net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lammetje volgens mij heb je echt wel je ei gehad hoor! De streep hoeft niet even donker te worden! Ik duim voor je! :D

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lammetje, positief nieuws :D :p :D Spannend!

Meiden, ik duim voor jullie allemaal. Marloes klinkt goed :D

Vangen maar weer......

xx Sophie

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh als jij gaat strooien dan sta ik weer klaar om te vangen

kom maar op

vang vang vang vang

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ik ook hoor marloes laat je wat voor mij over!
    Thanks sophie!
    Hoe is het nu met jou zwangere meid krijg je al een dikke buik?
    iuno hoop zo dat je gelijk hebt en dat het mijn ei was ik ben benieuwd wat mijn temp gaat doen morgen zou ik al wel iets meer moeten weten uiterlijk overmorgen.
    mischie heb ik wel net te vroeg of laat getest dan met ovulatietest dat het streepje zo snel weg was.
    Hoor wel veel dames dat hij 2 dagen aankleurd ben ik dan zo raar of maak ik (en jullie ha ha ) mezelf nou gek?
    word nu al ongeduldig zou bijna vroeg naar bed gaan omdat het dan sneller ochtend is en ik weer kan tempen ha ha

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha hier precies hetzelfde Lammetje... nog 3 dagen en ik vind het toch weer wel spannend worden, vooral omdat m'n kaartje toch wel erg mooi is... en hij is echt zo anders dan die van vorige maand... toen duidelijk mis geklust... maar afwachten maar he...

voor jou heeft sophie vast ook nog een heleboel hcg'tjes hoor..

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi dames,

Nou hopelijk allemaal een ei binnekort hahah...wat een gedoe die eitjes ;)

Vandaag mn eerste werkdag gehad, was wel ff slikken maar is me 100% meegevallen.
    Nora heeft het goed gedaan bij opa en oma dus dat valt ook weer mee.

Na het werk heeft ze weer lekker even bij mij gedronken, jeetje ze kroop bijna in mn borst haha. Lief hoor.

Hey ik ga ff voetbal kijken.

Liefs,
    Mili

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    marloes hoop zo voor je dat het bingo is!
    Heb je al dingetjes die je voeld?
    Jij kon toch pas heel laat testen?
    Heb ik ook hoor pas 1.5 week te laat echt duidelijke testen.
    Ga voor je duimen en als je zwanger bent mag ik dan de primeur hcg strooi dag?
    Succes meid!

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    och milli het hummeltje lief hoor
    moeilijk he weer gaan werken weer een stapje verder in het loslaat proces vond dat bij de eerste ook zo erg.
    lijkt me ook wat als ze ooit uit huis gaan jeetje dat word een drama!
    gelukkig duurt dat nog wel even pfff.
    veel plezier bij voetbal!

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Ja dat duurt nog heel lang hoop ik :confused: hahaha ;)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier gaan we denk ik door naar de volgende ronde.... temp is gezakt op dag 10... en meestal dag 12 of 13 ongesteld...

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Lammetje: hoe was je temp? Ik ben benieuwd!

Mili: fijn is dta dan, als ze dan zo heerlijk bij je drinken!

Marloes: balen meid....maar misschien gewoon ff een dipje? Ik blaas je temp weer omhooooog! Hoop dat het lukt! :D

Mijn temp is wel iets omhoog gegaan maar nog niet genoeg denk ik: is nu 36,6 c....had trouwens mijn temp van veel dagen verkeerd ingevuld..echt stom van me!Houd nl de temp ook bij op een lijstje wat boven langs mijn bed ligt! Meeste dagen voor ei was mijn temp nl 36,4 c en niet 36,5 c...maaargoed, ook dan heb ik nog geen ei gehad.
    Maar hoop wel dat mijn temp morgen verder omhoog gaat, al
    zal dat niet het geval zijn, heb denk ik echt geen ei gehad...

