net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nee joyce volgende week maandag ga ik weg tot vrijdag dus ben zo terug.
    Ik heb ook al een paar dagen dat de test iets donkerder is maar hij word nog niet echt zo donker als de controle streep vind het zo raar of wel of niet kleuren en niet van die halve toestand grrr

hoop dat je je ei hebt gehad en dat je neus snel mag volgen!

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ja je word er niet goed van heb vanmorgen stiekem een testje gewaagd ervan uitgaand dat er toch niks kwam maar binnen 5 min zag ik iets maar ja ik laat me eigen niet meer gek maken ik haal wel een digi mocht ik zondag niet gaan vloeien heb trouwens na me mk wel echt negatief getest zodat er geen verwarring kon ontstaan.

maar wat die ovu test betreft als ie nooit neit zo donker word als de controle streep moet je uitgaan van de donkerste streep die je hebt gehad althans dat is wat ik hier wel eens gelezen hebt hoop zo dat jij ook je eitje vind en dat ie natuurlijk snel bevrucht mag worden en er een onwijs mooie beeb uit voortkomt :D
    het is je gegunt hoor meis echt waar

groetjes joyce

3. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Neus van harte gefeliciteed met je zwangerschap!
    Weer een zwangere erbij. Dat gaat goed.
    Dat er maar vele mogen volgen.

Hier nu 3 maandjes dus we gaan het grote nieuws bekend maken. Afgelopen weekend al op onze familieBBQ gedaan en vandaag ga ik het mijn baas vertelen. Die zal minder blij zijn haha.

Alle meiden succes! We willen meer zwangeren :)

Liefs, Gaby

4. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Mili, heel veel sterkte. Deze situatie zal voor jou ook veel nare herinneringen meebrengen door je mams.
    Nogmaals sterkte en een knuffel.
    Gaby

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Lammetje: vervelend is dat dan, als het streepje niet donkerder wordt..hoop zo erg dat je snel je ei hebt!
    Ik heb het idee dat mijn ei niet zo heel lang meer op zich laat wachten...(sticky slijm, heb ik altijd voor het vruchtbare slijm, dan kan het nog wel een weekje duren ofzo) dus ben benieuwd...zou fijn zijn, een normale cylcus..

Neus: hoe voel je je? Zit je lekker op een roze wolk :D

Pregnantlady: leuk is dat altijd om het grote nieuws te vertellen! Ik wil Demi dan een shirtje aantrekken met een leuke tekst (grote zus van ?)
    en dan maar wachten hoe snel ze het zien , of dat we reacties krijgen van: hoezo grote zus, van wie? (jaaaa..wat denk je!)
    Wel heel leuk lijkt me! Maarja, denk dat het nog wel even gaat duren...al hoop ik dat het snel raak is!

Ik moet trouwens niet tegen mn mannetje vertellen wanneer mn vruchtbare periode is, we hebben altijd veel lol in bed hoor ;) maar dan voelt dat een beetje raar voor hem...dus hij heeft zoiets van: zeg er maar niks over, zeg het maar als je ei is geweest dat de spannende periode is aangebroken! Want hij wil natuurlijk wel weten wanneer ik zou kunnen testen!
    We doen het altijd wel om de dag, beetje alles op peil houden en dan is er altijd wel een kansje...Mocht ik mijn ei hebben en dan een dagje extra willen klussen...dan doe ik wel sexy kleren aan ofzo hahah! zodat het niet opvalt..hmm.....haha

Liefs
    Syl

6. Sheila82

Oja Joyce, had in je andere topic al gereageerd, maar ik vind het erg spannend voor je....mij lijkt het echt geen indrooglijntje hoor, als hij zo snel al komt! Ik duim me helemaal gek hier,ook voor Lammetje, en ja, voor iedereeen dan maar natuurlijk!

JOyce, je houdt ons wel op de hoogte he!

Liefs
    Syl

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    joyce spannend hoor ohw dat je nog kan wachten sterk hoor ik zou gelijk rennen en een digi halen ha ha

Bedankt voor je lieve woorden en jij ook syl dat doet me reuze goed!
    Hmm heb geen idee wat mijn lijntjes betekenen en of ze wat betekenen betwijfel het eigenlijk ik geloof hem pas als hij heel duidelijk is of ik een mooie temp heb voor een paar dagen en een echt kruis krijg van ff.
    Het kruis zal wel mijn overtuiging zijn denk ik.
    Heb wel zelf besloten door te gaan met ovulatietesten tot maandag en er dan even mee te stoppen tot ik echt tekenen heb van iets want anders gaat het te veel kosten ik test nu al een week of 3 elke dag en echt zekerheid heeft het me niet gebracht dus mijn ei heeft tot maandag voor een testje.
    Tot volgende week vrijdag ga ik 2 x voeden is er geen ongie of ei ga ik over op 1 x en dan maar weer wachten.

