hoi lammetje, gaat goed hier. Met Nora ook, is erg aan t kraaien en gillen haah ontdekt dr iegen stem denk ik. Heel leuk, ze is erg vrolijk dus das wel heel mooi. Met mij ook oke, ben weer aan t werk geweest dus en t viel mee. Morgen ff en dan eerst weer paar daagjes vrij. We gaan er denk ik pas voor als ze 5 mnd is, maar we konden ons vanmiddag niet echt inhouden dus ehm..wellicht gaan we dr ook eerder voor zonder CD enzo enneh zien we wel van hoe en wat. denk niet dat Nora ineens de BV niet meer wil enneh bovendien nog geen ongi geweest hier dus de kans dat ik "snel" zwanger raak is erg klein denk ik. Jij ook heel veel succes meid! enneh lekker he..ijsjes Kus, mij
Hier toch nog een rondje gewandeld en een terrasje gedaan! Was toch ineens weer super lekker! @ Neus het kan alle kanten nog op hoor! Spannend ik duim voor je!
Het was inderdaad heerlijk weer geweest, de hele dag vandaag! Dus wij hebben ook lekker 2 keer een flink stuk gewandeld! We blijven volop duimen! Enne, de temps omhoog blazen....nou, ben weer benieuwd wat mn tep morgen doet, stom dat ik daar steeds zo aan moet denken maarja, ook wel logisch eigenlijk want het is gewoon best spannend! dus ik ga nog ff verder met duimen en blazen! Heb vanaf vandaag trouwens rare eetlust, erg weinig trek. Ik eet wel want moet gewoon, maar gaat zo moeizaam, wordt dan gewoon misselijk! Ik vind veel dingen stinken vandaag (eten en luchtjes, parfum), lijkt wel alsof ik alles zo goed ruik, en nee,lekker vind ik het allemaal niet! Heb raar gevoel in mn buik, erg rommelde buik. Voel me verder helemaal niet ziek ofzo, en ook niet erg misselijk maar heeel licht misselijk af en toe (maar dan ook echt heeel licht) nouja, het zal wel. Komt misschien doordat ik voor het eerst mn ei weer heb gehad ofzo, geen idee. Alleen had ik ruim voor mn nod bij Demi ook al van die rommelende darmen. Voel ze nu ook steeds borrelen.. laten we hopen dta ik geen griepje krijg ofzo..en zo snel symptomen zou niet kunnen toch, nee...dara ga ik niet vanuit maar toch irritant omdat het zo duidelijk aanwezig want let er verder niet zo op. week voor nod zou je wel dingen kunnen gaan voelen geloof ik... liefs Syl
Hoe gaat het eigenlijk met Sophie en Pregnantlady? Zijn er volgens mij nog meer die ik al ff niet heb gezien. Alles oke met jullie?
Volgens mij wel goed, hoor! PregnantLady heeft zich voor het laatst nog op 12 juni gemeld in dit topic en Sophie 16 juni... Normaal heb je volgens mij trouwens alleen 'meldplicht' vanaf 38 weken... Maar zie ze idd ook maar heel weinig bij de jan. mama's. Geloof dat ze nogal wat last hebben van misselijkheid e.d. en gewoon 'druk'...
nou druk en moe en misselijk en natuurlijk leuke dingen kopen zou ik ook doen als ik hun was! trouwens goede morgen nog ha ha ! Ben benieuwd hoe je temp is sylvia die van mij isnog 36.6 ga duimen dat hij morgen omhoog gaat! Je hebt wel al spannende gevoelen en dingetjes ohw spannend! Iuno alles goed met jou? gaat al hard he met je zwangerschap! Bijna de 12 weken grens over super joh!
Goedemorgen! Vanacht even een soort van ongi gevoel gehad, niet heel sterk maar wel lichtjes. Ook paar keer flinke steekjes. Ik denk dat mn baarmoeder zich gewoon aan het voorbereiden is op de ongi alvast ofzo... Mijn temp was weer lager helaas, 36,6 c, maar is nog wel hoog genoeg (alleen ik wil hem minstens 36,9 c...) dus ik weet niet wat ik ervan denken moet hoor.. achja..afwachten maar weer wat de temp de komende dagen doet dan. Natuurlijk hoop ik dan op een dipje even en dat ie weer omhoog schiet! Lammetje: we blijven duimen en hopen dat de temp hoger gaan en blijven, die van Marloes ook he, ben benieuwd wat haar temp is vandaag! Liefs Syl
Hoi meiden, Lief dat jullie aan me denken Ik lees wel vaak even snel mee hoor, maar inderdaad druk en moe. Afgelopen dinsdag 35 geworden Misselijkheid gaat stuk beter gelukkig, bijna helemaal weg! Alleen erg moe. Gister bij vk ook hartje gehoord. Over ruim vier weken eerste pretecho, 11 aug. 20 weken echo. Schiet echt op allemaal! En 1 juli naar Spanje....veel zin in. Lees dat het hier spannend is. Vangen maar weer......ik duim voor jullie. Liefs, Sophie
Ik zal mijn banner trouwens nog even aanpassen, want ben nu 2 jan. uitgerekend. Duim duim duim duim duim voor jullie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x Sophie
Thnx, gaat nog steeds . Dinsdag een echo, om de 12 weken 'te bevestigen', dus da's wel lekker. Gaan het komende zondag m'n schoonfamilie vertellen (alleen schoonmoeder weet het al). Wilde eigenlijk wachten tot nà de echo, maar zondag vieren m'n schoonouders hun 25e trouwdag, wat dus gevierd wordt (in een restaurant, 's middags). Aangezien ik na een warme maaltijd laatste tijd behoorlijk 'uitzet' en de meiden uit de familie al een poosje vragen wanneer spruit 2 er nu aan gaat komen (tsja, krijg je hè, als spruit 1 bijna 2 jaar is ), zullen we er dan zowieso niet onderuit kunnen. Ik bedoel, m'n man en schoonmoeder hebben tot nu toe enigszins ontkend ('niet dat ìk weet' of 'ik weet er niets precieses van' -> schoonmoeder #-o ), maar als ze het mij straks direct in m'n gezicht vragen, kan ìk ècht niet liegen hoor! [-( Zeker niet met zo'n opgezette buik. Maar ach, geeft ook niet, heb met goed 8 weken een super echo gehad en ben dan precies 13 weken, dus maakt ook allemaal niet zoveel uit. Mijn ouders weten het ook al, mijn zus + familie gaan er zelf achter komen als ze over 2 weekjes hier zijn en daarna ga ik ook onze broer wel bellen om het hem te vertellen. De rest van de fam. mag het daarna 'via via' of via Hyves te weten komen. @ Sylvia *knuf* *duim duim*
@ Marlous hij blijft hoog! Spannend hoor! @ Sophie nog gefeliciteerd met je verjaardag! @ Lammetje inderdaad een kruis! Super!
