet gesprongen.....zal wel komen doordat dit nog maar de eerste ei is na mijn bevalling ofzo...maar ik baal er wel van....hoop nu niet dat mn ei na mn ongi te lang op zich laat wachten....
    bah, ik baal er echt van zeg....

Liefs

Syl

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Jeetje balen syl dat je temp niet omhoog gaat meid !
    Ik weet ook niet of ik mijn ei nou gehad heb hoor maar na het streepje wat eigenlijk maar de helft zo dik was als de controle streep is mijn temp de volgende dag wel 3 tiende gezakt nu weer een tiende omhoog en afwachten wat hij morgen gaat doen.
    Vandaag ovulatie test helemaal negatief ben benieuwd morgen.
    hoop dat als het mijn ei is dat de tijd tussen de sprong en mijn evt ongie wel minimaal 10 dagen is zodat hij wel in zou kunnen nestelen.

Deel Deze Pagina