Ben benieuwd hoe het hier is met jullie als ik terug kom ik denk dst er dan een hele roze wolk is hier !

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Gaby leuk dat je het verteld hebt en gaat vertellen en wat ben je al een eind meid super 1 derde zit er al weer op dat heb je maar in de zak!

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    jaaaaaaaaaaaaa tuurlijk hou ik jullie op de hoogte maar voor nu ga ik er nog vanuit dat het niks is just to be sure ik ga zo naar de winkel en dan haal ik de digi en zie wel wanneer ik ga testen heb zeurend gevoel in me onderbuik en veel wit verlies dus zal wel een deze dagen wat komen ben ik bang we zullen zien ben nu weg doeggie xxx

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    spannend!

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Echt wel, klopt brengt veel naar boven. Ben vandaag ook terug naar huis gegaan het ging niet, ik moest steeds huilen etc.
    Mn schoonmoeder moest veel spugen enzo, en heeft nu een maagsonde gekregen..ben zooo bang dat het helemaal fout gaat :(

12. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Mili heel veel sterkte.

Echt op een roze wolk zit ik nog niet. Ik kan het nog nauwelijks geloven eigenlijk. Het is zo onwerkelijk allemaal.Als je ervoor staat lijkt het zo ver weg, en als het dan zover is denk je: wat snel gegaan eigenlijk. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Voor de geboorte van mijn dochter heb ik een miskraam gehad die begon (met vloeien) vanaf de 10e week en doorging tot de 12e week, toen ik het vruchtje verloor. Dat komt nu toch wel weer boven eigenlijk. Ik weet ook niet goed wanneer ik de vk ga bellen.

Liefs allemaal

13. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    gaby jeetje wat gaat de tijd snel zeg 3 maanden alweer hihi en super he dat je het nu tegen iedereen kan zeggen :D

lammetje meis ik hoop zo voor jou dat je een vet posi ovu test hebt voor maandag eitje kom springgggggggggg hihi

sylvia ik weet het niet hoor over matcare hoor je zoveel rare dingen de laatste tijd en het lijntje is wel heel licht roze maar ben net naar de etos geracet om een digi te halen maar zoals heel vaak hier waren die dus op :( dus maar 2 eigen merk testen meegenomen en ja ik ben niet voor niets eigenwijs haha dus gelijk de eerste test maar gedaan maar of ik word echt krankjorum of zien jullie ook een streepje staan en dat kan toch niet meer van me mk zijn want erna heb ik nog getest en toen was het negatief echt niks te zien.

die andere die ik nog heb liggen die doe ik pas na me nod want er kan nu nog zoveel mis gaan dus ik juich nog niet.

neus ik kan me voorstellen dat dat weer naar boven komt meis ik zou denk ik wel al de vk bellen in iedergeval nogmaals gefeliciteerd :D

groetjes joyce

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Thanks.
    Gewoon bellen de VK en uitleggen wat je "angsten"zijn en wat boven komt. Daar kunnen ze je best wel in ondersteunen hoor.

groetjes en knuf,
    Mili

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    joyce balen dat de foto zo onduidelijk is maar ik ga voor je duimen meid net als jij vvoor me ei!
    duim duim duim duim

Milli het zit niet mee meid heel veel sterkte.

En neus jeetje vind het zo leuk voor je top meid!
    Ik hoop dat we je allemaal snel volgen zitten we dan bij de maart mama s of later?
    Hoe dan ook word het dan leuk!

16. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Joyce op de laatst toegevoegde foto zie ik toch echt wel een streepje! Spannend hoor! :D Duim duim duim :D

Hier op de wachtbank...maf hoor! :) Maar ook super spannend! Nog 12 daagjes...

17. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    bedankt meiden maar tis nog voor me nod dus ik hou de slag om me arm zat zelfs al van kan toch niet van de mk nog zijn maar dat kan niet want daarna had ik nega getest ik juig nog niet dat ga ik pas doen na me nod haha

lammetje ik blijf ook zeker voor jou duimen dat je eitje snel mag komen :D

vanillivi die wachtdagen duren altijd zo lang dat vond/vind ik altijd haha tis net alsof de uren die dagen veel langzamer gaan.

mili meid ik wil je nogmaals sterkte wensen wat een moeilijke tijd maak je door ook je mannetje en fam heel veel sterkte toegewenst.

meiden ik ga lekker op de bank hangen zit erdoorheen voor vandaag bleagh
    voor nu alvast weltrusten en tot morgen xxx

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    vannilivie spannend hoor om officieel mee te doen in de strijd ha ha veel succes in deze spannende dagen!

