Hier ook alles ok! Ik vind het ineens super spannend allemaal weer! Vorig jaar werd ik in juni/juli zwanger! Gek hoor om er nu weer mee bezig te gaan! Eerst nog even wachten totdat de weg zijn! Succes allemaal!
Hoop ook echt voor je dat je snel zwanger bent en nu dus eerst weg met die rode duivels Wie weet is het dadelijk nog in juli raak Ik hoor net op de radio dat het pasgeboren dochterje van Boulinrouche (ja, sorry, weet niet hoe ik het moet schrijven, die voetballer van Oranje) is overleden.... Echt erg zeg...hj wil wel gewoon zelf zaterdag mee voetballen......vind het echt erg zoiets te horen..(baby die is overleden..) Liefs Syl
Khalid Boulahrouz blijft bij de selectie van het Nederlands elftal en kan zaterdag in actie komen tegen Rusland. De verdediger verloor gisteren zijn te vroeg geboren dochtertje. De speler van Chelsea werd volkomen onverwacht van de training gehaald waarna hij het nieuws kreeg te horen.
Jeetje wat erg zeg dat is toch je ergste nachtmerrie moet er niet aan denken. Hou het even in de gaten syl die steekjes het kan natuurlijk ook buitenbaarmoederlijk zijn als het te erg word ie steekjes aan de bel trekken! Spannend he vanillivi weer aan de klus leuk he een jaar na dato weer in de molen te zitten nu maar hopen dat je snel zwanger word! Oh marloes ik zou het echt niet kunnen niet tempen heb wel een klus vakantie ingelast ha ha mocht het nou niet raak zijn kunnen we er volgende maand fris tegenaan even ont klussen werd een beetje een moetje op het laatst. Nou syl morgen weer bidden metd e temp in de bil succes!
Hoi hoi, Over die steekjes in mijn lies: heb ik vandaag dus tijdje last van gehad en nu al weer een tijdje niet meer...wel heel erg rommelende darmen, niet normaal zeg..nu ook zijn ze flink aan het rommelen...heb niks geks gegeten of zo, en heb die rommelende darmen sinds gisteren geloof ik (gisteravond). Voel af en toe ok nog wel ongi achtige krampjes maar heel erg licht, bijna niet meer aanwezig. Heb wel ontzettende waterige wittige afscheiding, echt heel dun (reukloos) voel het er soms gewoon uitlopen (gets) Verder alweer misselijk nu, de avond dus. Gisteren ook al....en ik ruik dingen sterker, en daarmee bedoel ik dan ook dat ik alles (bijna alles) vind stinken, heerl irritant want dat maakt het misselijke er ook niet beter op. Ik heb het idee dat mn hormonen een loopje met me nemen ofzo...want zo vroeg iets voelen...nee, ik ga er echt niet vanuit dat ik al zwanger ben, zou wel heel snel zijn. Het zullen de hormonen dus wel zijn maar wel lastig want omdat het zo duidelijk aanwezig is kan ik me er niet 'niet' mee bezig houden... En dan ook nog zo dat het dezelfde dingetjes zijn als dat ik had al voor mijn nod toen ik zwanger was van Demi..heb het nl even opgezocht (heb dat toen allemaal opgeschrven in agenda) en eigenlijk zijn het de klachten die ik toen ook had en op dezelfde dpo als nu begonnen...raar dus! Maat ik houd me maar voor: niks aan de hand, mn lijf neemt me in de maling en daar ben ik helemaal niet blij mee...maarja, niks aan te doen..hopen dan maar dat ik gauw ongi ben en met normale ronde kan beginnen (hoop ik) zonder rare klachten (zo snel al, wnat zo ga ik dadelijk nog denken dat het misschien wel raak is en dat kan toch niet, zo snel al) Lammetje: heb dus verder geen bijzondere pijn ofzo, voelt hetzelfde als ik dus toen met Demi had..maar zal het wel in de gaten houden hoor, thanx Liefs Syl Jaja..inderdaad weer flink blazen en duimen dat de temps weer flink stijgen! omhoooog!
