net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Neus: jammer meis..is altijd toch balen zoiets..
    Lammetje: lijkt me ook leuk ja zo;n fiets! Wjij gaan denk ik voor een moederfiets kijken.

Ik ben echt flink ongi! ik lek de hele tijd door, heb ik zo'n hekel aan!Maar echt krampen heb ik dus nog steeds niet, gelukkig maar! :D
    Nu ff afwachten wanneer het minder wordt! Hoop snel want is niet handig zo :D

Liefs

Syl

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik duim voor je hoor! :D

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Sylvia: dat had ik ook voor ik zwanger werd, de eerste 2 dagen lekte ik constant door, maar ook niet echt krampen.

Kon ik een supertampon + maandverband gebruiken, moest ik nog hééél goed opletten en om de 2 uur verschonen. :(

Maar goed, na een dag of 4 was ik er dan meestal wel vanaf, hopelijk bij jou ook zo! ;)

4. Sheila82

Hey Lucia:
    Voor mijn zwangerschap had ik wel krampen maar ook niet heel erg, gewoon normaal, wel best veel bloedverlies maar wel gewoon normaal zeg maar.
    Is echt irritant zoveel..achja, nog ff en dan ben ik er weer vanaf zullen we maar denken, en dat de volgende menstruatie weer gewoon is, dus lichter..offe: zwanger natuurlijk en dan uiteraard geen ongi :D

Liefs
    Syl

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Heey syl ik heb een goed idee zullen we ruilen dan ik wil dolgraag ongesteld worden!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ben even stil hoor... kleine man is ziekjes

7. Sheila82

Lammetje: hihi :D Het lijkt erop dat de duivels stilletjes aan, aan het vertrekken zijn hier..(echt van het ene op andere moment eigenlijk, ineens is het een heel stuk minder)

Heb ze net maar ff gezegd dat ze dan maar naar jou moeten gaan :D

Echt fijn als het z snel weer weg is, nouja, heb genoeg gevloeid hoor :D
    Wel heerlijk dat ik eigenlijk geen krampen heb gehad!

Marloes: hoe gaat het met je zoontje, ik hoop dat hij gauw weer beter is!

liefs

Syl

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Lammetje; hoop dat je snel ongi bent meid! (zeg ik hier niet vaak->meestal het tegenovergestelde :) Maar ik snap dat het heel vervelend is als je er op wacht en het komt maar niet!)

@Sylvia: fijn dat het weer bijna voorbij is. ;)

@Marloes: veel beterschap voor je mannetje!

@Neus; hoe gaat het bij jou?

9. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    @ Sylvia: mijn ongi na de bevalling was ook heftiger. Moest om de 2 uur supertampon wisselen. En naar mijn werk droeg ik extra maandverband, bang als ik was om door te lekken. Lekker als je het nu achter de rug hebt (zo goed als).

@ Marloes: niet leuk hè als je kleintje ziek is.

@ Lammetje, wie weet ben je snel aan de beurt...

Hier vanmorgen nog een (goedkope) test van Kruidvat gedaan. Negatief, geen spoortje lichtroze. Ga dinsdag pas de tweede van de verpakking doen. Als die ook negatief is bel ik toch even de huisarts. Waarschijnlijk zal die adviseren om het nog even een week aan te zien... Heeft iemand hier ervaring mee?

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    thanks syl voor het sturen van je ongi ik zet de voordeur vast los!

He neus balen zeg die onzekerheid grr moeilijk he dan het wachten!

Lucia bedankt voor de bemoedigende woorden doet me goed.

Marloes vanuit de betuwe een dikke knuffel voor je kleintje balen ziek zijn is niet

11. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Hier was mijn eerste ongi ook veel heftiger. De tweede viel al weer mee en was zelfs weer veel korter als toen met de pil! :D

@ Neus balen meid die onzekerheid! Ik hoop dat je snel een positest in handen hebt!

@ Lammetje knuffel! Ik blijf voor jou duimen voor je ongi!

@ Marloes beterschap voor je ventje!

Dag 12 alweer.... :rolleyes:

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    vannilivi spannend bijna je ei ik ga voor je duimen en klussen maar meid!

