net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi dames,

met de kleine man gaat het al weer een stuk beter, gelukkig.

hier deze ronde trouwens niet aan het tempen. was lastig, deze week elke nacht wel een paar keer wakker geworden.
    heb nu dan maar de persona uit de kast gehaald (heb jij toch ook Syl) en moest vandaag 1e testje doen en kreeg meteen een rood lampje...

Vanillivi: jij moet niet op het forum zijn, jij moet klussen

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Marloes: fijn dat het weer beter gaat met je zoontje!

Is wel ff wennen dan, om niet te tempen..
    Ik ben het vanochtend vergeten..voel me vanaf gisteravond niet zo fit. vanacht en vanochtend echt ziek gevoel, alsof ik voorhoofdsholte ontsteking ging krijgen en raar buikgevoel (grieperig). Bah, wat voelde ik me naar! Heb 2 aleve's ingenomen en nu gaat het wel weer gelukkig.

Ongi is helemaal wel, vanochtend alleen nog paar druppeltjes :D
    Echt kort geweest dan.

Marloes: ja, ik heb idd ook Persona! Heb hem vanochtend pas gereset omdat ik van en cylcus van 37 uitga..misschien is mn cylcus wel korter, zou ook kunnen..ik wacht dus maar mijn ei af! dan weet ik meer over mijn nieuwe nod!
    Ik kan de staafjes ook altijd goed aflezen dus scheelt ook wel, en heb nog ovutesten.

Ik blijf wel tempen trouwens, omdat ik wil zien of mijn temp nu wel goed is, want had afgelopen weekjes na ei maar rare temp, waarschijnlijk toch geen ei gehad.
    Dus wil nu bekijken wat mijn temp deze keer doet na ei.

Liefs

Syl

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm k snap er niets van...riep ik gister nog YEAH ongi..nu niets meer te zien :rolleyes: :(
    K had toch echt beetje helder bloed en een beetje oud bloed/slijm. Meer niet.
    Nog steeds voel ik mn baarmoeder....

We hebben tijdje terug, aantal daaggies geloof ik, dus wel seks gehad zonder CD (had toen wel beetje rekbaar slijm enzo :rolleyes: ), hahah maar t zal wel geen toevalstreffer zijn en dat dit iets van innesteling is ofzo..hihi :) zou wel heeeeeel toevallig zijn.

Najaa t zal allemaal wel op gang moeten komen en dit hoort er vast bij..

Tss maak mezelf nu helemaal gek..want ja je weet maar nooit :)
    Jullie hebben me gewoon aangestoken hoor met de kriebels ;)

Knuf,
    Mili

4. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Gistermiddag verloor ik een beetje (heel) lichtroze slijm. Toen gingen bij mij de alarmbellen aan! Maandverband ingedaan en de hele dag met buikpijn. Geen druppel bloed verloren. Vanmorgen naar de wc, nog steeds geen bloed, en d ebuikpijn is weer weg. :(

Nu weet ik nog precies niks... Dacht erover om een paar dagen vrijaf te nemen van het forum, maar dat lukt ook niet zo goed.
    Overdag af en toe zo'n zweem van misselijkheid, maar kan ook komen van onzekerheid. Ik kan wel janken...

Sorry dames, voor mijn geleuter :cry:

5. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeiemorgen!

Hier flink aan de klus!

@ Mili en neus ik duim voor jullie op een innesteling! Maar ik moet wel zeggen dat mijn afgelopen ongi ook zo begon (tweede ongi na bevalling). Normaal had ik dat nooit. Dus eerst op maandag heel klein beetje bloed en daarna en volle dag niks meer en toen ongi. Hopen dat het bij jullie wat anders is!

@ Lammetje meid wat balen zeg dat het niet op gang komt...tis niet eerlijk he! Knuff ;)

@ Marloes gelukkig gaat het met de kleine man een stuk beter! ;)

@ Sylvia beterschap en ik hoop dat je je nu al wat beter voelt! ;)

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nou neus en milli jullie houden het wel spannend hoor!
    Vannilivi veel klusplezier deze dagen mijn duimen draaien hoor!

Ik ga maandag over een week 5 dagen op vakantie ook even paar daagjes forum vrij neus ook ik kan het even gebruiken.
    Ik vind jullie kei lief en top meiden hoor daar niet van maar maak mezelf soms helemaal gek vooral nu alle dames ongesteld zijn geworden en aan de klus gaan of kunnen en ik NOG STEEDS zit te wachten.
    Alle nieuwe dames vliegen mij met ongie voorbij vind het super hoor voor jullie maar word wel een beetje verdrietig dat ik jullie maar niet mag volgen.
    Hoop zo dat ik op een dag wakker word en ik dan ongesteld ben het zou me zoo waanzinnig gelukkig maken pfffff moeilijk hoor wachten..

gelukkig over een tijdje een paar daagjes vakantie en even gedachten bij andere dingen en dan kom ik vol goede moed weer hier kletsen (hopelijk met goed nieuws!)

