net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

JOyce: dta was bij jou ook wat dan zeg, en dan dat jullie dachten dat een meisje was, en dat het een jongen bleek te zijn..zit je idd met al die roze pakjes :D Is wel een echte verassing dan, leuk!:D
    Mijn vliezen hadden ze trouwens ook gebroken, wel raar gevoel :D

Jamaly: zoveel miskramen zeg....ga ook hard voor jouw duimen dat je snel zwanger wordt en blijft, knuf!

Lammetje: heerlijk af en toe, lekker zeuren! haha

Ohoh, ben zoooo benieuwd wanneer ik mn ei heb! Vind dat wel spannend!Hoop tussen dag 14 en 20....ben benieuwd.

En JOyce: ik vind het ook leuk dat je weer terug bent!

Liefs

Syl

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hahaha dank jullie wel meiden echt een super warm welkom :D

owww lammetje ik had zo gehoopt dat je nu een cyclus zou hebben :( ik geef jou ook een hele dikke knuf meis kan me voorstellen dat je er af en toe doorheen zit enne geloof me het goede nieuws komt ook vast nog wel echt waar houd moed meis hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.
    ik heb me ook echt wel een tijdje rot gevoeld gelukkig gaan we er nu weer met volle kracht voor en moed houden hoor wijffie en een algemene baaldag vind ik wel een goeie

enne ik ga hier niet meer weg heb het wel gemist hier haha en wat ik zo super aan jullie allemaal vind is dat jullie elkaar zo steunen echt super dat mag ook wel eens gezegt worden toch.

sylvia ok ik snap hem nu kdacht echt dat het 21x was en ja een verassing was het zeker haha gelukkig heeft een hele goeie vriendin van mij toen 2 dozen met jongens kleding gekocht voor me kleine man was daar echt super blij mee.

jamaly jeetje meid dat is niet mis zeg pfff en toch nog wel spannend nu dan wie weet was het op precies het goede moment :D

groetjes allemaal en een dikke knuf en nogmaals dank je wel voor het wederom warme welkom en alle steun die ik van jullie heb gehad ok en nu ga ik stoppen want ik ben zo emo als kweet niet hoe als ik verhalen lees of hoor dan zit ik al met tranen in mn ogen haha xxx

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    jaja hier is de emo muts weer hahaha
    ik ben de afgelopen 2 dagen ongeveer zo ongeloovelijk onhandig worden typ ik verkeerd en bijna alles gaat fout :confused:
    net ook ik de vaatwasser uitruimen ja hoor eerst een pan die op de grond viel en tot slot nog even een bord kapot laten vallen pffff het is echt irritant en krampjes helemaal onderin me buik bleagh zo vresenlijk irritant joh vooral die onhandigheid voel me net een kluns hahaha
    moest het even kwijt :oops:

groetjes joycie (aka kluns :) )

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ha ha joyce meid toch soms heb je dat he van die dagen dat alles mis gaat mijn man zegt dan altijd van die dagen dat je strond aan je poten hebt (sorry) en idd valt dan alles en gaat alles mis en dan daald het humeur met 10 graden ha ha

trouwens goede morgen allemaal!

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    goedemorgen allemaal :D

hier 1 die vanmorgen lekker wakker werd gemaakt door straat mannetjes of hoe noem je die?
    de straat hier ligt open (nieuwe riolering) en die beginnen dus echt al om half 8 met zo een kraan op zich niet erg want dan moet ik er toch uit maar wel irritant dat je dan wakker word met gebrom van die kraan grrrrrr maar ja wel meteen goed wakker hele huis trilde hahahah

ja idd lammetje me humeur was ook niet echt gezellig gisteravond mannetje gelijk ow jee is het weer zover moet je weer ongi worden en ik gelijk weet ik veel merk het wel hoor (zeikerd ) hihi was niet echt lief van me maar ja daarna wel goed gemaakt hoor hahaha

tword vandaag ook weer lekker warm volgens de berichten dus me zwembadje staat alweer lekker met water gevuld jullie zijn allemaal uitgenodigt hoor eigenlijk nog zo een lekker bubbelmatje dr in en joycie komt er niet meer uit haha

groetjes joycie

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hahah ja denk ik ook maareh hier is ie ook nog steeds niet ;)

We hebben gister slecht nieuws gehad, mn schoonmoeder heeft kanker.
    Is nog maar de vraag of en hoe ze gaan behandelen...

