net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Neus: ik vind het zo rot om te horen dat het niet goed is..ook van mij een dikke knuf voor jou! *knuf*
    Ik was na mijn 2e mk meteen weer zwanger idd, toen ging het al mis met 5 weken (week na nod) en toen was mijn cyclus ook nog gewoon, dus snel een ei)

Sophie: gelukkig dat de koorts weer weg is bij je meisje. Nu je man nog helemaal beter worden!
    KLinkt verder goed daar hoor, mooi weer, echt vakantiegevoel!

MIli: ik vind het ook zo spannend voor jou!
    Vanillivi: ook voor jou zo spannend, ik duim voor jullie!

Mijn ei is nog steeds niet gesprongen...lijkt wel alsof ik een super ei ga krijgen ofzo....heb al een aantal dagen vruchtbaar slijm, het is nu echt super rekbaar en veeeeel...alleen maar gunstig toch :D
    Persona geeft nog geen ei aan, linkerstreepje van de test wordt wel steeds lichter, vandaag ook weer, maar het rechterstreepje moet donker zijn, dus misschien is dat morgen wel want vandaag waren beiden streepjes erg licht, bijna niet zichtbaar (daarna heb ik dan meestal mn ei....dus spannend)
    ook zijn de ovulatiekrampen vandaag erger geworden dus het kan niet meer lang duren lijkt mij....ik ga straks nog een ovutest doen. Vandaag wel weer klussen want dat doen we om de dag..:D
    En nu duim ik maar wel dat mn ei snel gaat springen..
    Ik had zelf al een aantal dagen in gedachten (een gevoel..) dat mn ei zaterdag springt..ben benieuwd of ik gelijk ga hebben..

Liefs
    Syl

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi dames,

hier denk/hoop ik dat vandaag mijn eitje gesprongen is... of vannacht. Gisteren wat buikpijn en vanochtend ook nog een beetje. temp was laag! dus hopelijk morgen mooi omhoog..

ff weet het allemaal nog niet, kaartje is beetje raar.

Syl; gaan we gezellig samen weer op de wachtbank!

Jamaly: ik weet niet of het iets betekent, maar ik hoop het wel

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo,

hier weer even een berichtje van mij. ;)

Ik wou Neus even héél veel sterkte wensen!
    Dikke knuffel meid!

Meiden die op het wachtbankje zitten: (voor een ei of een zwangersschap ;) ) Veel succes! :D

@Mili & Vanilivli: zou wat zijn als jullie allebei weer naar de maart mama's gaan! :)
    Ik hoop het voor jullie! ;)

4. Sheila82

Jamaly: daar heb ik geen ervaring mee...maar misschien betekent het wel iets! Ik hoop het voor je!

Marloes: jahooeee..je eitje is dan eindelijk gesprongen!
    Bij mij duurt het ook al zo lang...maar: heb net ovutest gedaan en die was bijna helemaal positief, ik denk dat ie vanaaf wel posi is, wnat het scheelt echt maar heel weinig die 2 streepjes, bijna even donker...dus ook bijna joepiee voor mij!
    Zitten we vlak na elkaar met onze nod, leuk!

Liefs
    Syl

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gaan we samen naar april

6. Sheila82

Ja, samen naar april zou super zijn natuurlijk!

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: mwaoah had vandaag beetje bruinverlies 1 vliesje ofzo, ook niets met afvegen..geen diee denk toch aan beginnende ongi hoor...maar ja kan ook oud bloed zijn van baarmoeder die schoon wordt gemaakt.... :rolleyes: hahah najaa we shall see :) ;) T zou wel leuk zijn, maartmama :) ;)

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He Neus balen meid..een hele dikke digiknuffel van mij!

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hha nou ik ga bij mij toch maar nergens vanuit gezien vliese oud bloed...maar ja je weet maar nooit. Ik duim voor jou ivm je ei enzo! :D

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    jaaa zou gaaf zijn, haha maar ik reken bij mij nergens op ;)

11. Sheila82

Mili: Hoop dat het een innesteling is, maar idd wel goed om nergens van uit te gaan, dan kan het ook niet tegenvallen als je niet zwanger bent, toch?
    Maar ik duim heel hard voor je!

Ei ei ei en ik ben zo blij....jaja, heb positieve ovulatietesten...! :D
    Waar je maar blij mee kan zijn he, haha :D

Vanaaf aan de klus! :D

Liefs

Syl

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zitten we op de wachtbank, Syl?