Toch vind ik het wel reuze spannend klinken hoor Syl! Ik zou het zo fijn voor je vinden als je zwanger bent en natuurlij marloes en ik er ook bij en alle andere dames ook he ! Het klinkt net of je het ook wel een beetje eng vind als het nu al raak zou zijn of lees ik dat (tussen de regels) verkeerd? Het zou wel even schrikken zijn als het al meteen raak is maar het zou ook zo super gaaf zijn ! Toen ik zwanger was van thijs had ik ook heel veel afscheiding in het begin maar bij romy had ik het alleen de laatste 3 maanden. Maar die luchtjes van jou ik zou bijna zeggen dat je zwanger bent meid! Ik ga in elk geval voor je duimen Het is lekker gezellig druk vandaag hier jullie hebben veel geschreven gezellig hoor het was een weekje heel erg rustig maar nu knallen jullie er in 1 dag een paar pagina s uit. Het word nu ook ineens heel spannend met de meiden die weer op cyclus zijn gekomen en de dames die nu voor het eggie zijn gegaan. Eigenlijk wacht alleen milli nog maar die kan zichzelf volgens mij ook al niet meer houden ah ha of vergis ik me meid? Zou wel leuk zijn doe maar lekker mee gaan we allemaal naar de maart mama s Heb trouwens even opgezocht bij de hema kun je strijk papier kopen en dan kun je van de computer iets erop printen en het dan op een shirtje of rompertje strijken een foto tekst of zoiets voor als je iets wil vertellen hoera je word weer papa of een foto van de test noem maar iets. Mischien een leuke tip! Als ik ook al zwanger zou zijn kan ik de 30 e testen en hoop ik mijn mond te kunnen houden tot de verjaardag van mijn man een week later en dan doe ik de kleine een rompertje aan met een tekst van hoera papa of zo en dan geef ik ontbijt op bed beschuit met muisjes lol Oh kijk er zoo naar uit maar ja moet eerst nog zwanger worden ...
nee dat zie je goed hahaah. waarschijnlijk gooien we de CD gewoon de deur uit en zien we wel. heb immers nog steeds geen ongi, dus de kans dat het direct raak is is klein. En wat de BV betreft..denk dat de kans klein is dat ze niet meer wil drinken mocht ik al wel zwanger raken. Ik hoor immers vaak genoeg dat vrouwen hun eerste voeden tot nr 2 geboren is Erg zijn we he..hihi nu al weer zwanger willen worden @ syl: Klinkt spannend.
Syl: Klinkt toch wel heel erg hoopgevend hoor! Mili: Haha ja maar het is ook zo verslavend! Ik wist ook niet dat het allemaal zo leuk kon zijn! Kan bijna niet wachten totdat ik nog zo'n leuk lief schattig grappig vertederend charmant gezellig komisch kindje heb. Al die fases waar hij nu al doorheen gaat, zo leuk!
Hoi meiden, Vind het zelf ook best spannend eigenlijk...ik vind het niet eng, maar bedoel meer dat ik niet wil denken dat ik misschien zwanger kan zijn, ondanks dat ik al die klachten heb..vandaar dat ik probeer zo nuchter mogelijk te klinken haha ja, met die luchtjes vind ik ook echt zoiets....net opeens een super chagarijnig buitje..mijn man zei al: zoooo..ga je ongesteld worden? Ik zei al: nee..volgende week is mijn nod pas, rond de 28e...en weer had ik even zo'n ongi gevoel.... tjonge...wel een gedoe zo met die klachten...zul je gewoon zien dat ik ongi ga worden....al hoop ik erg van niet natuurlijk! Vind het hier bij de andere meiden ook spannend hoor, ben erg benieuwd bij wie het raak zal zijn! Marloes, jouw nod is al bijna! En je temp is nog zo mooi hoog! Ik duim voor je hoor! Oja, lammetje, bedankt voor de tip!is wel een leuk idee ja met dat strijkpapier. Dat heet dus ook gewoon strijkpapier of heeft het een andere naam? En ziet het er mooi uit als je het met strijkpapier doet? Wel handig om dat dan zelf te doen! MIli: ook al spannend....cd eruit en echt aan de klus! Leuk hoor! En is niet raar hoor meid, je voelt zelf altijd wel goed als je weer ergens klaar voor bent, vooral de kriebels voor een beebje, is niet uit te leggen! Nikita: ja, leuk is dat! Ben dan ook zo benieuwd of de 2e op Demi lijkt of juist helemaal niet. En hoe de zwangerschap verloopt, heel anders of juist herkenbaar. We gaan ervoor dat we met zn allen lekker snel zwanger zijn, gezellie! Ik zit hier nog steeds met super rommelende darmen.... Liefs Syl
k.. k... k... mijn temp een tiende gezakt en mijn kruis is weg (die van ff dan he ) Heb er zo de balen van ben het echt even helemaal zat ga even een dagje in een hoekje zitten dames spreek ik jullie morgen weer sorry ben het even beu.. in ieder geval hoop ik dat jullie temp wel mooi is geworden of gebleven dikke knuf een verdrietige lammetje..