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Is geen geleuter, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent en das logisch toch?!

Hier wordt je gek van haha, ik heb het nu al een paar dagen en ook eerder in de maand al..buikpijn, ongigevoel maar zet steeds niets door.

Nu dus ook druppie bloedverlies , en verder niets..om gek van te worden haha :)

Ik hoop voor je dat je snel posi test of dat de ongi echt doorzet, dan weet je waar je aan toe bent.
    Knuf,
    Mili

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    K ga er bij mij ook niet echt vanuit hoor, hahah dat moet dan wel zo'n toevalstreffer zijn geweest :) .
    Inderdaad alles moet ff weer opstarten, maar ja bij Neus..kweeinie die klachten leken er wel op..maar ja we weten het op den duur wel, je lijf kan je ook zo voor de gek houden :)

Fijn dat jullie druk aan de klus zijn, ik duim dat ie snel raak mag zijn! :D

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey meidje,

Ga er bij mij maar niet vanuit dat ik zwanger ben hoor, enneh ongi heb ik dus ook niet echt dus..was vast fals alarm.

Dus ik wacht gewoon met je mee hoor meid!

Lekker ff van je vakantie gaan genieten en het komt heus wel!

Dikke knuf voor jou!

Kus,
    Mili

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    nou milli denk dat het bij jou best door gaat zetten hoor bij syl begon het net als bij jou geloof 2 dagen en toen goed ongesteld.

In ieder geval leif dat je aan me denkt en ga voor je duimen dat het doorbreekt dikke knuf lammetje

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha wie weet we zullen wel zien..ik merk het vanzelf wel.
    Lief dat je gaat duimen..haah we duimen wat af met elkaar ;) :)

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    J meer kunnen we niet dan dan duimen en elkaar het beste wensen het klussen moet je toch zelf doen dat doe ik niet voor je ha ha

Syl mijn voordeur staat nog steeds los waar heb je die ongie heen gestuurd want het word toch wel knap fris binnen?
    Wacht ik weet het al perongeluk naar milli gestuurd zeker!
    Milli stuur jij hem dan door naar mij?

Is weer eens wat anders als een normale kettingbrief ha ha

Dames fijne week en koppie op klussen maar!

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Jeetje bedenk me ineens wel heel dubbelzinnige zin die laatste bedoelde hem niet zo ha ha (bloos bloos)

14. Sheila82

Hoi hoi,

Lammetje: heb ze toch echt naar jou gestuurd..zouden ze de weg kwijt geraakt zijn dan? Of ze dachten we gaan eerst langs mili?

Ik had vandaag rond 10.30uur ineens weer beetje slijmerig bloed, beetje maar...raar hoor, of het komt door mn eerste ongi.
    Had gisteren toch maar een testje gedaan omdat ik mn ongi toch wel raar vond lopen: eerst spotting, toen best veel en ineens van het ene op andere moment helemaal niks meer....(en vandaag dus weer slijmerige spotting..)voel nu af en toe krampjes, heel licht in mn buik (en bij ongi helemaal geen krampen eigenlijk)
    Ook omdat ik me nog steeds misselijk voelde, gisteren best erg, was niet fit.
    Ik heb er nog heel veel liggen en wilde het gewoon heel zeker weten..oko al had ik zoiets van: temp is laag dus kan gewoon echt niet..maargoed, heb testen te veel haha

Ik dacht meteen (als eerste!) het teststreepje te zien verkleuren..ik al hardop: huh?! ik tst neergelegd en toen ik later weer keek was het streepje wel, leek alleen nog maar heeeeel licht zichtbaar.
    Ik test maar weggelegd: niet zwanger dus, zoals ik al dacht maar nu weet ik het zeker. Ik zal wel een griepje hebben ofzo.
    Vanochtend dacht i: oja, ff die test wegdoen. Kijk ik: zie ik een tioch best duidelijk 2e streepje.....raar!Hij lijkt wel lichtroze maar is moeilijk te zien hoor, ik ga van een indrogingslijntje uit. Stom zeg, waarom heb ik getest....ik ben gewoon niet zwanger, kan gewoon niet met zo'n lage temp en dat bloed: het was minder dan normaal..wel hevig, maar dacht dat het nog wel ff aan zou houden..ik hebmaar 1,5 dag hevig gehad, of iets minder nog dan 1,5 dag. 1,2 ofzo, haha :D
    En dat mn ongi ineens helemaal weg was,w el raar en nu weer slijmerig bloed..het zal wel komen doordat het mn eerste ongi en ik heb de gedachte dat ikniet zwanger ben..heb eigenlijk ook geen zin om nog een test te doen maar misschien wel nodig omdat ik twijfel over die test?
    Kan er ook geen duidelijke foto van maken helaas..dus daarom denk ik dat het wel een indrogingslijntje moet zijn. Batterijen van camera zijn op dus kon oko geen andere pogingen doen :D

