gezellig syl zon buuf lijkt me leuk! gelukkig heb ik jullie dat vind ik al super alleen zijn jullie wel heeel erg verslavend hoor dames
Dat is zeker erg gezellig! Ik vind dit pb ook zoooo verslavend! Ik moet elke dag ff kijken hoor, haha Hoop dat het lukt met je linkie naar je tempkaartje Liefs Syl
Dames ik duim voor jullie! Vandaag mijn tweede ongi na de bevalling precies op 28 dagen! Vasnaf nu gaan we er officieel voor. Spannend hoor!
zo, mijn temp is weer omhoog.. was weer eerder wakker en dat m'n temp toen al hoog was is goed... die gaat steeds omhoog als je langer slaapt. klik maar op de link Vanillivi: leuk dat jullie er nu ook echt voor gaan! hoop dat het snel raak is.
Vanillivi: welkom!Spannend hoor, hoop dat het snel raak is! Lammetje: ja, je tempkaartje is gelukt. Nog geen ei te zien, maar komt misschien dan binnenkort, heeft bij mij ook ff geduurd! Bij mij is de temp flink omhoog gegaan! Van gisteren 36,6c naar vandaag 36,9c! Fkink gestegen dus (en daarvoor was het 36,5c en gemiddeld 36,4 c) ben dus wel blij dat mn temp zo gestegen is! Kan denk ik geen link neerzetten omdat ik al ander onderschrift heb maar mn templijst staan wel bij tempkaartjes in dit topic (ik zet hem zo ook wel in mn album trouwens) Marloes: wat is je temp weer mooi hoog he! Mooi zo! Liefs Syl
vanillivi welkom hier en gezellig dat je mee gaat kletsen! spannend hoor ook zo snel weer een klein beebje erbij! Marloes ik dacht zelf op de 15e /16e een ei gehad te hebben aangezien de dag daarvoor ik een halve positieve test had en de andere dagen helemaal niks te zien was op de ovulatietesten. Hij gaat wel omhoog bij mij duurt dat altijd een dag of 3 4 nu even morgen nog afwachten. Syl vertel hoe is het bij jou vandaag spannend? [-o< ha ha we stuurde tegelijk een bericht super meid je temp omhoog!
Lammetje: idd bijna tegelijk bericht geplaatst Hopen dat jouw temp nog verder stijgt! En mijn temp hoog blijft/hoger gaat. Ben echt blij met mn verhoging... Net heerlijk gewandeld met Demi, het was net wel lekker weer nog (er is slechter weer voorspeld) Liefs Syl
ga met je mee hopen sylvia we gaan gewoon nog een paar dagen blazen samen! Ik ga straks ook maar een stukje wandelen en een lekker ijsje eten met de kids nu nog maar even genieten nu het nog kan!
WE blijven inderdaad gewoon flink blazen! Het is nog steeds mooi weer gelukkig, dan ga ik straks weer even wandelen denk ik Ik moet nu echt nog van alles gaan doen, wasjes, strijk, poetsen etc.. Liefs Syl
Wandelse allemaal. Hier is het nu zwaar bewolkt en het lijkt te gaan regenen Ik blaas de temp mee omhoog voor jullie! Spannend hoor!
Hier is het weer nog steeds erg mooi, dan zal het hier dadelijk ook wel slechter worden helaas... Hoop het van niet! Bedankt voor het mee omhoog blazen Vanillivi! Liefs Syl
Hoi allemaal, Rond maandag is waarschijnlijk mijn NOD. Het is nog even afwachten aangezien ik nog maar 1x ongi ben geweest. Voor de zwangerschap had ik een cyclus als een klok: 28 soms 29 dagen. In een veel te enthousiaste bui heb ik net een Matcare ultratest gedaan. En negatief Nu kan het ook een verkeerd negatieve score zijn, want van mijn dochter was er twee dagen voor NOD géén streepje te bekennen en op de NOD wel. Maar ja, ik kon mezelf niet inhouden. Ga nu wel wachten tot in ieder geval maandag. . Want achteraf heb ik dan toch weer spijt als ik de tigste test (negatief) in de prullenbak moet gooien.
ga voor je duimen neus dat je een hele vette streep krijgt maandag! Milli hoe is het met jou en nora? Weet je al wanneer je echt gaat beginnen? Het is hier nog steeds schitterend weer gelukkig heb net een lekker ijsje gegeten en ga nu net als syl even het wasje doen. Morgen weer de boodschappen en dan ben ik lekker klaar voor het weekend!
Neus: wat spannend meid! Ik hoop heel erg dat je dan maandag een vet positieve test in je handen hebt! Liefs Syl