Hoi Marlin! Welkom! Spannend ook voor jou dan! Zou leuk zijn als het raak zou zijn! Je hebt je banner nog niet aangepast zie ik Ben benieuwd of er morgen nieuws is van Marloes, wanneer je gaat testen! en wat mijn temp morgen is..al kan het goed zijn dat er weer een dipje is maar dta is afwachten Liefs Syl
@ Marlin welkom hier! @ Sylvia spannend hoor! @ Marloes ziet er goed uit je kaartje! Hier is de ongi bijna helemaal weg...pfff toch wel raar om er weer aan te beginnen ...ik heb nu al gezonde zenuwen, terwijl mijn ei er pas over anderhalve week is
Joepie marloes gaat goed meid! Ohw spannend spannend! Vannilivie ik ga voor je duimen meid dat je snel zwanger bent zou kei leuk zijn meid Sylvia jou temp nog steeds in de roze wolk? Mijn temp dus weer naar beneden dus was echt geen eitje helaas heb ik vandaag maar een gekookt eitje gegeten heb ik toch wat ha ha Ik denk dat ik volgende week weer een voeding af ga bouwen en na 1 voeding ga dan is romy een half jaar en heb ik toch mijn streven gehaald van een half jaar voeden. Ik wil nog wel die eerste voeding blijven doen is zo knus nog saampies en dan zie ik wel dan kan ik alleen nog maar afwachten en duimen natuurlijk! \Dames fijne dag ga effe poetsen bah maar moet ook gebeuren he!
Kon toch niet tot zondag wachten met testen... Het resultaat was negatief . Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas op mijn NOD licht positief, dusssss. Maar ik moet oppassen dat ik er niet nu al vanuit ga dat het in 1x raak is. En ik heb zo'n sterk gevoel Maar ja, wat je bij andere topics ook leest is dat je lichaam je ook voor de gek kan houden. Afijn, jullie horen het nog wel. Sterkte en succes iedereen!
Marloes! Ik ben erg benieuwd naar jou! Hoop snel van je te horen hier! duimduimduimduimduim! Lammetje: balen meid! Maar toch lekker een eitje kunnen eten! Neus: jammer!Negatief...Maar zolang je nog niet ongi bent geweest is er nog hoop toch! Ook omdat je zegt dat je altijd pas op nod licht posi test (hoeveel dagen voor nod zit je nu, 1?) Hier is mijn temp mooi hoog, 36,9c! (tempkaart staat bij topic tempkaartjes). Maar wil over een week nog hoge temp hebben, dan is het goed... moeilijk dat wachten zeg! Zit nu een week voor nod Liefs Syl
@ Sylvia: ik denk dat ik ong. 2 dagen voor NOD zit. Omdat ik nog maar 1x ongi ben geweest heb ik geen idee hoe lang mijn cyclus nu is. Het hoeft natuurlijke niet persé anders te zijn dan vóór de zwangerschap, maar het kan wel. Spannend... p.s. dit forum is wel verslavend zeg
Neus: zeker weten spannend! Er zijn er genoeg die pas laat positief testen! Dus mijn duimen draaien hoor! Ook voor de anderen! HIer dacht ik vanochtend dat de klachten waren afgenomen maar nu toch weer beetje heel licht misselijk en heb af en toe kokhals neigingen als ik iets eet, dit heb ik vanaf gisteren (en 2 keer gehad dus, gisteren 1 keer en vandaag 1 keer, ook al zo gemeen van mn lichaam want ook dit was echt een zwangerschapskwaaltje bij mij, zeer irritant!) Ook nog af en toe krampjes gehad gisteravond en soms klein beetje in lies... pfff...ben er bang voor dat mn lichaam me voor de gek houdt..maar hopen dat ik zwanger ben mag wel, ook al ben ik bang dat het niet raak is...ach, willen wel langer een tweede maar dit is pas mn eerste ei dus ik moet maar gewoon geduld hebben, waarschijnlik is het pas rond ronde 3 raak ofzo. Vorige keren werd ik wel steeds binnen 3 maanden zwnager, was 3 keer in half jaar tijd zwanger geweest! 2 keer een mk, 1 met 8,5 week maar mk kwam toen pas rond week 11 op gang en 2e keer week na nod...en daarna was ik meteen weer zwanger geworden... NOu...om eerlijk te zijn vind ik het dus toch wel spannend! Liefs Syl
hi dames, neus jammer van je nega test... Lammetje: ga je echt afbouwen? je vindt het toch zo fijn? Maa ropzich een half jaar bv is al echt lang en super goed van je! Hier: dezelfde temp als gisteren en geen ongi... dus ik houd het spannend... ook nog geen test hoor.. wacht nog ff af