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    JAAAAAA heb bloed hihih ik denk dus dat ik eindelijk mn ongi heb!
    Yessss hihi dan kunnen we eindelijk gericht gaan klussen :) ;)

14. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    jee milli das niet eerlijk hoor ikke wil ook!
    super meid dat je je ongesteldheid hebt gefeliciteerd!
    En nu klussen maar joepie meid :thumup:

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ohw ik ga steeds meer balen van mijn cyclus waarom komt mijn ongesteldheid niet?
    Manlief zei gister al dat het bij mij wel uit zou blijven zolang ik voed dat het bij mij of het 1 of het ander is grrr balen hoop het niet maar begin het wel te denken...
    Heb met mezelf afgesproken dat ik nog wacht tot na mijn vakantie( vrijdag over 2 weken ben ik terug) als ik dan geen ei of ongie heb gehad ga ik terugnaar 1 voeding al vind ik het niet leuk.
    Denk maar zo straks is het gevoel van 2 kindjes dicht op elkaar veel langer leuk als die ene voeding dat is maar voor even 2 kindjes op elkaar voor het leven moet er ook maar wat voor over hebben.
    En als het goed is krijg ik dan weer een nieuw kindje om te voeden!
    Dus nog 2 weken en dan zien we weer verder dus kom maar op ongie maak me blij !

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm ja had net bloed maar nu niet meer maar wel krampjes..t zal vast ff op gang moeten komen.

Ik ga zoooo onwijs veel duimen voor jou lammetje dat het bij jou ook komt!

Enneh inderdaad aan de klus, hihi heb mn man net ff gebeld en die was ook zooo blij, dat we nu weten van hoe en wat en kunnen kijken of alles weer betje regelmatig is enzo ;)

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    veel plezier milli en ik ga voor je duimen dat alles snel normaal verloopt en je snel zwanger bent!
    Hoe vaak geef jij nog borstvoeding als ik vragen mag?
    Even domme vraag maar geef nu al een maand 2x voeding als ik dit vol zou houden veranderd er denk ik niks ivm een cyclus of wel?
    Dan zou het toch wel op gang zijn gekomen toch?
    Die twee voedingen kunnen dan toch nog genoeg de cyclus onderdrukken zodat er niks komt of moet ik hopen dat het toch langzaam op gang komt en de prolactine (geloofik) daald?

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hi,

Ik geef gemiddel op een vrije dag 5 tot 6 voedingen.
    Op werkdagen geef ik denk ik 3 voedingen gemiddels zlf en kolf ik 2 keer (om 11 u en om 15 u)

Tsja ik zou het niet weten wat betreft je cyclus..of dat langzaam op gang komt als je minder geeft..maar ja je geeft al niet veel meer, dus zou het toch op gang moeten komen dacht ik...

Succes er mee en vraag anders de LK ff van de site ofzo. Wellicht weet die er meer van?

Dikke knuf!

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Heb mijn vraag gesteld bedankt voor de tip!
    Ha ha volgens mij kletsen wij samen vandaag een pagina vol lol joh.
    Denk datiedereen dagje boodschappen aan het doen is.
    Ik zit lekkeer binnen met dit rot weer wat een regen vandaag.
    Gelukkig breekt het zonnetje door en gaan we een goede week tegemoed!
    Woensdag gaat mijn zoontje een dagje op kamp met school en dan word het mega heet hopen maar dat ze water spelletjes gaan doen.
    En dan vrijdag lekker grote vakantie heerlijk uitslapen!

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) haha graag gedaan.

Ja denk inderdaad ook dat we wel een pagina vol kunnen babbelen.
    Mn man is net terug van zn werk en is ff boodschappen aan t doen. Ik ben lekker thuis gebleven met Nora,zit lekker in de wipstoel nu.

Inderdaad klotenweer, hier ook. wilde eigenlijk vandaag de markt over maar ja met die regen, niet echt veel aan dan.

Mn man gaat lekker een dilm halen, gaan we vanavond lekker bankhangen!

Leuk joh je zoontje op kamp, inderdaad waterspelletjes zijn altijd leuk, helemaal met dat warme weer :D
    Volgende week wel werken, maar neem maandag denk ik vrij. We gaan achter een nieuwe auto aan :D, najaa nieuw 2e hands nieuw hahah :)
    Ff orienteren enzo.

Liefs en ik duim voor je cyclus!
    Mili

Deel Deze Pagina