goeiemorgen meiden, ik denk dat de streepjes op mn test toch niks betekenden had al wat krampjes de afgelopen dagen maar gisteravond had ik wat bloed bij het afvegen en nu dus ook nog ik ga dus echt niet meer testen nu want ik denk dat het wel door gaat breken vandaag de krampjes heb ik nu ook nog dan rechts dan links echt steken zeg maar nou ja op naar de volgende ronde met goeie moed enne dan ga ik echt pas na me nod testen met de mk teste ik ook voor me nod en was positief toen ging het rond de 5de week mis en nu zat ik ook nog voor me nod dus denk dat de innesteling ofzo niet goed is gegaan ofzo... sylvia jeetje wat heb jij een schat van een meisje zeg hihi lammetje nog een paar daagjes dan ga je er even lekker tussenuit ik kan niet wachten tot september lekker met zn 2tjes zonder de kids 10 daagjes spanje ( verlate huwelijksreis) ik ga nu even wat opruimen hier tot strakkies haha groetjes
syl wat lief die tandjes van je kleine meid zo schattig ha ha joyce balen meid dat je bloed hebt maar ja de eerste keer raak zou wel heel snel zijn gebeurd niet zo vaak he maar toch de spanning.... (Ben stiekem schaam schaam wel een beetje blij wil samen met jullie naar de april mama s want maart red ik niet meer zou het zo leuk vinden om met zijn allen te verhuizen ook met jou joyce) dames fijne dag ik ga effe de boel doen net als joyce trouwens wat een ... weer ineens he balen
JOyce: balen meid....hele dikke knufff! Het zou inderdaad weer snel geweest zijn maar het kan wel, is mij ook gebeurd, na mijn 2e mk meteen weer zwanger (Van Demi!) Doe lekker rustig aan meis. Bedankt voor je complimentje over Demi, wij zijn ook super trots op haar! Lammetje: We gaan gewoon binnenkort met alle meiden hier naar een zwangeren meiden topic :S Met zn alle, met zn aaaaallen! Ja, lief he, die tandjes! Liefs Syl
hey meiden, thanks maar twas ook nog voor me nod natuurlijk en tvoelde ook gewoon vreemd haha weet niet hoe ik het uit moet leggen had al paar dagen krampjes en steekjes en nou dan slijmerig bloedverlies. kwas net aan het lezen bij topic etos pillen en ik ga het ook maar eens wagen baat het niet schaad het niet toch? het zijn vitamines maar ik lees daar erg veel goeie verhalen dus wie weet ben verder nog wel vrolijk hoor hihi voel me eigenlijk best wel goed op de krampjes na dan haha lammetje foei toch hahahaha nee hoor meis geeft niks we gaan gewoon lekker met zn allen enne het weer hier is super lekker zonnetje alleen beetje wind maar wel lekker sylvia het zou zeker heel snel geweest zijn maar het voelde toch anders dan de vorige keer nu hield ik toch al een slag om me arm heen weet niet goed waarom maar ja me cyclus is nu dus korter dan voorheen hmz zal ik nu dan een banner aanmaken naar aanleiding van deze cyclus of toch maar gewoon op me "normale" cyclus wat zouden jullie doen?
JOyce: ik zou de langste cyclus aanhouden...als je je ei hebt zou je je banner eventueel aan kunnen passen...Gelukkig voel je je verder goed! Ben je nu echt ongi geworden of nog niet helemaal? Ik heb toch nog niet mijn ei...vandaag waren de streepjes niet donkerder.en dat beginnende sticky slijm is ook weg..dus ik moet nog geduld hebben...Ik zit nog maar op dag 10 dus ja..ik hoop wel dat ik mn ei op dag 14 heb ofzo..spannend Liefs Syl
ik heb vakantie, vakantie, vakantie, vakantie, vakantie, vakantie, vakantie... (voor elke week 1 he) mag trouwens mee doen met het testen van zwangerschapstesten... elke ronde (hopelijk maar 1) krijg je 10 testen en dan moet je vanaf dag 8 na de eisprong gaan testen
nou nou marloes top hoor om bij de 10 te horen die gratis kunnen testen als ik dat had geweten.... Leuk hoor zon actie balen dat ik het niet wist is wel fijn voor je om zo te kunnen testen want zeg nou zelf kinderen zijn duur maar zwanger worden is ook best duur
Hoi! Marloes: heb je 7 weken vakantie? lekker hoor! Ik ben thuisblijfmama dus ik werk niet. Maar voor mij is het ook altijd wel fijn als het weekend is! En natuurlik ook als mn mannetje vakantie heeft We hebben trouwens nog geen vakantieplannen. Wel leuk om ergens heen te gaan! Enne: super leuk dat je ook bent gekozen voor die testen! Ik kreeg vandaag ook een mailtje: ik mag ook meedoen! Jippie! Leuk, leuk! doen we samen dus mee! Lammetje: ja, ik heb daar pas testen besteld: 10 cassettes voor 9,75 euro incl verzenden..super goedkoop dus! Ik zie die actie er nu ook niet meer bijstaan..zal wel tijdelijk geweest zijn..was echt goedkoop. Zwanger worden kost ook al wat ja met de ovutesten/personateststaafjes/zwangerschapstesten.... Liefs Syl
Goeieavond! @ lammetje meid we blijven duimen hier! Ik koop de zwangerschapstesten altijd van matcare maar dan de ministicks...3 voor 3,99 Ook niet duur dus en deden het de vorige keer goed! @ Marloes hier ook lekker 7 weken vakantie. @ Joyce balen meid...hele dikke knuffel! Ik heb al vanaf mijn eisprong dat ik misselijk ben in de auto! Pfff als dat weer elke cyclus komt rondom mijn vruchtbare dagen...wie heeft dat nog meer? Pfff ik begin het nu wel spannend te vinden!