Liefs
    Syl

12. Sheila82

Dit is mijn goede templijst nu:
    (als hij mrgen omhoog gaat is er hoop maar dat verwacht ik niet, bah, wachten op volgende ronde duurt weer zo lang, maar moet niet zeuren eigenlijk want ben ook al blij als mn cylcus er weer is)

[​IMG][/url]
    [/img]

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ziet er nog goed uit hoor syl zo was mijn lijst ook toen ik zwanger werd!
    marloes jeetje meid hij kelderd flink hart naar beneden helaas denk ik ook dat het volgende ronde word voor jou..
    mijn temp weer 1 tiende omhoor maar hij moet nog hoger hij zit nu op de basis lijn zeg maar
    (lukt me niet om mijn kaartje hier te krijgen ben ik echt te dom voor zelfs met uitleg ha ha )
    Ovulatietesten witter dan wit nu dus denk dat het mijn ei is geweest hij zal toch niet voor de lol een dag een beetje aankleuren.
    morgen meer nieuws spanning en sensatie ha ha succes syl ook voor jou!

jeetje syl zie nu dat we dan gelijk op gaan lopen ik heb de temp dip op de 15e en jij de 14e zou kei leuk zijn gelijk gaan lopen! :thumup:

14. Sheila82

Lammetje: wat goed meid!Leuk om te horen dat je ei dan eigenlijk zo goed als zeker is geweest!
    Ik zou het ook 'kei leuk' :D vinden om gelijk te lopen en ja, natuurlijk samen zwanger te zijn! En Marloes dan ook zwanger he, alle meiden hier moeten maar gauw zwanger worden!:D :D
    Ik hoop heel erg dat mn temp morgen dus nog goed is maar heb er nog beetje een hard hoofd in....ben er bang voor dta ie morgen weer laag is ofzo...ik hoop zo erg dat ie hoger is....

Nu maar weer gauw hopen dat het morgenvroeg is, kunnen we tempen! :D

Liefs

Syl

15. Sheila82

Lammetje: volgens mij kun je ook gewoon een link hier neerzetten en dan kunnen wij daar op klikken om te zien wat je temp is, doet marloes ook wel eens zo!

Liefs

Syl

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ik ga duimen syl voor onze temp morgen het is wel spannend he erop of eronder!
    HOE DOE IK DAT DIE LINK PLAATSEN?

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb die onder mijn naam staan...

je moet dan:
    1.naar de pagina van je kaartje.
    2. links bij Menu, klik je op sharing en kies je voor homepage set up
    3.en dan staat daar een url.. die moet je hebben...
    4. even kopiƫren en hier weer plakken...

klaar!

wil je hem in je onderschrift, dan moet je [ url]hier je link [ /url] in je profiel zetten, maar dan zonder de spaties

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    syl, heb op je buik gestemd hoor!

19. Sheila82

We gaan hard duimen voor onze Temps, Marloes en Lammetje! dat we allemaal maar hoge temp mogen hebben en houden! :D

JOyce, hoe gaat het met jou, meid?

Marloes:bedankt! Ik was vergeten dat ik een buikfoto daar had geplaatst :D (had ik dus vorige maand al gedaan, maar komt er pas op te staan bij begin nieuwe maand)

Liefs
    Syl

20. Sheila82

Wat trouwens ook wel 'apart' is, is dta ik zelfs vandaag ng heel klein beetje vruchtbaar slijm had...het laatste beetje denk ik hoor, zal morgen wel helemaal weg zijn. Ook nog af en toe baarmoedersteekjes, niet zo heel veelmaar af en toe heel lichtjes....dusja..hopen dan maar dat mn temp morgen stijgt en mn ei gewoon wat later gesprongen is (dat ik wel eerder lh piek had maar dat het ff heeft geduurd voor mn ei echt gesprongen is, is dit mogelijk?)

Vandaag gewandeld met de bijna buurvrouw (2 deuren verder) doen wel vaker, erg gezellig altijd of bij elkaar op bezoek! Zij heeft een zoontje van 1 jaar (en 2 maanden). Ze vertelde me vandaag dat ze 13 weken zwanger is! Ik super blij voor haar! Bleef maar zeggen hoe super leuk ik het voor hun vond, een brusje voor haar zoontje! Echt heel leuk!
    Ik heb ook verteld dat wij ook bezig zijn voor een tweede, vertel het verder niemand hoor (ja, jullie wel! :D ) maar zij vond het ook leuk dat wij ook graag een tweede willen, lekker veel over gekletst dus, leuk! D

Liefs

Syl

Deel Deze Pagina