OHw joyce spannennnnnnnnd !
    Zou het zo super voor je vinden als je weer zwanger bent je hebt het echt zoo verdiend meid vol verwachting zit ik hier achter de puter ga voor je duimen meid ben zo reuze benieuwd !

Neus meid stuur je mij wat hcg tjes op van je roze wolk ?(das weer is iets anders als regen)

Syl hoe is jou kaartje? je bent stil ben je druk aan de klus?

Milli hou je het nog een beetje vol meid dikke knuf van mij

19. Sheila82

Lammetje: heb het vanaaf ff druk gehad met ons meisje, wilde niet echt slapen, denk door de warmte. Na de fles is ze net wel goed gaan slapen gelukkig, ze is van 15.15uur-21.00 wakker geweest! (en dus echt niet willen slapen, nu de wel)
    We blijven doorduimen dat je snel je ei hebt, is inderdaad wel duur zo die ovutesten ja! Ik heb nu ovutesten liggen van CLearblue, de gewone en digitale. De digitale gebruik ik alleen voor extra zekerheid, dus als de gewone wel 2 streepjes aangeeft. Heb ze trouwens wel voor minder kunnen kopen hoor, via iemand anders, anders is het me te duur!
    Persona gebruik ik nu dus ook weer. Altijd erg handig vind ik! De staafjes zijn soieso wel fijn om af te lezen ook.

MIli: hele dikke knuf ook van mij! Het zit niet allemaal mee zo met je schoonmoeder.NOgmaals sterkte meis!

Neus: begrijp het wel hoor, dat je nog moet wennen aan het idee! Ook dat je en beetje angstig bent door je mk die je een keer hebt gehad. Dat zou ik ook hebben hoor, als ik straks weer zwanger ben (als het lukt...) zou ik daar ook wel weer bang voor zijn omdat ik voor Demi 2 mk heb gehad. Ik denk dat ik om die reden wel vrij snel mn vk opbel, zodat we op tijd daar langs kunnen komen. Dat mocht vorige keer ook, doordat ik mk had gehad, mocht ik al rond 6 weken komen voor een echo. (zij hebben een echo apparaat op de praktijk, wel fijn)
    probeer rustig aan te doen en toch te genieten. Je hebt geen grotere kans om een mk te krijgen ofzo. Het gaat gewoon goed komen meis! Doe lekker rustig aan!

JOyce: over 4 daagjes ga je dan pas weer testen denk ik? Vind het zooooo spannend! Vind het er zo positief uitzien enzo! Duimduimduim!Maar we wachten het idd eerst af tot je nod/na je nod

Vanillivi: joepieee! Op de wachtbank! Spannend ook! is altijd te spannend na je ei vind ik...de dagen gaan dan altijd zo langzaam voorbij...nouja, met een kleine heb je genoeg te doen maar toch...als je dan s avonds in bed ligt denk je: hmm..zou het raak zijn? :D

Hihi JOyce: lees dat jij die dagen na je ei ook al zo ervaart...dagen gaan dan echt te langzaam ja :D

Oja, mijn kaartje is best netjes, mijn temp is na mn ongi hetzelfde: 36,6 c..wel mooi dus! Hoop dat mn ei deze keer wel echt goed springt want is vorige keer denk ik toch niet echt het geval geweest, was een raar kaartje. Maarja, was ook mn eerste ei na bevalling en had nog geen ongi gehad.
    Nu heb ik mn eerste ongi gehad dus hoop ook een heel goed superei..spannend!
    Ik zit nu op dag 9 van mijn cylcus. Ik heb het idee dat mn ei niet meer zo heel lang op zich laat wachten....wel lekker vroeg dus, maar niet te vroeg gelukkig want dat zou ook niet goed zijn denk ik.
    Ik begin nl steeds meer sticky slijm te krijgen, iets wat ik altijd voor mn vruchtbare slijm heb..Vandaag is het soms beetje draderig, maar nog niet dat super rekbare hoor. Maar echt veel slijm van binnen dus...Heb ovutest gedaan, en die geeft ook al licht 2e streepje...als ik verder van mijn ei zit is dat streepje lichter..Personateststaafje gaf ook al een iets donker wordend rechterstreepje...dus dat is ook al heel goed! Dus ik verwacht mijn ei wel binnen een week eigenlijk of over een weekje, dus dat ik hem dinsdag misschien al heb...ben benieuwd...misschien heb ik het wel helemaal fout maarja..
    Ik zal zo foto van de ovutest en persona in mn album zetten. Is dus nog niet zo duidelijk hoor, moet natuurlijk nog veel positiever worden, maar zo ziet het er wel bij mij uit als ik vlakbij mn ei zit.

Liefs
    Syl

20. Sheila82

Heb nieuwe foto''s in mn album staan van ovutesten en personatestenm tempkaartje en ons lieve meisje Demi!
    Liefs
    Syl

Deel Deze Pagina