13. Sheila82

Hoi hoi,

NOu, ik zit bijna op de wachtbank..nog net niet....gisteren om 20.00uur had ik mn eerste positieve ovutest, vanochtend gaf persona voor het eerst eisymbool aan..(jahoeee)
    gisteravond dus flink geklust...
    vanaaf nog een keer en dan op de wachtbank denk ik..wel handig dat ik mn temp bijhoud, dan kan ik dadelijk zien wanneer mn ei is geweest..
    Maar hij zal dus bijna springen, heb echt duidelijke ovulatiekrampen :D

Vind het nu al spannend haha

14. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Heb ik ook eens gehad, een maand of 4 nadat ik met de BV was gestopt. Ook daarna bleven er nog een paar maanden druppeltjes uit m'n tepels te komen als ik die 'masseerde'. Maar was toen dus niet zwanger.
    Heb toen ook eens rondgevraagd en blijkt dat wel meer vrouwen dat (af en toe) hebben en zèlfs een enkele man... :eek:

Nu ik zwanger ben, kan ik 'masseren' wat ik wil, maar er komt ècht niets uit...

Maar bij sommige vrouwen zijn 'lekkende borsten' wèl een zwangerschapsaankondiging...

Verder geen puf om op iedereen te reageren. Als je altijd alleen bent (met zoonlief), is het best wel vermoeiend opééns 5 kinderen èn 2 volwassenen 'extra' om je heen te hebben.... 8)
    Gelukkig zijn ze vandaag met elkaar op stap, kan ik weer ff kracht verzamelen (en zoonlief ook). :)

@ neus
    Wens je ook heel veel sterkte meid en hoop dat je gauw weer een heel mooi ei krijgt!

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    he he hallo dames lammetje is back in the house!
    Spanning en sensatie hierow zeg de eieren vliegen me om de oren was dat effe bukken!
    Helaas voor mij geen ei of ongie balen vanaaf de laatste keer de avond voeding en morgen maar naar 1voeding overstappen en maar weer gaan duimen.
    Hoop dat alles goed is met neus en geef je een dikke knuffel meid!
    Alle andere dames ook natuurlijk en syl ben blij met je ei ga duimen meid!
    Joyce rare ongie hoor stuur hem maar naar mij neem ik hem wel van je over!

Ga effe boel op ruimen (jeetje wat een zooi) en spreek jullie morgen weer doei doei dames
    (heb jullie gemist )

lammetje

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    he lammetje... nu al terug... leuk geweest?

17. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    @ Marloes en sylvia ik duim voor jullie! Fijn dat jullie ei is geweest!

@ Iuno doe het rustig aan! Veel pelzier met zijn allen!

@ lammetje hoe is de vakantie geweest? Leuk je weer te horen!

@ Mili ik blijf duimen! ;)

Pffffffffff gisteren ieniemienie beetje roze in onderbroek....en alle symptomen die ik bij de eesret ook had...pffffffffffffffieeeeeeeeeeeeeuw ik ben echt al super zenuwachtig....had echt gedacht er nu wat rustiger onder te zijn! ;)

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    vannilivie spannend!
    Zou het innesteling zijn zou wel super zijn zo snel!
    Marloes ja mijn vakantie was reuze leuk echt een kinderen vakantie met bootjes varen waterfietsen treintje binnen en buitenbad minigolf enz maar als de kids lachen doe je dat zelf ook dus was echt super tussen de buien door!

19. Anne5

Anne5 Lid

6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Heel veel sterkte Neus.

Milli, Marloes, Sylvia, Vanillivi..... duim duim duim

Lammetje, klinkt als een fijne vakantie

Iuno, zit er veel verschil tussen deze en de vorige zwangerschap? (sorry als je dit al eerder gezegd hebt, heb niet alles na kunnen lezen)

groetjes Anne

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Volgens mij niet, maar ze zijn moeilijk te vergelijken, omdat de situatie nu heel anders is dan toen.

Toen ik de eerste keer zwanger raakte, was ik nog best zwak van een terugval met m'n chronische darmontsteking (colitis) - had in korte tijd 4 kg afgenomen en was al niet de zwaarste - en heb ik dat winterseizoen (duurde toen nog 3 maanden) nog afgemaakt als kinderskilerares (heel leuk, maar vreet wel energie :D ). Was dus echt lichamelijk op aan/tijdens het begin van die zwangerschap en had veel last van m'n darmen (ging wel steeds beter toen), maar verder nauwelijks/geen klachten gehad (eigenlijk alleen later last van m'n rug, maar wel dragelijk).

Deze keer waren/zijn m'n darmen rustig (had ook een veel hoger 'startgewicht' :) ) en ben ik 'thuismama'. Veel ontspannender dagritme dus. Maar ook nu nauwelijks klachten (gelijk afkloppen ;) ). Wel veel sneller buikje gekregen deze keer (maar is op zich normaal bij een tweede) en vaak pijnlijke tepels (vorige keer alleen later wat gevoelige tepels gehad). :(

Kortom: heb dus eigenlijk niets te klagen, toen niet en nu ook niet! :p

Deel Deze Pagina