Liefs

Syl

ps. sorry voor dat ik verder geen reacties naar jullie toe plaats

15. Sheila82

test staat in album, maar niet zichtbaar...(tenminste op foto zie ik bijna niks, wel heel klein beetje

16. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    O Sylvia, wat een toestand met jouw ongi. En je vraagt je af waarom je gaat testen? IK zou hetzelfde doen. om precies te zijn ga ik er morgenochtend nog een doen als het bij mij hetzelfde blijft.

Toch wel apart dat jouw eerste ongi (als dat het is/was) zo matig is. Bij mij was het in mei alsof de sluizen geopend werden en binnen 4 dagen was het ongeveer klaar. Maar ja geen mens is hetzelfde.

Hier verder nog geen bloed. Vanmorgen geklust, want meestal bespoedigt dat de ongi bij mij. Handdoek op bed, ja, we waren op alles voorbereid. Maar weer alleen wat gekleurd slijm (sorry voor de details). Ook bij wc-bezoek nog niks van bloed verloren.
    En ergens was ik gisteren zo blij met het idee dat ik eindelijk wist waar ik aan toe was, niet dus ;)

En Lammetje: hou de moed erin hoor :)

17. Sheila82

Nues:

Nouja, mn ongi was wel hevig geweest, met doorlekken, maar dit hevige was dus nog niet eens 1,5 dag...ik had mn man aan de lijn of hij aub tampons mee wilde nemen voor me (super) omdat ik zo doorlekte (hij was nl toch in de stad), dit was dus vrijdag rond de middag...kort nadat ik hem gesproken had ging ik naar wc om tampon te wisselen en zag ik dat er haast niks meer op tampon zate, daarna was het dus opeens over, alleen paar druppeltjes..vreemd vond ik dat maargoed..
    ik blijf maar bij de gedachte dat het gewoon komt doordat mn cylcus op orde moet komen ofzo, daarom dat rare bloedverlies..en helemaal geen krampen, of maar heel erg lichtjes..

Fijn dat je zegt dat je hetzelfde zou doen met testen want voel me eigenlijk heel erg dom zo..dat ik en test heb gedaan...

Spannend zeg voor jou! Mijn duimen blijven draaien voor je!

Liefs

Syl

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    spannend syl raar mens bij jij maar hoor ha ha
    grappie meid wat een toestand die onzekerheid hoop dat het snel over is!
    Enne lekker testen voor je eigen gevoel hoor!

Thanks neus dat je aan me denkt helamaal top!
    Bij jou is het ook al zo spannend pfff hopen dat deze week je duidelijkheid brengt.

Milli ook al zo spannend dames toch spanning en sensatie kan geen gtst of de bold tegenop!
    Blijf jullie vol spanning volgen en hoop dat ik snel mee mag spelen! : 8)

19. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Sylvia, ik zie een roze lichtstreepje! Heeel spannend hoor!

Duim duim duim! :D

20. Sheila82

Lammetje: ik vind mezelf ook wel raar hoor, hihi, wat een gedoe met mij zeg! Jullie zullen wel denken...daar hebben we Syl weer met haar gedoetjes (en gezeur...) Sorry! :D
    Echt raar van dat hele lichte streepje..zucht..ik denk echt dat ik niet zwanger ben en dan denk ik dit vooral omdat mijn temp niet echt hoog was, als mijn temp hoog was, of als ik niet had getempt, zou ik gedacht hebben: heel misschien ben ik dan toch zwanger..

nouja, het zal wel niks zijn maar ik zal morgen denk ik nog eens testen..al is het alleen voor het idee dat ik het helemaal zeker weet dat het niet zo is...(1 procent denken dat het misschien wel zo is, vind ik al te veel haha)

Ik ga er vanuit dat ik mn banner lekker zo kan late staan :D (natuurlijk wil ik het wel anders hoor, maar dat zal gewoon niet het geval zijn)

Vanillivi: bedankt voor het duimen :D

Liefs

Syl

Deel Deze Pagina