Ben in 2006 mn eigen moeder verloren aan kanker en nu dit weer.
    Tevens heeft de zus van de vriendin van mn vader ook kaner, en mn schoonpa heeft een zwak hart...tss ellende!

Ben dr echt ff flauw van..k wet dus ook niet of ik hier de komende dagen veel ben, omdat mn schoonmoedr in t ziekenhuis ligt.

Succes voor jullie allemaal!

Liefs,
    Mili

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    mili jeetje meis wat een klo** nieuws :(
    ik wil je dan ook heel erg veel sterkte wensen de komende tijd
    en dat je er dan weinig bent is logisch
    nogmaals ontzettend veel sterkte ook voor je mannetje
    dikke knuff van mij

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Jeetje milli balen meid ik weet er alles van veel succes en sterkte voor jullie beide....

Joyce kan jij lekker slapen tot half 8 super!
    Dan heb ik mijn brood al op en sta ik al te wassen en de kleine in bad te doen ha ha
    Eerste spruit school klaar maken druk druk dus!

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    lammetje rond half 8 komt hier pas leven in de brouwerij damian slaapt tot 8 uur en me oudste is rond half 8 pas wakker hihi we wonen tegenover de school dus dat is wel makkenlijk 2 minuten voor half 9 de deur uit en dan is ze nog makkenlijk op tijd :D
    half 8 opstaan dan koffie zetten me oudste wast zichzelf dus dat is makkenlijk dan aankleden broodje eten tandjes poetsen en dan is het net 8 uur en word de rest langzaam aan wakker :D heb wel mazzel als ik het zo hoor haha

10. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    HALF 8?

Hier wordt mijn dochter rond 6 uur al wakker (vooral met warme weer). Dan loop ik nog 2 keer om speentje te geven en ga ik tussen half 7 en 7 haar 1e fles geven. Sinds anderhalve week krijgt ze 4 flessen, waarvan de laatste om half 10. Van de week rond kwart voor 9 geprobeerd, maar dan is het 's morgens al helemaal vroeg 'party time'. We wachten nog even tot ze wat langer gewend is om half 10, en gaan het dan weer een half uur vervroegen.
    Ze is eigenlijk een heel makkelijk kind. Ze huilt bijna nooit en is altijd vrolijk, maar de nachten moeten echt gemaakt worden bij haar volgens een vast stramien... ;)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hihi HALF 8?

hier minimaal 9 uur... maar soms ook wel een richting 10 uur.... :D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mili: heel veel sterkte de komende tijd

13. Sheila82

MIli: heel veel sterkte..

Hihi, Joyce: lekker he, zo'n badje! :D

Demi wordt s nachts toch ook vaak wel wakker...tegenwoordig maar 1 keer en dan is ze tussen 7 en 8 wel weer wakker...maar ze ligt er dan rond 9.30uur weer in (na fruithapje) en slaapt dan weer vlot tot een uur of 12.00/13.00!
    Sinds ze die Nutramigen krijgt is het zo'n ander kindje, echt fijn voor haar!

Liefs

Syl

Marloes: met jou ook alles oke?

14. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    sylvia ja is echt geweldig die grote zwembaden haha en ook enorm makkenlijk op te zetten 1 rand opblazen en vullen thats it hihi tis echt bloedheet pffff binnen is het nu 28 graden de buiten temperatuur zit zeker tegen de 30 aan kids zitten lekker een ijsje te eten en dan hoppa gaan ze weer het water in en mams natuurlijk ook en dan word het papa natspetten hahaha twater is nog wel wat fris maar echt super lekker als je drin zit dus kzou zeggen wie er een duik wil nemen komt maar :D
    had net stukje terug gelezen over je meisje maar dat scheelt volgens mij dan wel enorm dat ze nu wat lekkerder slaapt enz hier moest ik van cb overgaan op nutrilon forte voor de krampjes werkte niet echt en later door de kinderarts kwamen ze erachter dat ie reflux had dus medicatie gehad en nu is ie van de medicatie af en gelukkig geen last meer van de reflux tis zo zielig als je ziet dat je kleintje pijn heeft.

marloes heerlijk lekker uitslapen hihi :D

heb trouwens maar weer een banner aangemaakt dan weet ik ong. wanneer ik iets zou kunnen verwachten mits me cyclus gelijk normaal is natuurlijk.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb er een neefje bij!mijn zus is vandaag bevallen van een zoontje!

Syl: ik heb iets doms gedaan volgens mij met m'n persona. Ik had hem aan gedaan toen ik ongesteld werd, maar op dag 6 had ik nog geen staafjes.. dus toen snel weer op de M gedrukt, tot ik op M5 was... maar nu zit ik op dag 10 of 9 en hij vraagt nergens om...
    terwijl ik er deze keer eigenllijk 16 had moeten doen.
    ben benieuwd of hij nog om testen gaat vragen. Nu krijg ik alleen maar rode lampjes

16. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Mili ik wens je heel veel sterkte!

@ Joyce ik duim voor je dat het snel weer raak is! ;)

Hier verder nog steeds aan de klus :) ik heb veel eipijn :) ...altijd precies op dag 14...toch wel grappig zo';n nauwkeurige cyclus ;)

Verder duim ik voor iedereen hier!

17. Sheila82

Marloes: Gefeliciteerd met je neefje! De vriendin van mn schoonbroer is vandaag ook bevallen, gaan we dadelijk heen, toevallig dat ze beiden vandaag zijn bevallen dan, wie weet gaat het om dezelfde :D Kindje van hun is dus ook een zoontje en heet Sten.

Wat lastig van je persona..ik zou ook niet weten o ie dan nog om staafjes gaat vragen..staat dit niet op e site van persona of in het boekje? Ik kan nu even niet kijken omdat Demi in bed ligt en dat ding ligt boven (e ligt nu net lekker te slapen vandaar dat ik even niet naar boven ga)

Hoop dat ie morgen bij jou om staafjes vraagt dan!Anders kun je ook het staafje zelf aflezen maar is toch wat handiger als dat apparaat het gewoon doet :D

Joyce:lekker spatteren! IK kom ook wel ff een duik nemen.........plons!

Vanillivi: zeker heel fijn zo'n mooie cyclus! Zou ik ook wel willen nu! Moet ff afwachten wanneer mn ei is, misschien ook wel op tijd, ik hoop het! Ik heb ook bijna altijd wel flinke ovulatiepijn!

Liefs

Syl

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    @Mili; heel veel sterkte!

@Marloes; gefeliciteerd!

@Vanillivli; wat handig, zo'n mooie cyclus! :D Sterkte met je 'eipijn' :)

Hier alles rustig, tja heb nog niet veel eisprong en NOD-verhalen te vertellen. :)
    Binnnen enkele maanden worden jullie vast gek van m'n gezeur daarover! :)
    (al zou het leuker zijn als jullie dan lekker zwanger zijn! ;) )

19. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Ik ga morgenochtend toch nog een digi CBtest doen en da HA bellen. Volgende week moet ik een uitstrijkje laten maken en ik weet nog niks over mijn cyclus. Stel dat de ieniemiekans van zwangerzijn toch waar is, dan kan er geen uitstrijkje gemaakt worden. Baalgedoe :(

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    goeiemorgen meiden,

marloes gefeliciteerd met je neefje :D

neus en al getest?

vanillivli sterkte met je ei pijn wel handig trouwens dan weet je precies wanneer je eisprong is

hier gaat nog steeds alles fout wat er fout kan gaan pfff word er niet goed van alles valt uit me handen woorden typ ik verkeerd bleagh haha

groetjes

Deel Deze Pagina