Lammetje: ook van mij een hele dikke knuf! balen meis.....ik snap helemaal hoe je je nu moet voelen. Hoop dat je je gauw weer beter voelt. Vind het nu wel rot om te vertellen maar mijn temp is wel omhoog gegaan, weer naar 36,9c. Maar eerst maar afwachten, mijn temp moet op dpo 13 nog hoog zijn en hoog blijven, er komen vaak in kaartjes nog dipjes voor tussendoor.. was het maar alvast de 28e ofzo... Marloes: hoe is het met jou temp? Liefs Syl
lammetje...morgen weer omhoog! Wat wil die pf op jouw kaartje zeggen? Syl: netjes dta je weer omhoog gaat. heb wel een positief gevoel bij jou. hier vandaag ietsje lager... maar nog steeds goed. van ff mag ik vandaag testen, maar van mezelf niet
Wil je toch even feliciteren syl met je hoge temp! En natuurlijk gaat het bij jou ook goedkomen hoor marloes! ik heb even bij temp kaartjes zwangeren gekeken en er zijn er best veel die na een dag of 3 /4 een dipje hebben gehad dus het kan nog wel [-o< maar moet weeeer kijken wat er morgen gaat geberen jeetje ... Hoop elke dag dat de temp me eindelijk zekerheid geeft over mijn sprongetje maar het duurt nu toch wel erg lang. Syl meid je bent gewoon zwanger volgens mij hoor mijn duimen draaien!
Marloes: goed dat je temp nog hoog genoeg is! JIj hebt een vip membership denk ik? Wel handig! (maar ook best duur denk ik?) Goed van je dat je nog wacht met testen, knap van je! Ik ben daar altijd veeeeeel te ongeduldig in! Lammetje: Bedankt meid, vind ik lief van je! Vind het zo jammer voor jou, maar het kan ook even duren voor temp omhoog gaat...Ik blijf hard voor je duimen en hopen dat je snel je ei gehad hebt hoor! Ik zou wel willen dat ik al zwanger zou zijn Maar denk eigenlijk dat n hormonen een loopje met me nemen ofzo...erg irritant wel! Alsof ze weten: hmm, dit had Syl ook alleen bij haar zwangerschappen, voor nod..laten we eens doen alsof....... echt niet leuk..voel dan liever niks..ik zoek de dingen ook echt niet op het is gewoon zo dat het te duidelijk aanwezig is...gisteren was ik ff chaggie zeg..Twan zei al zo: lijkt wel alsof je ongi gaat worden! had ook weer even dat lichte ongi gevoel..en 5 minuutjes later niks meer aan de hand, weg met de chagarijnigheid, haha Maar dat wachten is wel irritant...hoop dat ik zwanger ben maar denk dat dat nog niet zo zal zijn, en dan hoop ik dat deze ronde snel over is zodat we weer verder kunnen. Maarja, je weet maar nooit dus ik blijf wel hopen hoor! Liefs Syl
hallo allemaal, ik zag dit topic en wilde ook even reageren. Ik heb 2 dochters, 1 van bijna 2 ( in augustus) en 1 van 3 maand. En ik had na de geboorte van de jongste al weer kriebels. mijn nod is 30juni. Maar ik heb nu dus zere borsten en zo'n ongesteldsheidsgevoel onder in mn buik. zou het nu al raak zijn? deze symptomen had ik bij mn dochterjes ook, en ook al voor mn nod. Nog eventjes geduld. jullie ook allemaal veel succes en ik hoop dat iedereen gauw zwanger is. groetjes marlin