nou nou neus en marloes het word spannend dames! IK ben zo benieuwd wat er gaat komen! En ja van sylvia dat kan haast niet meer missen zo gek kan je lichaam je niet meer voor de gek houden toch? Ja marloes ik geniet nog zoo van de bv maar het gevoel van een baby erbij gaat het langzaam winnen maar blijf wel 1 voeding houden hoor dat staat vast zo lang mijn meisje wil mag ze bij mama komen! Het gaat me wel een beetje te lang duren en helemaal nu ik zie hoe snel het bij sylvia gaat dan krijg ik helemaal de grrr van mijn lijf! Ik denk wel eens waarom kan ik niet zon mama zijn die bv geeft en zwanger is.
Marloes: wat houd je het toch spannend zeg! Hoe lang wil je het af gaan wachten en gaan testen? Lammetje: lekker nog genieten van het bv geven hoor meid! Ik dacht ook steeds: waarom zijn er anderen die bv geven en wel gewoon ei al hebben of zwanger worden en ik niet? want ik genoot ook zo erg van bv geven en wilde ook 6 maanden bv blijven geven. Ik heb dus 7 maanden gegeven, waar ik ook heel blij mee ben, dit vind ik ook wel lang genoeg. Nu kan ze dadelijk ook beter leren om uit beker en zo te drinken. Volgende keer zou ik ook het liefst weer tot 7 maanden bv blijven geven of in ieder geval 6 maanden proberen. Geniet er dus nog even van meid, maar begrijp helemaal wat je bedoelt omdat ik dat ook zo had! Morgen weer een nieuwe spannende dag (al vind ik het rond dinsdag pas spannender worden want dan zit ik alweer 4 dagen voor nod...vanaf dan is het echt spannend... Liefs Syl
IK geniet ook met volle teugen van elke voeding hoor syl en ben best wel trots dat ik het al zo lang vol kan houden iedereen zegt ook steeds zoho geef je nog steeds borstvoeding dan? net alsof je ze de maan beloofd. Het is ook best wel knap om het zo lang vol te houden maaar de eerste weken zijn voor mij het zwaarst geweest nu is de regelmaat er en het genieten in het begin alleen onzekerheid! Nou syl het is alweer bijna avond en dus zo weer morgen vroeg denk wel dat je temp hoog blijft hoor daar twijfel ik niet aan nu alleen nog maar hopen dat je zwanger bent (en daar twijfel ik eigenlijk ook net meer aan ha ha ) Neus ga je het morgen weer proberen of wacht je tot maandag met testen? Zou wel super zijn zo snel zwanger zijn! Milli meid hoe is jou weekend? Gaat de borstvoeding nog goed? ehm oh ja marloes moet soms effe denken wie ook wie wwat en dat ik niemand vergeet jou temp kaartje ziet er ook super goed uit voel je ook al iets "gebeuren " dat op een zwangerschap lijkt? Gaby zit je lekker te genieten in je huisje het is nu mooi weer wel een beetje broeierig he ! Sophie gaby en iuno 12 weken gepasserd gefeliciteerd
Ja, balen he, dat ze eruit liggen.... Marloes: hoe is het bij jou, je temp nog steeds hoog genoeg..en nog steeds niet getest..? heb je ook al ergens last van?Vind het echt super spannend voor jou! Lammetje: het is ook heel knap dat je nog bv geeft! Ik was er ook heel trots op. Dus geniet er nog van! Ik had vanochtend ongi krampen en nu ook weer een beetje, gisteren ook en heb nu steeds lage rugpijn?Voelt ook beetje als soort ongi pijn laag in mijn rug?! Mijn temp is iets gezakt, naar 37,7 c..ff heeft mijn ei 2 dagen later gezet,al denk ik zelf dat ie echt vorige week zaterdag is geweest.. Heb bij zwangerschapskaartjes gekeken en daar zit eigenlijk ook heel vel verschil in en gaan de temps ook omlaag, omhoog, omlaag omhoog..dus afwachten maar.. Liefs Syl
@ Neus balen van die negatieve test, maar er is nog hoop hoor! @ Marloes en Sylvia wwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaa wat spannend zeg! @ Lammetje wees inderdaad maar hele trots hoor op dat je zolang bv hebt gegeven! Knuffel! Hier is de ongi echt weg en kunnen we gaan beginnen met klussen... toch echt wel raar idee hoor Fijne dag allemaal!