Lammetje: een kruis! jippie! Marloes: het ziet er super goed uit bij jou!Spannend! Sophie: goed om van je te horen en dat alles zo goed gaat! Je moet inderdaad lekker genieten en goed uitrusten! Iuno: Leuk is dat dan om te vertellen! Lijkt me ook wel leuk! Vooral aan de ouders! IK wil dan een shirtje voor Demi bestellen met een leuke tekst. Vanillivi: bijn jou ook alles oke? Liefs Syl
Iuno, veel plezier met vertellen! Sylvia en Vanillivi, dank jullie wel Hoe is het? Lammetje, hoeraaaaaaaaaa een kruis xx Sophie
jeetje sophie gaat snel bij jou ! Gelukkig is de misselijkheid bijna over dan kan je echt gaan genieten! En ook jij zit op de 12 weken grens gelukkig meid. Balen sylvis dat je temp weer naar beneden is gegaan ik ga voor je blazen pffpff Marloes het gaat goed joh elke dag is er weer 1 hou hem droog he! Ben nog wel een beetje voorzichtig met mijn kruisje even afwachten wat het morgen brengt als hij morgen nog verder omhoog gaat dan pas ga ik juigen! Wil ook een leuk t shirt kopen voor romy met een leuke tekst als iemand tips heeft zijn ze welkom! Manlief is 7 juli jarig zou zo leuk zijn als ik romy s avonds stiekem een t shirt aantrek en hij haar s ochtends uit bedje haald en ziet hoera je word papa zie het al helemaal voor me.. ( zat vanochtend te bidden met de temp in mijn k... alsjeblieft omhoog omhoog ha ha )
Sophie: hier alles oke! Zit nu op de wachtbank Had vancht paar flinke steken in baarmoeder en licht ongi gevoel (wat je hebt daags voor je ongi gaat worden) maar mn nod is pas rond 28e... En vandaag, vanaf net eigenlijk, best erge steekjes in mn lies de hele tijd, links (daar voelde ik vanacht ook steeds die krampjes, aan linkerkant) Ik voel nu die steekjes/prikjes in mn linkerlies erg goed en best veel...hmm..maarja, zit nog maar op 5 dagen na ei..erg irri dat ik die dingetjes zo duidelijk voel (want werd vanacht wakker van die steekjes en voelde ook zo'n licht ongi gevoel dan, helemaal als ik opstond voor wc) Ik ga er niet vanuit dat ik al zwanger ben maarja..heb dan liever dat ik dingen niet zo duidelijk voel want wil daar niet mee bezig zijn..maarja, als het zo duidelijk is.. Met ons dochtertje Demi gaat het nu stuk beter: ze krijgt nu andere voeding en fles (dr Browns) en het gaat nu echt veeeeel beter! Terwijl er in ziekenhuis niks was uitgekomen maar apotheker raadde mij aan om Nutramigen te gaan gebruiken ipv hypo allergeen van nutrilon en ja, dit lijkt dus echt te werken! ben zo blij voor haar, eindelijk veel minder last van krampjes (alleen bij poepen heeft ze het soms nog maar komt door wisselen van voeding denk ik, ik houd het wel in de gaten) ook slaapt ze nu steeds heel goed! van een erg slechte slaper (overdag niet langer dan 40 minuutjes per keer, uurtje haalde ze vaak niet en als ze het haalde was dat echt lang! Ze werd altijd hard huilend wakker, maar slapen deed ze echt niet meer, ze had dan altijd krampjes.. En nu: het is een echte slaapkop geworden! Niet normaal! Zo fijn voor haar, ze slaapt nu zooo goed en heeft dus bijna helemaal geen last meer van krampjes. Ook wordt ze nu heerlijk uitgeslapen wakker, ze gaat dan eerst lekker gezellig kletsen! Lammetje: hihi, doe ik ook altijd: please..temp omhoog....spannend altijd he haha Liefs Syl
Marloes: inderdaad! Heb ik wel aan zitten denken, om pas op dpo 12 weer te tempen ofzo..maar denk dat ik het dan s ochtends toch te spannend vind en toch gaan tempen