Lammetje: inderdaad niet goed van ons! Sorry sorry! (feel ashame....) Vanillivi: ook al zo lekker lang vakantie En dat misselijk zijn heb ik soms ook gehad rond mijn ei (voor mn zwangerschap dus) 11 dagen tot testingday voor jou..spannend! Liefs Syl
haha zit ook altijd met jou opgescheept hij Syl... nee hoor... zullen de andere 8 ook hier vandaag komen? Ik was gewoon net online en toen kwam die mail.. dus hup meteen beantwoord. Dacht dat ze er veel meer zochten, las later pas 10.
nou dames denk niet dat mijn ei nog gaat komen voor mijn grens van volgende week vrijdag baal er zo van want ga dan toch echt weer een voeding afbouwen.... snik snik Denk zelf dat ik dan pas een ei krijg of als ik helemaal stop. Ik geef nu al een maand 2x en ja dan zou het toch al wel gebeurd moeten zijn. Ik vrees dus dat er meer nodig is en ik echt af zal moeten bouwen naar 1 of minder.. had wel een aardig lijntje op mijn ovulatie test maar helaas aan de temp niks te zien en het was de 3e dus had al wel iets moeten gebeuren hmmm raar hoor die ovulatietesten hoe kan het nou een paar dagen echt donkerder worden en dan weer niks maar geen verhoging in de temp vind het allemaal zo tegenstrijdig en moeilijk pfff leuk hoor zwanger worden grrr grrr grrr
goeiemorgen meiden, sylvia ja het is gisteren flink doorgebroken met stolsels en al misschien grote schoonmaak hihi en gefeliciteerd joh super scheelt flink wat geld marloes80 lekker zeg zo lang vakantie hihi ik werk niet dus elke dag vakantie (not) hahaha en ook jij gefeliciteerd dat je mee mag doen vanillivi spannendddd nog eventjes en dan hopen op een vet posi test lammetje ik hoop echt dat je ei nog komt vind het echt zo balen voor je ik duim me rot. hier verder weinig nieuws we hebben gisteren een puppie gekocht ze is nu 7 weekjes en echt een schat heel knuffelig dus vandaag even riem halen en een speeltje zodat ie niet op alle andere dingen gaat knauwen zindelijk is ie nog niet helemaal maar hij gaat wel piepen als ie moet plassen of poepen en als je dan snel met dr naar buiten gaat dan ben je optijd dus even volhouden dan komt het wel goed vanacht om kwart voor 5 stond ik dus al buiten hahaha groetjes joyce
Hey dames, ff snel berichtje van mij. We wilden vanochtend naar mn schoonmoeder maar t gaat helemaal niet. Ze houdt niets binnen, had een maagsonde maar daar kwam steeds spul uit terug..wat dus inhoud dat ze overgeeft zeg maar. Nu is ze vanochtend weer geopereerd en heeft ze een lange lijn gekrgen soort lang infuus rechtstreeks in dr lijf waardoor voeding in dr bloed opegnomen wordt. Niet heel fijn nieuws dus..en we zijn vandaag nog wel 3 jaar getrouwd.. Meiden voor iedereen op de wavhtbank: succes ik hoop op posi nieuws. Voor iedereen aan de klus: zet hem Groetjesss, Mili
miLI: wat ontzettend rot om te horen dat het niet zo goed gaat.. Hele dikke knuf en veel sterkte! Ik had op internet een leuke online pregnancy test gevonden, http://www.thepregnancytester.com/
jeetje milli zwaar klo.. nieuws zeg bah heel veel sterkte meid Joyce kei leuk joh een puppie wat is het voor een ras? Nou wens je veel succes morgen VROEG ha ha
Lammetje: echt balen voor je meis....Ik weet wel hoe je je voelt omdat ik dat dus ook zo had...*knuf* En ik duim nog wel zo hard voor je! JOyce: Dat scheelt inderdaad best wel wat geld ja. Al heb ik nog erg veel testen liggen.... En wat leuk, een puppy! Lief lief lief! Goed dat ie al piept als ie moet poepen of plassen, als je dat steeds op tijd bent gaat dat goed komen met de zinderlijkheid! Maar wel lekker vroeg inderdaad! Ik had vanacht echt een rotnacht..heb totaal maar 3,5 uur geslapen ofzo...Demi was nl heel veel wakker....vanochtend had ze diarree dus denk dat dat dwars heeft gezeten, arm meisje! Liefs Syl
Arme Demie dikke knuffelvoor het kleine meisje! Vanmiddag maar even een middag dutje doen syl om even een beetje bij te tanken. Morgen ga ik voor 5 dagebn op vakantie maar mijn hemel wat een verhuizing weer met zon kleintje camping bed wandelwagen wipstoel enz enz enz het is maar 5 dagen maar het lijkt wel veel langer. Ben benieuwd hoe het met jllie is vrijdag of er al weer roze dames zijn! Veel succes en klus plezier alvast! Morgen kom ik nog wel even roerend afscheid nemen van jullie (ha ha ) Afkicken hoor 5 dagen jullie niet zien......
Hoi allemaal, Ik had nog steeds geen banner aangemaakt, maar wel vrijdag de vk gebeld. Nu heb ikvandaag tot mijn grote schrik bloedverlies. Ik weet niet of dit goed gaat, ik denk van niet. Jullie horen nog van mij. Succes en sterkte allemaal