@ Syl: Kan ook wel leren drinken uit een beker met Bv hoor..gewoon kolven en dn in tuitbeker ofzo doen daarnaast krijgen ze na 6 mnd ook wel ander drinken wat ze uit beker drinken toch Maar wel kanp hoor 7 mnd, ik hoop dat ik het ook minstens zo lang vol ga houden! @ Lammetje: Kop op meid komt wel goed ff volhouden nog en je hebt vast wel snel een ei!
Hoooi, Heerlijk aan t genieten van weekend. Hihi geen tijd gehad nog om te internetten Gister op visiste geweest bij een zeer goede vriendin van me, samen met Nora. Mn man moest werken. Gisteravond gegeten en voetbal gekeken bij mn vader en zn vriendin, was erg gezellig ondanks slechte uitkomst van de wedstrijd. En vandaag lekker relaxen op de bank met mn man en Nora! De BV loopt nog goed, merk wel dat Nora vaker aan de borst wil als ik thuis ben van mn werk, hihi net alsof ze t gemist heeft lekker hoor. Zooo lief en lekker genieten is dat. Heel veel liefs voor jou en ook voor de rest van de dames! En hopelijk mogen we allemaal snel weer een mooie nieuwe banner maken. Knuf, Mili
Hey Mili, Leuk je hier weer te zien! Mijn dochtertje dronk dus absoluut niet uit een beker of fles afgekolde mamamelk...Ook ander drinken wilde ze er toen niet naat hebben rond 6 maanden (water of sap)genoeg geprobeerd maar deed ze echt niet... Met warmere dagen legde ik haar dus vaker aan, dus in mijn geval was dit zo, zijn idd ook babies die ook goed uit (tuit)beker ofzo drinken. Bij mij was het ook zo dat ik gewoon thuis ben dus niet hoefde te werken. Afbouwen heeft ook een tijdje geduurd voor ze goed uit fles ging drinken. Gaat jou ook vast wel lukken , lekker lang bv geven! Is zo genieten! Lief is dat ja als ze zo'n honger heeft en dan lekker bij je drinkt! dat vond ik ook altijd als er wat meer tijd tussen de voedingen zat, als ze bijv wat langer had geslapen en dan echt met zo'n klok klok geluid aan het drinken was, zo tevreden! Liefs Syl
Hey die syl, Ow haha ja das dan pech hebben inderdaad als het dan niet wil uit een beker ofzo . Hihi nog afwachten of Nora dat wel wil natuurlijk als de tijd daar is Uit de fles wil ze wel in ieder geval, en maakt ook niet uit wie hem geeft, ik kan zelf ook de fles geven dus heb wel goede hoop dat ze t ook wel ergens anders uit wil drinken. Wel goed dat het dan gewoon nog gelukt is om tot 7 mnd extra aan te leggen en dat ze dat wilde en dat jij dat ehbt volhgehouden! Inderdaad ze is erg tevreden als ze aan de borst ligt, soms inderdaad erg honger en dan echt met klokgeluiden en soms ff gewoon lekker troostdrinken of een toetje hahah. Dan ligt ze zo lekker te lachen aan de borst en met dr handjes eromheen..hihi genieten! K hoop trouwens voor je dat je zwanger ben..duim duim duim. Knufff